slechte service booking.com


Hieronder vindt u de ervaring van A. Groenenboom met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 12-12-2018 en gaat over de vakantie naar Frankrijk in juli 2018.

 
door
41-50 jaar
Met partner
-
Slechte service booking.com
Rondreis in Frankrijk, juli 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij zijn in juli 2018 naar Corsica geweest met Booking.com Zij hebben een leuke actie bedacht en dat noemen ze profiteer van vriendenvoordeel. Uiteindelijk beloofden zij ons een voordeel van € 100,00 Dit wordt ook per mail bevestigd. Maar uiteindelijk wordt het niet terugbetaald. Als je een mail stuurt naar de klantenservice wordt er niet gereageerd. Wat een moeizaam verhaal. Tevens beweren zij dat je kosteloos kunt annuleren. Er wordt € 190,00 van de credit card afgeschreven en je geld krijg je niet meer terug. Allerlei formulieren moeten hiervoor ingevuld worden, een zeer tijdrovend en omslachtig verhaal. Ook hebben we een boeking "kosteloos" geannuleerd. Er wordt € 140,00 afgeschreven en je krijgt uiteindelijk € 137,00 weer terug. Weer 1 van de mooie beloftes, die niet waargemaakt wordt. Wat een slechte firma. A. Groenenboom Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-12-2018 | Accommodatie(s): diversen

Bekijk alle Booking.com ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,8
Vervoer: 2,3
Accommodatie: 1,9
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,3

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact