DOE HET NIET! GEEN SERVICE


Hieronder vindt u de ervaring van Alex Abrahams met reisorganisatie Schipholtickets. Deze is ingevoerd op 28-03-2022 en gaat over de vakantie naar Australië in oktober 2019.

 
door
41-50 jaar
Met partner
-
DOE HET NIET! GEEN SERVICE
in Australië, oktober 2019

    Totaal:
  •  -
  • Boekingsproces:
  •  -
  • Klantenservice:
  •  -

  • Extra kosten:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Zelfs 1 ster is nog teveel voor deze "organisatie". Het klinkt heel Nederlands, maar het is een Spaanse oplichtersbende. 2 jaar geleden tickets geboekt voor onze Australië-trip (binnenlandse vlucht). Helaas kwam Corona. Tickets omgeboekt (bijbetaald) naar een open ticket. Als je gaat informeren (het is al een hele tour om überhaupt contact te krijgen) hoe je het open ticket kunt inwisselen, wordt je eerst verwezen naar de luchtvaartmaatschappij, die verwijst vervolgens vrolijk terug (Nog nooit van een boeking gehoord) en dan blijkt het open ticket niet zo open te zijn, maar moet ik plots voor eind september mijn vlucht doen. Nog nooit is die datum genoemd ... Handig! Ik ga ik oktober. Helaas ... geen enkele coulance of hulp: want de luchtvaartmaatschappij wil zogenaamd niet meewerken. Boeken is zo gedaan maar als je service of contact wil moet je niet hier zijn! Boek dus nooit meer via zo'n tussenpersoon, maar rechtstreeks. Dan maar wat duurder eventueel, maar dan heb je wel service en kan je ook iemand bereiken. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-03-2022



Algemene informatie
Totaal: 1,0
Boekingsproces: 1,0
Klantenservice: 1,0
Extra kosten: 1,0
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact