NOOIT meer met Voigt


Hieronder vindt u de ervaring van Amsterdam met reisorganisatie Voigt Travel. Deze is ingevoerd op 28-01-2017 en gaat over de vakantie naar Nederland in januari 2017.

 
2 van 23 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
1,0
NOOIT meer met Voigt
Winterreis in Nederland, januari 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Als je niet te maken wil hebben met slechte service of niet teleurgesteld wil worden boek dan niet met Voigt. Zij denken absoluut niet mee met hun klanten.

Ten eerste had ik de beschikbaarheid opgevraagd van een suite overnachting, ik wilde graag weten op welke dag we daar konden overnachten (ivm oud&nieuw). Vervolgens ontvang ik direct een factuur, de suite was meteen definitief geboekt. (€320,-) Uiteindelijk heb ik het wel kunnen annuleren, maar moest hiervoor behoorlijk door het stof. Terwijl ik het nooit had bevestigd.

Ik heb Voigt regelmatig aan de telefoon gehad om activiteiten etc. te bespreken voor onze reis. Ze hebben mij er nooit op gewezen dat je de Schiphol parkeerplaats die bij de reis zit inbegrepen 8 dagen van te voren moet boeken. Natuurlijk stond het wel ergens in de vele papieren die ik heb ontvangen, maar eind van het jaar periode van kerst, twee fulltime werkende mensen, dan werk je alleen maar toe naar je vakantie. Het zou dan zou prettig zijn als de reisorganisatie je daar even op attent maakt. Maar zover denken ze niet mee helaas. Wij hadden inderdaad niet goed gelezen, maar het was ook nooit eerder ter sprake gekomen terwijl ik regelmatig contact hebt gehad met Voigt.

We hadden een Iglo overnachting geboekt, helaas moeten wij na 1.5 uur al uitchecken want mijn partner kreeg ademhalingsproblemen. De speciale slaapzak was van dons en hij heeft een dons allergie. We hebben het gemeld bij de accommodatie en bij degene die de informatie avond voor Voigt verzorgde op de locatie. Dit was helaas niet genoeg volgens Voigt, we hadden het noodnummer moeten bellen. Wat in mijn ogen alleen is voor echte nood situaties. Toen we uit de Iglo waren was nam de allergische reactie meteen af. Dus €150,- weggegooid en volgens Voigt dikke pech. Volledige restitutie had echt niet gehoeven, maar een beetje meedenken met je klanten lijkt me niet meer dan normaal.

Voor ons dus NOOIT meer met Voigt, erg jammer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-01-2017 | Accommodatie(s): Iso Syote



Algemene informatie
Totaal: 2,0
Vervoer: -
Accommodatie: 2,0
Reisleiding: 2,0
Prijs: 2,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact