geen respect voor de klant
Hieronder vindt u de ervaring van Dick met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 25-09-2018 en gaat over de vakantie naar Polen in december 2018.

Met partner
Kerstreis in Polen, december 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Overal ter wereld heb ik kamers via Booking.com geboekt. Meestal tot tevredenheid. Nu heb onlangs ik twee kamers geboekt in Warschau voor december, ook voor een vriendin. Bij de prijs staat vermeld dat er een prijsverschil kan ontstaan bij de omrekening van de Zloty naar de Euro, dat snap ik. Maar dat er bij de omrekening een prijsverschil ontstaat van meer dan € 25 ten nadele van de klant terwijl de Zloty aan het dalen is, snap ik dan weer niet. Ik heb drie e-mails naar Booking.com gestuurd om uitleg maar het blijft akelig stil aan de andere kant. Dat Booking.com niet antwoordt vind ik ronduit schofterig en schandalig. Wel elke dag mailtjes sturen dat weer overal de prijzen zijn gedaald.
Na 15 jaar en 60 kamers verder voor mij geen Booking.com meer.
Wat een 'klantvriendelijkheid'. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-09-2018