Slechter dan Slecht!!!


Hieronder vindt u de ervaring van Martine met reisorganisatie Belvilla. Deze is ingevoerd op 01-09-2017 en gaat over de vakantie naar Nederland in juli 2017.

 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Slechter dan Slecht!!!
Vakantiehuis in Nederland, juli 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Nooit meer Belvilla voor ons!

Via Belvilla boekten we een appartement in Sloveniƫ. Het appartement bevond zich op een complex en werd door Belvilla als 'kindvriendelijk' omschreven. Het bleek een enorme teleurstelling., vooral de 13 trappen tussen het appartement en de voorzieningen viel behoorlijk tegen.

We hebben contact gezocht met Belvilla en gevraagd of we ipv 2 wkn misschien 1 week konden blijven. Er werd contact gezocht met de eigenaar van het complex en de conclusie was dat wij ons geld niet terug zouden krijgen bij eerder vertrek. Na veel contact en geklaag bij Belvilla (in de tussentijd werd ter plekke onze ipad gestolen uit het appartement) bood Belvilla ons 100,- korting op onze volgende vakantie. We betaalden voor het vreselijke appartement (niks aanwezig om te koken, vies, slechte bedden) ruim 1.000 per week.

Na veel contact met de receptie bleek uiteindelijk deze dame ons te kunnen helpen; ze vond nieuwe gasten voor ons appartementen en we moesten voor 12.00 die dag vertrekken. Belvilla beloofde het resterende bedrag (1540) direct terug te storten.

Na 3 weken nog steeds geen geld van Belvilla. Ik heb gebeld, gemaild en via twitter gevraagd waar ons geld bleef.Toen ontving ik een telefoontje met de mededeling dat we geen restitutie kregen, omdat ons ter plekke een alternatief geboden is. Dit alternatief is op ons verzoek gezocht (omdat we met 3 kinderen in het hoogseizoen op straat stonden), maar bleek duurder en niet veel beter. We hebben toen een fantastische villa gevonden via Airbnb en zijn vertrokken.Ik schrok enorm van de mededeling van de Belvilla medewerker. Er was geen enkele vorm van compassie, van begrip. Na een uur ontving ik een mail waarin verteld werd dat er contact gezocht was met de eigenaar van het complex en dat ik toch binnen een week het geld kon ontvangen.

Ik heb Belvilla een mail gestuurd waarin ik aangaf mijn hart te willen luchten. Na 3 vreselijke dagen op het resort (ter waarde van 435,-), een gestolen ipad, veel verspeelde energie door het verkassen naar een ander appartement viel de slechte afhandeling bij mij helemaal verkeerd.De reactie van Belvilla was dat men besloten had niet in te gaan op mijn eis tot compensatie omdat ze deze ongegrond vonden. Met daarbij een hele verdediging over wat Belvilla wel allemaal voor ons gedaan had.Ik heb nergens een eis neergelegd voor compensatie. Ik heb letterljik laten weten mijn hart te willen luchten. Er bleek van Belvilla geen enkele vorm van begrip, geen excuses voor het late terugbetalen en geen excuus voor de schrik die de mededeling van het niet terug storten van het geld mij had bezorgd.

Belvilla mag echt een koude douche wat mij betreft. Ik ga daar nooit meer boeken en raad lezers van dit bericht aan om te kijken of je niet bij een andere aanbieder terecht kan. ....
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-09-2017 | Accommodatie(s): Salinera Resort

Bekijk alle Belvilla ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,1
Vervoer: 1,0
Accommodatie: 1,5
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,1
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel
U kunt bij Belvilla de volgende vakanties boeken:
 Vakantiehuis   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact