Te gek voor woorden in negatieve zin


Hieronder vindt u de ervaring van Johanna met reisorganisatie GoMundo. Deze is ingevoerd op 15-08-2017 en gaat over de vakantie naar Spanje in juni 2017.

 
13 van 14 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
1,0
Te gek voor woorden in negatieve zin
Zonvakantie in Spanje, juni 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Na meerdere klachten ingediend te hebben bij Gomundo hebben wij na 2 maanden!!! nog steeds geen antwoord ontvangen. Wij zijn in juni op vakantie geweest. Wij hadden een all in verrassings vakantie geboekt via Groupon voor 8 dagen. Wij zijn al op leeftijd (allebei in de 70) en vroegen bij de boeking of ze een klein beetje rekening konden houden met de locatie van het hotel. Alle bestemmingen waren voor ons prima, maar het liefst niet midden in het centrum bij jeugdige lui.
Toen wij de reisbescheiden ontvingen, schrokken wij ons rot. Het hotel lag midden in het centrum van Lloret de Mar en kreeg een zeer slechte onvoldoende op review sites. De slechte reviews waren over het algemeen vanwege geluidsoverlast van de naastgelegen discotheken en over het eten. Toen wij dit meldden bij Gomundo gaven zij aan dat alles al is geboekt en er niks meer gewijzigd kon worden. Wij hebben geprobeerd om toch maar met een positief gevoel op vakantie te gaan, de reis was namelijk al betaald. Wij hadden ook bijbetaald voor een koffer en voor de transferbus. Toen wij aankwamen op de luchthaven hebben wij een uur moeten wachten in de stilstaande bus voordat deze vertrok, na twee uur te hebben rondgereden langs allemaal hotels en wij nog niet bij ons hotel waren aangekomen ben ik maar gaan vragen hoe lang deze onaangename rit nog ging duren. De zeer chagrijinge chauffeur gaf aan dat hij dit niet wist. Uiteindelijk duurde de rit nog eens 1,5 uur. Totaal hebben wij dus 4,5 uur in de bus gezeten, terwijl het rechtstreeks met de taxi ongeveer 30 à 40 minuten rijden is. Vervolgens kwamen wij dus laat in de avond aan en hadden wij erge honger en dorst na de lange reis. Wij vroegen bij de receptie of het mogelijk was om iets te nuttigen maar konden geen gebruik meer maken van onze all-in. Zelfs water was er niet meer te krijgen en in Spanje kan je geen water uit de kraan drinken. Toen wij op onze kamer waren, werden we gek van het gedreun en het gebonk van de discotheek ernaast, precies zoals omschreven op de review sites. De badkamer was smerig vol met schimmel en de bedden leken wel planken.
De volgende dag kwamen wij aan in de ontbijtzaal en het was duidelijk dat wij de oudste waren in het hotel. Geen mensen van onze leeftijd, geen mensen rond de 40 of 50 jaar, maar tieners en jong volwassenen van rond de 18 tot 22 jaar. Bij het zwembad stond de muziek op zijn hardste standje en lagen wij als 70-jarige tussen de jongeren. Je voelt je dan ook niet op je gemak. Het water van het zwembad had overigens een groene kleur, dus daar zijn we niet ingegaan.
Vervolgens hebben wij contact opgenomen met Gomundo. We zouden dezelfde dag terug gebeld worden, maar helaas werd er niet aan deze belofte gehouden. De volgende dag wederom contact opgenomen en weer werd er beloofd om terug gebeld te worden, maar er werd gezegd dat wij om een andere kamer moesten vragen bij de receptie. Wij hebben dit ook gedaan, maar zij hadden geen andere kamer meer beschikbaar. Wederom contact opgenomen met Gomundo en aangegeven dat wij al 2 nachten niet hebben kunnen slapen en er veel schimmel in de kamer aanwezig was en dat het hotel geen andere kamer beschikbaar had. Wij hebben gevraagd of wij misschien in een ander hotel konden verblijven, want tijdens een vakantie hoor je uit te rusten en niet kapot terug te komen. Zij gaven aan dat dit niet mogelijk was en dat wij de tijd maar moesten uitzingen en na de vakantie een nieuwe klacht in moesten dienen.
Aangezien het eten zeer belabberd was, de kip was niet gaar, het vlees allemaal doorbakken, ik kan nog wel even doorgaan hebben wij maar besloten om zelf een ander hotel in de omgeving te boeken en zelf te betalen. Het enige wat overigens aan drankjes inbegrepen was, waren de fris, koffie, thee, bier en zoete wijn. De koffie in het hotel uit de automaat was niet te drinken en als ik een alcoholisch drankje drink is het droge witte wijn, want ik lust geen zoet.
Wij hebben een taxi genomen naar het nieuwe hotel, deze was gelegen in het rustigere gedeelte van Lloret de Mar. Vervolgens hebben wij wederom contact opgenomen met Gomundo met de vraag of het mogelijk was om de transferbus voor de terugreis naar ons nieuwe hotel te laten komen zodat de bus ons daar op kon halen. Wij hadden natuurlijk al betaald voor deze bus en zelf het nieuwe hotel betaald voor de overige dagen. Toen wij dit vroegen gaf Gomundo aan dat het onze keuze was om een nieuw hotel te boeken en dat wij dan zelf ook maar moesten kijken hoe wij terug komen op de luchthaven. Ik ben hier zo pissig en verdrietig om geworden, ik heb er gewoon geen worden meer voor. Ik begrijp niet dat een organisatie mensen van onze leeftijd in een hotel kunnen stoppen met een naastgelegen discotheek en met al onze overige klachten. En aangezien zij onze klacht niet hebben verholpen tijdens de vakantie en wij zelf een nieuw hotel hebben geboekt en wederom hebben betaald, moesten we nu ook nog eens extra betalen voor de terugreis naar de luchthaven.
Ik heb er geen woorden voor. Het is wel lekker dat je als organisatie eerst je zakken vult van de klanten en er verder niet meer naar omkijkt. Ik begrijp dit niet. Nu 2 maanden verder en na 3 klachten ingediend te hebben, moeten wij nog steeds antwoord ontvangen.
Ik wil in ieder geval aangegeven en mensen waarschuwen om niets bij Gomundo te boeken.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-08-2017 | Accommodatie(s): Lloret de Mar

Bekijk alle GoMundo ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 3,3
Vervoer: 4,9
Accommodatie: 4,2
Reisleiding: 3,3
Prijs: 3,2
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact