Rampzalige klantenservice!!!
Hieronder vindt u de ervaring van Fenny met reisorganisatie VakantieDiscounter. Deze is ingevoerd op 04-05-2023 en gaat over de vakantie naar Nederland in mei 2023.
61-70 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Nederland, mei 2023
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Na lang sparen kon ik eindelijk na 2 jaar weer eens op vakantie! Ik zou op 6 mei 2023 naar Lissabon. Althans, dat dacht ik... Ik heb onlangs een vakantie inclusief vlucht geboekt bij de VakantieDiscounter en dat is uitgelopen op een absolute ramp. Dit ligt aan de verschrikkelijke klantenservice van dit bedrijf. Ik had twee stoelen geboekt in mijn vlucht voor mij en een vriendin. Mijn vriendin kon opeens door ernstige ziekte toch niet mee gaan. Ik heb de VakantieDiscounter gebeld met de vraag of ik de stoel kon omruilen met iemand anders die wel mee kon. Dit bleek niet mogelijk. Zij waren niet in staat om mij uit te leggen waarom dit niet mogelijk was. Ik heb daarop TUI gebeld, zij lieten weten dat dit wel gewoon mogelijk is maar dat de VakantieDiscounter dit weigert. De VakantieDiscounter stelde voor om mijn annuleringsverzekering te gebruiken en nieuwe tickets te boeken. Hierdoor zou ik veel duurder uitkomen, zelfs het dubbele! TUI gaf aan dat dit nergens voor nodig was. Ik zou de VakantieDiscounter aan niemand aanbevelen en raad iedereen om een vakantie elders te boeken. Bespaar jezelf de stress en teleurstelling die ik heb meegemaakt met deze organisatie. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 04-05-2023