kortingcode niet uitbetaald


Hieronder vindt u de ervaring van Frans met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 16-02-2016 en gaat over de vakantie naar Nederland in april 2016.

 
door
61-70 jaar
Met gezin
1,0
Kortingcode niet uitbetaald
Vliegticket in Nederland, april 2016

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 2
  • Prijs:
  • 4

Bij de kortingscode die ik per email ontving staat heel duidelijk: 20 euro korting op alles. Elke verwijzing naar nadere voorwaarden ontbreekt! Erg duidelijk zou je denken.

Niets blijkt minder waar er blijken onderaan de boekingspagina "kleine letters" te staan die allerlei uitzonderingen vermelden die je pas in beeld krijg als je helemaal naar beneden scrolt. In de email met de tekst 20 euro korting op alles staan die beperkingen met geen woord genoemd. Ik zag die dus die kleine letters niet....

Achteraf een niet vermelde uitzondering melden is niet correct en zou je zondermeer misleidende reclame kunnen noemen....

Ik neem niet aan dat vliegwinkel zich daaraan schuldig wil maken dacht ik daarna. Echter dat bleek een vergissing want Vliegwinkel.nl. weet van geen wijken en wil de beloofde korting van 20 euro op alles -ook na 3 emails- niet geven. Gevolg. Een goede klant verloren en een slechte review rijker!

Frans
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-02-2016



Algemene informatie
Totaal: 3,5
Boekingsproces: 4,4
Klantenservice: 3,4
Extra kosten: 3,6
Prijs: 4,6
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact