Corendon Spanje

Bezoek de website Schrijf een ervaring
U kunt bij Corendon de volgende vakanties boeken:
Zonvakantie
Populaire vakanties van Corendon
Hieronder vindt u de top 5 vakanties van Corendon in Spanje:Bekijk het volledige aanbod van Corendon
Laatste Corendon ervaringen
Een greep uit de laatste ervaringen met Corendon:Corendon vergeet kinderen op passagierslijst
Anne Marie
2 Spanje ervaringen
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Corendon is 2,6. Dit is gebaseerd op 191 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Corendon.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen

41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, juli 2024
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Mijn vakantie is verpest door het missen van de heenvlucht door slecht grondpersoneel. Corendon neemt geen verantwoordelijkheid. En zijn niet meedenkend of klantvriendelijk.
Ik heb een nieuwe vlucht moeten boeken en was daar teveel geld voor kwijt. Schandalig. Transfer waar ik voor had betaald kreeg ik ook niet.
Ze hebben geen klachtenafdeling.
Ik voel me niet serieus genomen als klant.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-07-2024

> 70 jaar
Zonvakantie in Spanje, september 2022
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- 1 Prijs:
- -
Reisleiding:
Na 3 jaar niet op vakantie te hebben gekund hadden wij, Mijn broer en zijn vrouw en ik met mijn vrouw, een all-in vakantie geboekt bij Corendon van 24 september t/m 5 oktober.
Bij aankomst op Ibiza was er geen bus voor ons gereserveerd. Dit is alsnog geregeld maar in plaats van het half uur transfertijd bleek dit toch nog 2 uur te duren.
Aangekomen bij het hotel bleek dat er geen kamers voor ons waren geboekt. Later bleek wel waarom. Wat nu? Het contact van Corendon was niet te bereiken en met veel moeite en bellen door de receptionist van het hotel konden we twee kamers krijgen voor ƩƩn nacht. We moesten deze wel vooraf zelf betalen. Dat kostte voor twee kamers 374,70.
Op onze tweede dag van onze āvakantieā moesten we voor 11.00 uur de kamer verlaten hebben. Aan het hotel gevraagd of we na de uitcheck toch nog mochten lunchen moest eerst worden nagedacht. Uit meelevendheid kregen we een bon om te lunchen. Hierop hebben we weer contact gezocht met het Corendoncontact op Mallorca en hebben onze klacht uiteen gezet. Maar helaas weer geen oplossing.
In de middag van de tweede dag van onze āvakantieā kregen we van het hotelmanagement wederom twee kamers toegewezen die we weer moesten betalen. Dus weer 374,70 lichter. We hadden geen keus. Door het hotelpersoneel werden wij prima en menselijk behandeld. Wel de volgende morgen voor 11.00 uur uitchecken en weer āuit de koffer levenā en lopen zeulen met de koffers.
Op onze derde āvakantiedagā weer uitgeboekt voor 11.00 uur en weer met de koffers lopen zeulen. Mijn vrouw en de vrouw van mijn broer waren inmiddels erg verdrietig en wilden het liefste naar huis. Weer vragen of we toch mochten mee eten en weer werd dat toegestaan door het hotel.
Door bemiddeling van San Remo konden we nog een nacht overnachten in de dependance van San Remo. Blij dat we weer onderdak hadden accepteerden wij dat graag. Deze keer hoefden we niet de ruim 370 euro te betalen. Deze kamer was geen schijn van wat we eerder hadden Hij was klein en we keken uit op een soort vuilnisbelt of verlaten bedrijfsterrein. Maar ja we hadden geen keus.
Op 27 september natuurlijk weer om 11.00 uur uitchecken. Bij de receptie waar we weer met onze koffers heen zeulden werden wij aangesproken door de manager die vroeg of Corendon nog steeds niks had geregeld. Op ons ontkennend antwoord keek deze boos en verbaasd en is toen met Corendon gaan bellen.
Overigens hebben wij de hotelkamers die we moesten betalen van/via het hotel terug gekregen.
Het restant van de tijd hebben we doorgebracht in het hotel maar niet met het vakantiegevoel dat we dachten te hebben. We hebben geen excursies gedaan omdat we daar geen zin meer in hadden.
De manager van hotel San Remo was zeer verbaasd dat Corendon deze boeking gewoon heeft afgerond en ons naar Ibiza heeft laten vertrekken. Toen wij onze vakantie boekten was San Remo al vol geboekt en hadden wij dus nooit kunnen boeken. Corona heeft hierin ernstig te kort geschoten wettelijk gezien eigenlijk een onrechtmatige daad verricht.
Middels een klacht bij Corendon voor de totaal mislukte vakantie leverde ons vieren de schamele tegemoetkoming op van 600 voor 4 personen. De reis kostte ons 3192 euro.
Corendon is weer een klant armer. Dus nooit meer met jullie Cor en Don
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 21-12-2022

51-60 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, juni 2022
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- 7
Reisleiding:
Gelukkig een goed hotel anders...
Hebben 1 boeking gedaan voor 5 volwassenen en 2 kinderen (2 en 5 j). Op de luchthaven van Eindhoven werd ons verteld dat Corendon de boeking opgesplitst had, zonder enige verklaring. Met als gevolg dat de 2 kinderen ergens tussen 2 vreemden mensen moesten plaatsnemen. Gelukkig hebben we wat kunnen wisselen zodat ze toch langs iemand van ons gezelschap konden zitten. In Palma de Mallorca aangekomen hebben we 1. 20 u gewacht eer het busje naar het hotel vertrok. Geen verklaring van Corendon waarom we niet vertrokken, achteraf bleek dat we nog op een volgende vlucht gewacht hebben De terugvlucht was een katastrofe. Corendon had de 2 kinderen niet op de passagierslijst gezet waardoor deze niet mee mochten. Dan sta je daar aan de incheckbalie... Hulp of uitleg kregen we niet, alleen dat we misschien best op het voorstel van Transavia zouden ingaan en 2 extra vliegtickets voor de kinderen kopen ( ⬠400). Om 9.20 u nog aan de incheckbalie voor de vlucht van 10 u met 2 kleine kinderen.... Wanneer je nadien Corendon contacteert over het gebeurd, krijg je een standaard mail dat je binnen de 4 weken ern antwoord mag verwachten. EERSTE KEER CORENDON, LAATSTE KEER CORENDON. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-07-2022 | Accommodatie(s): Club Fergus Europe Mallorca

31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, september 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Op zaterdag 7/9/19 aangekomen op palma de Mallorca, koffer weg. Dus geen kleren, zwemkleding, slippers etc voor mijn zoontje van twee en mijzelf. Daarna te horen gekregen dat ons hotel volgeboekt was en we naar een ander hotel aan de andere kant van het eiland verplaatst zouden worden (veel verder en langer in de bus). Niet mee akkoord gegaan. Echt een dikke rel geworden, daarna konden we ineens wel naar ons oorspronkelijke hotel gebracht worden. Het is inmiddels woensdag 11/9/19 en nog steeds geen koffer. Loze beloften, niemand weet ergens van of trekt zich ergens wat van aan. Dat een koffer kwijt raakt, okƩ kan gebeuren, maar de service daarna is gewoon bar slecht. Nooit meer Corendon voor mij. Helemaal klaar met deze maatschappij.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-09-2019 | Accommodatie(s): Rosanne Doting

51-60 jaar
Met partner
Actieve vakantie in Spanje, januari 2019
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 2 Accommodatie:
- 8
- 6 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Koffers zoekt gemaakt door hen. We zaten drie dagen zonder. Claimen moet bij verzekering, vergoeden van een deel van de reissom doen ze niet. Als alles goed gaat, heb je er een goedkope reis aan. Als het misgaat, ben je bij Corendon de xxx. Ze verstoppen zich achter allerlei kleine lettertjes. ZIj draaien er nooit voor op. Ze goochelen met reistijden en tussenlandingen. Denk goed na voor je met Corendon vliegt. Goedkoop is vaak duurkoop. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 05-02-2019 | Accommodatie(s): Corralejo

61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, september 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 10
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
We zijn afschuwelijk behandeld door Corendon . het kan natuurlijk een keer gebeuren dat er sommige dingen niet goed gaan op een vakantie, dat is ons al vaker gebeurd maar dit is de eerste keer dat ik een beoordeling schrijf want dit was echt slecht. en Corendon onttrekt zich aan alles . ik zou iedereen afraden om met Corendon op vakantie te gaan. mensen doe het niet. het kan je een hoop ellende besparen.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 29-12-2017 | Accommodatie(s): Hotel all inclusive

31-40 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, mei 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 3
- 1 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Informatie op de website komt niet overheen met de werkelijkheid. Ze plaatsen alleen goede recensies op hun site en slechte laten ze weg. Slechte klantenservice. Klachten worden niet serieus genomen. Nooit meer CorenDon. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-06-2017

31-40 jaar
Zonvakantie in Spanje, mei 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
All inclusief vakantie, moeder met 2 kinderen.
Bij aankomst konden wij niets bestellen.
Personeel vreselijk onvriendelijk! Tot schreeuwen aan toe ook tegen de kinderen.
Het is een senioren hotel en deze mensen kregen door het hotelpersoneel overal voorrang op.
Het hotel was zeker niet de beloofde 4 sterren.
Thee lieten ze me diverse keren betalen maar bleek bij de all inclusief te zitten.
Het eten was heel eentonig 7 dagen hetzelfde en bediening in het restaurant was erg slecht.
Bij de poolbar werd er s'middags een schaal fruit neergezet en op was op er werd niet aangevuld.
Overdag was de bar binnen alleen voor de Senioren.
Het beloofde shuttelbusje deed alleen dienst voor de senioren.
De beloofde dokter die in de hotelomschrijving wordt genoemd op de site van corendon was ook alleen voor de senioren.
Toen ik met een ziek kind zat was het hotelpersoneel niet behulpzaam en erg onvriendelijk.
Ik werd constant van het kastje naar de muur gestuurd voor bv een kopje thee.
De kamer was klein en badkamer beschimmeld.
Terwijl ik op de site van corendon las dat het hotel in 2016 gerenoveerd was.
Ik vond deze vakantie 1 groot fiasco, heb door de strijd die ik in het hotel constant overal aan moest gaan niet kunnen genieten.
Deze klacht wat uitgebreider bij corendon neergelegd met appjes van de hosten enz. erbij.
Kreeg kort een mail terug dat alle beloofde diensten geleverd zijn en dat ze niets voor ons kunnen doen.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-05-2017 | Accommodatie(s): Roc marbella park

41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, mei 2015
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- 9 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Geweldige verzorging van corendon alles tot in de puntjes verzorgd. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 03-11-2015 | Accommodatie(s): sol don pablo | Vervoer: vliegtuig

41-50 jaar
Zonvakantie in Spanje, september 2014
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Corendon is zo enorm slecht, net als hun accommodaties. Oud, smerig. Nooit weer, al kreeg ik geld toe.
Klachten worden niet serieus genomen, je wordt zelfs afgezeken! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-11-2014 | Accommodatie(s): Ipanema Beach, Mallorca | Vervoer: Vliegtuig en bus
Heeft u ook ervaring met Corendon of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!