waardeloze klantenservice
Hieronder vindt u de ervaring van Dick dirkse met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 01-10-2018 en gaat over de vakantie naar Polen in december 2018.

Kerstreis in Polen, december 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Voor december 2018 heb ik voor Warschau en Krakau 2 x 1 kamer gereserveerd. Ook voor een vriendin. Op de site van Booking.com staat wat de kamer gaat kosten. Die prijs kan enigszins fluctueren omdat de koers Zloty/Euro kan verschillen. Dat snapt iedereen. Maar hoe kan het dat ik veel meer moet betalen terwijl de Zloty aan het zakken is. Tot 4 maal toe heb ik Booking.com om een reactie gevraagd en steeds vragen ze om een reserveringsnummer en pincode. 4 maal heb ik die gegeven maar een fatsoenlijk antwoord blijft achterwege. Al 15 jaar boek ik bij Booking.com, ook 60 kamers zijn we nu verder maar dit zijn wel de laatste reserveringen geweest bij Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 01-10-2018