VakantieDiscounter Turkije


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met VakantieDiscounter in Turkije. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle VakantieDiscounter ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 5,6
Vervoer: 5,9
Accommodatie: 6,1
Reisleiding: 5,1
Prijs: 6,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel

5,6


25 Turkije ervaringen
De vakanties van VakantieDiscounter in Turkije krijgen een gemiddeld cijfer van 5,6. Dit cijfer is gebaseerd op 25 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van VakantieDiscounter is 4,6. Dit is gebaseerd op 398 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met VakantieDiscounter.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
5,6
Vervoer:
 
5,9
Accommodatie:
 
6,1
Reisleiding:
 
5,1
Prijs:
 
6,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
16 stemmen
Goed:
 
4 stemmen
Redelijk:
 
3 stemmen
Matig:
 
4 stemmen
Slecht:
 
11 stemmen

Ervaringen
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Misleidend en vreselijk.
Zonvakantie in Turkije, september 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 1

Zeer slecht hotel. De beschrijving vanuit vakantie Discounter klopt voor geen meter. Is zelfs misleidend. Alles was kapot zelfs het beddengoed zat vol gaten en aan elkaar genaaide lakens. Paar dagen zonder bovenlaken gezeten. Eten ver onder de maat. Cocktail maken konden ze niet. Bestelde je 2 dezelfde was de 1 blauw en de ander groen. De activeren in het hotel ontbraken. Geen wellness geen spel activiteiten de sportschool bestond uit een paar fietsen 1 bankje met een paar lichtgewichten. Veiligheid van hotel was slecht en gevaarlijk.
Vakantie Discounter geeft geen thuis na slechte berichten rond het hotel en de klantenservice is niet bereikbaar.
Wij voelen ons totaal misleid rond deze all inclusief. vakantie.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-09-2023 | Accommodatie(s): Holiday City Hotel
 
7 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Slecht
Familiereis in Turkije, augustus 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 2

Vakantie discounter nooit meer, ik had een foutje gemaakt met de naam
Van me zoontje. Ik kwam hier optijd achter. Alleen wilde vakantiedisscounter mijn niet helpen dit te veranderen!!!
Uren aan de telefoon gezeten.
Opties waren uit eindelijk.
1. Laat je zoon thuis
2. Annuleer je reis ( dan was ik de helft van de som
Kwijt)
3. Boek zelf een nieuwe ticket.

Hoe slecht is dit. Foutjes maken is menselijk toch.. niemand bij het bedrijf wilde of heeft geholpen. Voor ons nooit meer!
Uit eindelijk hebben we zelf een nieuwe ticket moeten kopen!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-08-2023
 
8 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
Met gezin
-
Boek niet bij vakantiediscounter!
Familiereis in Turkije, juni 2023

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Aankomende maandag vliegen we naar Turkije voor 9 dagen. Hard voor gewerkt en lang voor moeten sparen. We waren ontzettend blij en trots, alles was naar wens geboekt! We zouden vliegen vanuit Rotterdam en landen in Rotterdam, is voor ons maar 45min rijden. Na 3 a 4 weken, kregen we een mail dat de vluchttijden waren gewijzigd okĆ© daar valt mee te leven. Maar wat blijkt.. ze hebben niet alleen de tijden veranderd maar zelfs de hele luchthaven voor de heenreis. We moeten nu vanaf DĆ¼sseldorf vliegen, wat voor ons 3 uur rijden is en op de terugweg wel naar Rotterdam. Dus ik ben genoodzaakt een taxi te nemen (rond de ā‚¬500), omdat de trein kwa vliegtijden niet gaat en de auto in DĆ¼sseldorf staat terwijl we landen in Rotterdam. Anderhalve maand bezig geweest, meerdere keren per week gebeld. Maar ze zeiden steeds dat het door FTI kwam. En FTI geeft geen antwoord. Vandaag gebeld met een medewerker, die ontzettend brutaal was. Zij zei weer dat we de luchtvaartmaatschappij moesten bellen (pegasus airlines). Terwijl al anderhalve maand haar collega's zeggen dat het aan FTI ligt. Eindstand, wij zijn op gaan zien tegen de vakantie. Het kost ons heel veel geld extra en een compensatie willen ze niet aan meewerken. De bereikbaarheid van vakantiediscounter is ook ontzettend slecht. 9vd10 keer geen antwoord op mails/facebook. Ej bellen sta je zeker 45 a 90 min in de wacht. Dus aub, boek niks via FTI/vakantiediscounter/pegasus airlines. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-06-2023
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door

-
Te gek voor woorden
Familiereis in Turkije, mei 2023

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Nou het vakantie gevoel
Is bij ons ver te zoeken de VakantieDiscounter !

Onze huwelijksreis loopt naar de galemiezen!
In oktober heb ik een huwelijksreis geboekt voor 15 mei 2023 naar Miracle Lara beach Turkije (pakketreis). Tot mijn verbazing kwam ik er 2 weken geleden achter dat ik mijn boeking niet meer kan inzien op de website. Ben direct mijn stoelen en bagage gaan checken die wij bijgeboekt hebben en kwam er achter dat onze vluchten geannuleerd zijn. Meteen contact gezocht met de vakantiediscounter zij zouden dit gaan uitzoeken.. Helaas na vele malen contact zoeken met de vakantiediscounter kreeg ik iedere keer het antwoord dat ze er mee bezig zijn.. tot ik afgelopen woensdag gebeld werd met het verhaal dat Sunexpress de vluchten inderdaad geannuleerd heeft maar dat we deze reis nu niet kunnen omboeken of kosteloos annuleren omdat sunexpress de annulering eerst door moet voeren aan Alltours.. Dit kan wel even duren volgens de telefoniste. Nu zijn we weer een aantal dagen verder en ben ik nog niks wijzer.. Ik heb contact gezocht met Sunexpress maar zijn zeggen dat ik contact moet opnemen met Alltours en toen ik Alltours aan de telefoon had gaven zij aan van niks te weten van een annulering. Dus zijn we weer terug bij af!
Op 12 mei trouwen wij en zouden moeten genieten van dit vooruitzicht en de geboekte reis huwelijksreis 15 mei maar helaas hebben we niets anders als stress omdat we niet weten wat er gaat gebeuren en we niet de mogelijkheid hebben om de reis kosteloos te annuleren zodat wel elders onze huwelijksreis kunnen boeken.. En helaas moet ik er iedere keer zelf achter aan bellen, maar krijg ik het antwoord dat ik moet wachten en als ik de discussie langer aan ga het alleen maar langer duurt voordat het opgelost wordt?!?

In plaats van allemaal naar elkaar te wijzen zouden wij het fijn vinden gewoon geholpen te worden!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-03-2023 | Accommodatie(s): Miracle resort
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
NOOIT MEER
Zonvakantie in Turkije, april 2023

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Met plezier de reis geboekt, echter nooit kunnen vertrekken. Men had ons niet geĆÆnformeerd over stakingen en een mogelijke andere vliegmaatschappij. Hebben daarna nooit meer iets van hun vernomen en heb zelf alles in het werk moeten stellen om via Alltours mijn geld terug te krijgen. Bel je dan sta je uren in de wacht en mails je krijg je een nietszeggend antwoord van zoek het maar uit. Een door en door waardeloze club, Nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-05-2023
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
10
Van begin tot eind zeer goed geinformeerd en geregeld
Hotel in Turkije, december 2022

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

Werden zeer goed geinformeerd over reis, hotel en transfers naar en van hotel naar luchthaven. Transfers waren op tijd.
AKKA Alinda was zeer mooi hotel en top service en zeer goed onderhouden. Zeer ruime kamer en van alle gemakken voorzien.
Zeer vriendelijk en service minded personeel. Zeker een aanrader om weer naar toe te gaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-12-2022 | Accommodatie(s): AKKA Alinda hotel Kemer
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Zijn wij belazerd?
Hotel in Turkije, november 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hebben in aug 22 een vakantie geboekt naar Kuasadasi 1 nov tm 15 nov. en betaald.
Dan krijgen wij op 15 okt jl een mail van ene Eva met de volgende text: Zojuist hebben we een vluchtannulering ontvangen voor jouw reis naar Turkije. Er zijn twee opties mogelijk op dit moment:
- je kunt je reis kosteloos annuleren tot en met 22 oktober 2022 of
- je gaat akkoord met de volgende vluchtschema voor de terugreis:12-11-2022 AYT-AMS
Helaas zijn er geen alternatieven meer mogelijk op 15 november of met een dag speling. De enige mogelijkheid voor de terugvlucht op dit moment is die hierboven is genoemd. Houd er rekening mee dat de bovenstaande vluchtschema onder voorbehoud is van wijzigingen en op basis van beschikbaarheid. Natuurlijk krijgen jullie dan een vergoeding voor de niet-genoten dagen terug. Wij durven nog niet te zeggen hoeveel dit zal bedragen, dat dienen wij bij onze accommodatiepartner op te vragen nadat jullie akkoord zijn gegaan. Graag vernemen we je reactie.
--------------------------------------------------------
Wij gaven Eva twee opties, een week langer betalen of de terugvlucht in eigen hand. Binnen 5 minuten kregen wij een reactie van Eva met de text: Bedankt voor je bericht. Helaas zijn je genoemde opties niet mogelijk en blijven de genoemde opties die wij hebben doorgegeven nog van kracht. Hierbij willen wij er nogmaals erbij vermelden dat de alternatieve vlucht van 12-11-2022 op basis van beschikbaarheid is en onder voorbehoud van wijzigingen. -------------------------------------------------
Deze reactie heeft ertoe geleid dat wij er geen vertrouwen meer in hadden en hebben de reis maar geannuleerd. MAAR dan kijken we op hun site en er worden dezelfde reizen in dezelfde periode met dezelfde accomodatie aangeboden en weliswaar 300 euro per persoon duurder. Wij hebben direct gereageerd maar krijgen geen response. Zijn er soms meer gedupeerden die soortgelijke ervaringen hebben met deze organisatie. Je bent dus gewaarschuwd als je bij hun boekt. Dit soort praktijken maak je mee in derde wereld landen maar niet in Nederland en ze zijn nota bene aangesloten bij de SGR. Hoe belachelijk is dat. Nou Elmar reizen, dit zaakje stinkt behoorlijk.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-10-2022 | Accommodatie(s): Charisma hotel kusadasi
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Alleenreizend
-
Opgelet
Actieve vakantie in Turkije, november 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Opgelet!! juist een verzoek gedaan om mij n vakantie te annuleren voor november daarop heb ik een mail terug gekregen dat ik een bedrag van 195euro opzeggingskosten moet betalen okƩ geen probleem hier dus ik keur dit goed een dag later krijgt ik terug een mail met dat ze een foutieve berekening hebben doorgestuurd en het bedrag nu 340euro bedraagt om op te zeggen!!! van wegen een die ze zelf gemaakt hebben nu ik had de eerste annulering goed gekeurd ( deze zou dan normaal moete vast staan ) dit blijkt ook ineens niet te zijn dus opgelet mensen als er iets misgaat bij de reis of annulering hebben ze je bij u pietje!! echte schade!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-08-2022 | Accommodatie(s): miracle
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Fout door vakantiediscounter
Hotel in Turkije, oktober 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Waardeloos, niet aan te reden. Ik zou 20.10 Samen met mijn dochter naar turkije vliegen. Oorspronkelijk had ik voor mij en mijn man geboekt maar mijn man heeft geen vrij gekregen wegens te veel zieke. In eerste instantie wilden we annuleren maar hierbij zou er te veel geld in de wind worden gezet. Daarop hebben besloten dat mijn dochter mee gaat dit hebben wij op 6/10 aangegeven en hadden nog geen reisbescheiden. Smiddag op de zelfde kregen wij per mail de voucher/e tickets met de naam van mij en mijn man. In die mail stond als iets niet klopt contact opnemen, dit hebben wij dus ook gedaan per mail. Ze stuurden een mail met daarin dat ze het naar de juiste afdeling hebben gestuurd. Wij maar zitten wachten en uit ons zelf toch nog een mailtje gestuurd. Dan hebben wij 19/10 contact opgenomen met de vakantiediscounter, ons werd gezegt dat de persoon die daar over gaat met ons contact opneemt. zo was het ook, we kregen een mailtje waarin stond dat het niet meer mogelijk was en we met 3tjes morgen op het vliegveld moesten verschijnen om dat te regelen. Aangezien mijn man niet kan vanwege werk (vrachtwagen chauffeur) was het ons niet mogelijk om met hem samen daar te verschijnen. Toen hebben we weer de vakantiediscounter gebeld, ze waren zeer onvriendelijk en gaven ons de schuld dat we het niet optijd hebben door gegeven en hun het druk zouden hebben. Daarop heb ik de persoon gevraagd wanneer u het heeft door gegeven aan de vlieggezelschap, hij aarzelde en antwoorde 15/10. Dit lijkt me logisch omdat je normaal 5 dagen vantevoren je reisbescheiden krijgt dat het dan niet meer mogelijk is. Maar hun wisten het al veel eerder maar gaan pas de 15 te werk ermee. We hebben zelfs contact gezocht met Sunexpress en fti maar alle kunnen ons niet helpen. Het is nu 1 uur snachts en zit met mijn dochter samen op bed omdat we niet kunnen slapen vanwege dat we vandaag niet deze reis kunnen aantreden. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-10-2022
 
5 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
1,0
Wat een slechte organisatie
Zonvakantie in Turkije, september 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Wat een slechte organisatie, schande , schande, waarom worden ze toegelaten om slechte service inleveren. Waar is de inspectie om ze aan hun nummer zetten. We leven in een land met regels blijkbaar hoort vakantie discounter niet bij . Ze zijn niet bereikbaar op welke middelen dan ook. Alleen bij boeken nemen ze de telefoon op. Voor wijzigen of annuleren of hulp bijna nooit. Ze verdienen ook geen 5. Ik hoop dat iemand of een organisatie hun kunnen aanspreken ALS ze bereikbaar zijn. SCHANDE SCHANDE Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-08-2022 | Accommodatie(s): A12 hotel Alanya
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Slecht slecht afschuwelijk
Zonvakantie in Turkije, augustus 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Super slechte ervaring met deze reisbureau!
Niet bereikbaar via telefoon!
Niet bereikbaar via de mail
Ook niet via Facebook
Nergens bereikbaar pas 1 maand na je aanvraag via website en 5 dagen voor je vetrek krijg je een antwoord helaas is niet meer mogelijk om uw hotel te wijzigen!

Als je het zat ben en hun met een paar slechte woorden een mail stuurt daar kunnen ze binnen 4 minuten reageren!

Nooit meer maar nooit meer deze soort bedrijven horen gesloten te gaan! Is niet klantvriendelijk totaal niet!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-08-2022
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
-
VakantieDisliker, dat zij überhaupt nog mogen bestaan!
Zonvakantie in Turkije, juli 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wat een vreselijke tent De VakantieDiscounter!
Op hun website maken ze gebruik google reviews waar men voor betaald is, om een positieve feedback te geven. Echter na het boeken kwamen de ECHTE recensies en die zijn niet onder stoelen of banken te schuiven. Ik heb ook meteen actie ondernomen om van hotel te veranderen. Het heeft ruim 3 maanden geduurd voordat ik een antwoord kreeg 3 dagen voor vertrek dat tegen bij betaling van ā‚¬ 1650,- of ā‚¬ 2250,- wel wat konden regelen? Toen ik aangaf dat als ze 3 maanden geleden hadden gereageerd de prijzen hooguit ā‚¬ 600,- bij betalen was geweest, was het antwoord jammer dit zijn de prijzen voor nu!. Ondertussen door de slechte bereikbaarheid en het niet tot stand kunnen komen voor een passende oplossing heb ik de Commissie Reizen ingeschakeld. Ook deze commissie is volledig door de VakantieDiscounter genegeerd. Nood telefoon, SOS, ook de zogenaamde reisleider ter plaatse appte mij niet berichten want ik ben alleen voor transport airport en de leuke uitstapjes. Noodtelefoon werdt er geluisterd maar geen oplossing geboden, ja op eigen gelegenheid mag je doen wat je wilt alleen geen garantie dat je geld terug krijgt en daar gaat t juist om, ik heb all inclusive geboekt voor 15 dagen, zelfs het ontbijt durfde ik me niet aan te wagen, zwembad was zo vies dat je met 1,40 meter de bodem niet kon zien, alles was vuil, kapot. Het enige wat we hebben gedaan is er geslapen en gedoucht en verder van vroege ochtend tot late avond het hotel ontvlucht! Het had heel erg fijn geweest om een ander hotel te krijgen zodat we tenminste konden ontbijten en af en toe konden terug trekken om even bij te komen, nu hebben we juist onze uiterste best gedaan om zo min mogelijk er te zijn. Gelukkig is Turkije geen extreem duur land met eten en drinken u kunt vast wel rekenen voor 2 personen 15 dagen ontbijt, lunch, diner en drinken extra dat het niet weinig is geweest!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-08-2022 | Accommodatie(s): Royal Palace
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar

-
Geldwolven
Zonvakantie in Turkije, juli 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vakantiediscounter verkoopt vakanties en bij aankomst wordt gezegd dat het hotel overboekt is. Pertinente leugen .Nagevraagd bij hotel en de namen zijn nooit bij hun bekend gemaakt.
Telefonisch navraag gedaan en worden van het kastje naar de muur gestuurd . Beloven terug te bellen. Wacht nu al zes weken.
Op mail aan het "service"centrum heeft niemand het fatsoen te reageren. Asociale bende daar en ik ga daar nooit weer boeken
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-08-2022 | Accommodatie(s): Hotel Laur
 
10 van 11 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
-
BOEK NIET BIJ VAKANTIEDISCOUNTER EN FTI
Familiereis in Turkije, juni 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 5

PAS OP! BOEK NIET BIJ VAKANTIEDISCOUNTER en FTI!

Na een vakantie te hebben geboekt bij deze fijne partij, zouden wij op 20-06-2022 voor 15 dagen naar Antalya Turkije gaan. Door de staking op Brussel AirPort was onze vlucht gecanceld, iets waar Vakantiediscounter natuurlijk niets aan kan doen. Beleefd hebben wij gevraagd om het vertrek van Brussel om te boeken naar DĆ¼sseldorf, want zoals wij constateerden waren hier nog voldoende vluchten te boeken.
Tot op de dag van vertrek hebben wij bijna 4uur lang!! getracht Vakantiediscounter en hun partner FTI telefonisch te bereiken, echter zonder resultaat.
Daar wij gebonden waren aan de vakantiedata vanwege ons werk, moesten wij wel op de 20e juni vetrekken.
Omdat na een aantal uren bellen ons geduld op was, hebben wij een losse vlucht vanuit DĆ¼sseldorf geboekt. Gelukkig is dit zonder problemen verlopen.

Eenmaal op ons vakantieadres aangekomen, hebben wij Vakantiediscounter en partner FTI in kennis gesteld over onze vluchtwijziging, niet veel later hebben wij, tot onze grote verbazing onze terugvlucht gecanceld zien worden. Echter deze keer niet door een staking.
Bijna twee weken lang hebben wij om een bevestiging van onze terugvlucht gevraagd aan Vakantiediscounter en partner FTI. Om naar hun zegge onverklaarbare reden, is dit uitgebleven.

3 dagen voor het einde van onze vakantie in Turkije, kregen wij een mail met daarin de uitleg dat Vakantiediscounter en partner FTI bezig waren met de terugreis, en dat er ook gekeken zou worden of dit om te boeken viel naar DĆ¼sseldorf, want ja, daar stond onze auto immers.

Dezelfde dag hebben wij een reisleider aangesproken van FTI in het hotel waar wij verbleven, en hem de situatie uitgelegd.
Tot onze grote verbazing liet deze meneer ons een interne mail zien met daarin het verhaal dat wij, na betaling van ā‚¬675 terug konden vliegen naar Brussel..
Wij hebben een pakketreis geboekt en vooraf betaald, inclusief de vluchten, transfers en het verblijf. Waarom dan meer betalen om terug te mogen vliegen??

Nu twee dagen voor vertrek hebben wij nog steeds geen bevestiging gehad van onze terugvlucht, en hebben helaas ook deze los bij moeten boeken. Dit keer wel direct naar DĆ¼sseldorf.

Wij willen er iedereen op attent maken dat Vakantiediscounter zich verschuilt achter haar partners, en TOTAAL GEEN VERANTWOORDELIJKHEID NEEMT om haar klanten op een fatsoenlijke en adequate wijze te helpen en/of te behandelen.
De klantenservice is slecht of niet bereikbaar, iets wat je niet verwacht als je probeert onbezorgd op vakantie te gaan of erger nog, wanneer je eenmaal ter plaatse bent.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-07-2022 | Accommodatie(s): Crystal Paraiso Verde Resort
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Oplichting
Stedentrip in Turkije, juni 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -


Bij boeking vakantie wordt vermeld...inclusief handbagage en inclusief 20kg ruim bagage...kreeg de tickets...(de jong intra tours)daar stond geen ruim bagage!!??
De vliegtuig maatschappij gebeld...die geeft aan ...geen bagage geboekt??
Kon daar boeken en kost 2x281ā‚¬ voor 2 koffers 20kg? terwijl dit inclusief was??....pure oplichting!!
Vakantiediscounter gebeld...geen doorkomen aan en na verschillende keren een half uur aan de lijn gehangen..zonder iemand te spreken
Een bericht via kontaktformulier...
De jong intra tours gebeld...niets bekend van bagage inclusief?
Geen response van vakantie discounter!!
Dus bij deze ga ik nooit meer boeken bij vakantiediscounter!!
Mensen jullie zijn gewaarschuwd
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-06-2022
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Alleenreizend
3,0
Gemiste kans
Zonvakantie in Turkije, juni 2022

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Helaas op 31 mei verkeerde hotel geboekt. Helaas kon vakantiediscounter mij niet te hulp bieden . Erg jammer ondanks het mijn fout is geweest had ik gehoopt op beetje Services. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-06-2022 | Accommodatie(s): Merve sun
 
7 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
Met vrienden
-
Slecht
Culinaire vakantie in Turkije, mei 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij kunnen het Kantoor maar niet bereiken de lijnen zijn uren BĆ©art
Een Dringende annulatie kan niet Gemeld worden zo frustreerend.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-05-2022 | Accommodatie(s): Samara
 
7 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
Zeer onmenselijk
Zonvakantie in Turkije, mei 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vakantie discounter en tui
Wat zijn ze onmenselijk...
De schoonvader van m'n dochter en goede vriend plotseling overleden. 5 dgn voor dat we op vakantie zouden gaan. De annulering verzekering dekt dit niet,
Na heel vaak bellen na Vakantie discounter werd na 30 min de verbinding verbroken. Via messenger contact gekregen.. En stelde de vraag als we een paar dgn later zouden gaan en zelf de ticket betaalde nog wel de accommodatie konden gebruiken .Het antwoord was Nee.
Ik zei we hebben dat toch betaald voor 8 dgn
Dus als we met de overgebleven dagen genoegen nemen moet dat toch geen probleem zijn..nou het antwoord was..
Je kan gaan of je annuleert.. Ik vind d het onterecht en zeker onmenselijk..
Schandalig dat ze je niet WILLEN helpen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-05-2022
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
-
Vermoeiend, frustrerend, teleurstelling
Hotel in Turkije, april 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Een zeer lange heen en terug reis. Heen via MĆ¼nchen, 4 uur wachten voordat we door vlogen naar Antalya. Terug via Frankfurt 5 uur wachten voordat we door vlogen naar Amsterdam. Zo zijn we 2 dagen onderweg geweest, vermoeiend, frustrerend, en zonde van de nutteloze tijd. Op vluchthaven veel geld kwijt voor eten en drinken, teleurstellende ervaring Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-05-2022
 
17 van 17 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Slechte bereikbaarheid en slechte service
Zonvakantie in Turkije, oktober 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ik en mijn partner hebben een reis naar Turkije geboekt een paar weken geleden. Al vrij snel kregen we te horen dat het hotel eerder sluit en boden ze een hotel aan dat zeer slechte reviews heeft, een 5,6. Terwijl wij minimaal een 7 wensen en daarop ook het hotel uitgezocht hebben. We hebben aangegeven dat we het door Vakantiediscounter aangeboden hotel niet accepteren. Daarop werd door ons verzocht met 2 nieuwe alternatieven te komen met een 7 of hoger qua waardering. Maar die voorstellen zijn er nu na bijna 3 weken nog niet en onze reis start over 5 dagen. In de tussentijd met Pech gesproken, een medewerker, en hij stelde ons voor om zelf voorstellen aan de leveren. Dat hebben we vorige week dan ook gedaan. Maar je raadt het al, ook dat levert niets op. We zijn erg in de stress nu. Vandaag via het contactformulier aangegeven dat we de reis kostenloos willen annuleren en het geld terug willen. Ze voldoen tenslotte niet aan de overeenkomst. Vandaag niets vernemen wordt juridisch bijstand inschakelen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-10-2021
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Waardeloos
Zonvakantie in Turkije, augustus 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

K raad iedereen die op een leuke en prettig vakantie willen hebben om van VakantieDiscounter AF TE BLIJVEN . DĆ© VakantieDiscounter is waardeloos. Ze komen hun afspraken en belofte absoluut niet na. Naar het betaling van het vakantie wordt je aan de lot gelaten.
Fatsoenlijk en goed communiceren kunnen ze absoluut niet. Als je naar hun klantenservice probeerde te bereiken, moet je langer dan Ć©Ć©n uur wachten. Als je uiteindelijk een medewerken kan sprken, krijg je iemand die vaak niets van weet en de vragen niet kunnen beantwoorden!
Wij hebben het vakantie inclusief het transfer naar het hotel geboekt. Helaas naar het betaling hebben we het vakantie exclusief het transfer gekregen . Het is ons niet gelukt om hen te overtuigen dat inclusief het transfer geweest, ook als we naar hun eigen website verwezen waar nog steeds staat dat het vakantie inclusief het transfer is.

Wij hebben een 4 starren hotel geboekt de eerste 4 fotoā€™s zijn de fotoā€™s dat op het website van VakantieDiscounter staat. De rest zijn helaas de fotoā€™s wat we bij ons bestemming hebben aangetroffen. het was een ramp . Insecten, vocht aan de muren moffen lucht hangt in het kamer, smerige kamer en kapotte stopcontacten. Wij zijn daar geen Ć©Ć©n minuut gebleven en moeten in het midden van de nacht wegrennen en naar andere hotel zoeken. Om 04:30 uur in de ochtend hebben we een hotel gevonden en onze vakantie daar geboekt en betaald.

Als we het zogenaamde het contactpersoon dat we VakantieDiscounter hebben gekregen proberen te bellen , wordt daar niet opgenomen, uiterlijk wordt het telefoon naar Nederland doorgeschakeld. Wij hebben een Japanse medewerker aan het telefoon gekregen die geen Ć©Ć©n woord Nederlands spreekt. in het engels moesten we haar de situatie uitleggen. Zij zou het reservering bij het smerige ( 4 starren ) hotel gaat annuleren naar het ontvang van de fotoā€™s dat we voor het kamer hebben gemaakt. dat heeft ze ontvangen en een bevestigen verstuurd. Toch hebben we van VakantieDiscounter tot heden en naar 4 weken geen rectie gekregen. Wij hebben een klacht bij geschillencommissie om onze gelijk te hebben en het geld terug te krijgen. wat een gedoe. Nogmaals kijk goed uit en af blijven van VakantieDiscounter als je een fijne vakantie willen hebben.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-09-2021 | Accommodatie(s): The best life hotel
 
12 van 12 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Vakantiediscounter Nooit!!!!!
Familiereis in Turkije, mei 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Boek nooit via de vakantiediscounter! In 2019 vakantie naar Turkije geboekt. Werd geannuleerd door de vakantiediscounter ivm corona. Oorzaak een oranje reisadvies. Omdat we de reisbranche een warm hart toedragen en we een faillissement wilde voorkomen voor de vakantiediscounter hebben we de voucher geaccepteerd en onze reis omgeboekt naar 2021. Nu de reis aanstaande is (2mei) en de situatie in NL maar ook in Turkije verslechterd en zeer onzeker is willen en durven we niet op reis. De overheid heeft aangegeven reizen in de meivakantie te willen ontmoedigen door het handhaven van het oranje reisadvies. Alle aanbieders annuleren hun reizen en of verstrekken vouchers. Behalve de vakantiediscounter! De vakantiediscounter verplicht ons desgevraagd te gaan. Of we kunnen annuleren waarbij we meer dan de helt vd reissom kwijt zijn. Een voucher krijgen we niet omdat de vakantie volgens de vakantiediscounter gewoon door kan gaan. Ondanks het oranje advies. Geen voucher. Niet om te boeken naar volgend jaar omdat die reizen nog niet ingekocht zouden zijn. Het komt er op neer: slikken of stikken. Reizen of annuleren. Omdat we via Duitsland zouden reizen hebben we ook nog te maken met de Duitse autoriteiten. Duitsland zit net in het midden van de derde coronagolf. Beste vakantiediscounter, wij durven om tal van redenen niet te gaan. Wij willen ons geld terug of een voucher. De vakantiediscounter is zeer rigide, star en zakelijk. Wij hebben grote spijt dat we de voucher geaccepteerd hebben en hebben grote spijt met de vakantiediscounter in zee te zijn gegaan. Wij boeken nooit meer bij de vakantiediscounter. BOEK NOOIT BIJ DE VAKANTIEDISCOUNTER. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-03-2021
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
-
Zeer slecht
Zonvakantie in Turkije, juli 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ongeveer een anderhalve week voor ons vertrek de reisbescheiden gekregen voor reis naar Turkije op 1 juli. Turkije staat echter nog steeds op code oranje. Geprobeerd te bellen. Na eerst lang in de wacht niet te bereiken daarna alleen nog gesloten melding bij andere pogingen tot contact. Ook via messinger niet bereikbaar. Dan maar mail. Met 10dgn antwoord zeggen ze. Ja fijn dan zou ik al weg zijn uiteindelijk de organiserende reisorganisatie gebeld . Die mochten het eigenlijk niet zeggen maar ze hadden al een week geleden aan vakantie discounter doorgeven dat Turkije reizen niet door gaan. Nu nog steeds niets van ze gehoord terwijl ik over 4 dgn dus zou vertrekken en de vliegtickets etc. Heb.
Je zult maar midden in de nacht op Schiphol staan !!!! Ben benieuwd wanneer ze nu annuleren. Misschien hopen ze dat ik het zelf doe en dan het geld kwijt ben.
Geen goed woord voor over. Nooit meer met vakantiediscounter
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-06-2020
 
19 van 20 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
-
Verschrikkelijk
Familiereis in Turkije, mei 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Zeer slechte ervaring. Zal hier ook nooit meer een reis boeken.
Onze reis naar Turkije is door discounter geannuleerd. Dit kan natuurlijk ivm Corona. Op ons verzoek om dan ook de aanbetaling terug te betalen wordt gereageerd met NEE. U krijgt een voucher en dan mag u over 6 maanden annuleren.
Het is echter de wettelijke plicht van discounter om op verzoek klant gewoon netjes de aanbetaling terug te betalen. Ze plaatsen zich dus buiten de Nederlandse wet en zeggen feitelijk; Ga maar naar de rechter maar dat kost u waarschijnlijk meer dan uw aanbetaling.
Dus mensen hier NOOIT boeken, dit zijn oplichters. Ze wijzen ook naar anderen, die hetzelfde doen, bv ANVR, die zijn het hier mee eens volgens discounter. Bij navraag zegt echter de ANVR dat de Nederlandse wet idd van toepassing is. Nogmaals, discounter liegt en bedriegt. Nooit meer boeken hier !!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-04-2020
 
13 van 13 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Waardeloze Service en geen oplossing!!!
Zonvakantie in Turkije, mei 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik heb een 6 daagse vakantie geboekt voor een prijs dat binnen ons budget past met een vertrekdatum in mei.

Ik heb al een aanbetaling gedaan van 30%.

Ondertussen is de Coronavirus uitgebroken. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een melding dat ik de restant bedrag moet betalen! Van een vakantie die niet doorgaat?!

Zij weten dat mijn vakantie niet doorgaat, ik weet dat mijn vakantie niet doorgaat, maar ik moet het bedrag wel betalen?!

Ik heb een aantal oplossingen aangeboden zoals:

- de aanbetaling van 30% omzetten in een voucher en het resterende bedrag laten vervallen
- dat ik wel het hele bedrag voldoe, maar dat ik dan in hetzelfde hotel, zelfde aantal dagen mag verblijven wanneer dit Coronaverhaal voorbij is. Ook als het in augustus of september is. Ik heb een budget voor deze vakantie en ik wil niet naast de voucher nog eens het dubbele bedrag erbij leggen omdat het augustus of september is.
- een uitstel van betaling: i.p.v. de gebruikelijke 6 weken van tevoren betalen, 2 weken van tevoren het restant voldoen. Dan weten we namelijk ook meer over de situatie rond het Corona verhaal.

Er was totaal geen overleg mogelijk met Vakantiediscounter!

En dit terwijl Sunweb het volgende doet voor zijn klanten:
"Wel heeft het bedrijf de voorwaarden aangepast: je hoeft nu pas twee weken van tevoren je de restbetaling te doen, in plaats van zes."

Corendon:
Als klanten een vakantie boeken voor een hoger bedrag, moeten ze bijbetalen. Als ze een goedkopere vakantie boeken, krijgen wordt het restbedrag teruggegeven. De bestemming en het tijdstip van de nieuwe vakantie maken niet uit.

Volgens Van der Heijden wil Corendon voorkomen dat klanten nu nog een restbedrag moeten betalen ā€œvoor een vakantie die naar alle waarschijnlijkheid toch niet door kan gaanā€. ā€œWe kunnen ons voorstellen dat zij liever zelf over dat geld blijven beschikkenā€, laat hij weten.

Er is in ieder geval duidelijkheid van Corendon en Sunweb.

Bij Vakantiediscounter helemaal niks mogelijk!!

In zulke situaties kunnen we pas zien hoe ver een bedrijf voor zijn klanten wil gaan en hoe de service is.

Vakantiediscounter is waardeloos!!



Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-03-2020
 
7 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
Met gezin
-
Onbetrouwbaar en slecht
Zonvakantie in Turkije, april 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Reis geboekt naat Turkijƫ maar geannulleerd door Corona. Hebben afgelopen 9 weken al 3x toegezegd dat bedrag teruggeboekt wordt maar vandaag mail dat we een voucher krijgen en we binnen 6 tot 12 maanden misschien alsnog ons geld terug krijgen. Jammer en schofterig dat jullie klanten zo aan het lijntje houden. Niet chique om toezeggingen te doen die jullie niet waar kunnen kunnen maken en zielig dat jullie na veelvuldig liegen ook nog eens een beroep doen op de emotie en menselijkheid van jullie klanten. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-05-2020
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
10
Top
Zonvakantie in Turkije, november 2019

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Geweldige vakantie gehad, heel vriendelijk personeel en schone ruime kamers, wel gedateerd. Eten was heel erg goed! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2019 | Accommodatie(s): Asteria Kremlin Lara
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Super hotel
Zonvakantie in Turkije, november 2019

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Heerlijke vakantie, super hotel, eten zalig en het personeel super!! alleen de transfer duurde belachelijk lang op de heenweg 2,5 uur en terugweg 4 uur Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2019 | Accommodatie(s): Acer hotel
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
9,0
Geweldig hotel
Zonvakantie in Turkije, oktober 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Fijn hotel,om een lagune gebouwd,waar we voor de tweede keer verbleven. Prachtige kamers, zeer ruime keuze bij het eten, heerlijke (gratis) bedjes aan het strand met dikke matrassen. In tegenstelling tot de bedjes aan het zwembad,waar het ook lawaaierig kan zijn. Op loopafstand van dorpje en op fietsafstand van Fethyie ( heel nieuw veilig fietspad aangelegd). De dolmus brengt je ook overal,voor een schijntje. Apart gastenservicebureau in het hotel, voor tips en al je vragen , geweldig en heel vriendelijk. Ook hier prima een auto te huren.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2019 | Accommodatie(s): Jivabeach hotel
 
door
> 70 jaar
Met partner
9,0
Mooie verzorgde vakantie
Zonvakantie in Turkije, oktober 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 9

We hebben genoten van een hele mooie en verzorgde vakantie.
De verblijfplaats was geweldig een heel mooi hotel met vriendelijke mensen en heel schoon. De zee was kortbij maar omdat de zwembaden ook heel mooi waren hebben we daar veel tijd doorgebracht. Voor de afleiding waren er vele winkeltjes waar je voor weinig geld mooie spullen kon kopen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2019 | Accommodatie(s): Hotel
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Top vakantie in alle luxe.
Zonvakantie in Turkije, oktober 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Geweldige vakantie gehad. Vakantiediscounter heel netjes omgeboekt en verzorgd na faillissement van Thomas Cook. Keurig opgelost en met alternatieven gekomen. Hotel was heel luxe, met vriendelijk personeel. Alleen hoofdtaal is Turks en Russisch. Maar weinig wat duits of engels kunnen, maar ze doen hun best om je te helpen. Reisleider was heel erg behulpzaam. Vervoer voor excursies geregeld en heel veel goede en bruikbare tips waar heen te gaan. Gaan zeker nog een keer terug. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-12-2019 | Accommodatie(s): kremlin palace hotel
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Hopeloos slecht
Zonvakantie in Turkije, september 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Thomas Cook failliet terug gaaf zelf betaald hotel terug vragen via vakantiediscounter hopeloos slecht contact alleen met klantenservice die het geleerde versje opzeggen en verder niets kunnen zeggen Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-11-2019
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
6,0
Slechte ervaring bij boeken
Zonvakantie in Turkije, september 2019

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Onze ervaring met Vacantie Dicounter.
Niet erg blij mee.
Boeken vakantie op zondag betaald enz.
Krijg je bericht dat vakantie 110 Euro duurder is.
Word er gezegd die maandag
Ja we kunnen dan niet inzien in de aangeboden reizen zijn op zondag gesloten.
Snap niet dat we wel konden boeken, en geld betalen, maar opeens toch duurder.

Zet jullie site dan op zondag of weekend ook op zwart, zodat het niet fout gaat.
We hadden zelfs nog met iemand aan de telefoon gepraat.
Die zei ook niet dat we de reis niet konden boeken of zo.
Beetje vreemd vooral omdat we wel al geld hadden over gemaakt.


Ben benieuwd of ik hier wat van hoor.
Is anders een mooi bericht om naar de vakantie man of hoe dat heet te sturen.
Of op Facebook zodat anderen het ook kunnen lezen.

Dus als jmen ullie zondags geen reizen kan boeken zet het dan op zwzrt en begin maandags weer
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-10-2019 | Accommodatie(s): Hotel Primera
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
6,0
Misleidende info op website Strand lopend onbereikbaar,
Hotel in Turkije, september 2019

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 5

Hotel lag niet aan het strand, lag een snelweg tussen en we werden 1x dag 10:15 met een busje naar het strand gebracht en om 5 uur weer opgehaald. Op het strand was het niet onderdeel van het all inclusieve pakket, konden gewoon gebeten voor lunch etc. Kamers zijn super klein en benauwd. De Hamman eigenaar was agressief in zijn verkoop verhaal en probeerde ons voor 150 euro aan behandelingen te verkopen ivm geconstateerde gezondheidsonregelmatigheden . De kamer was wel schoon, maar het terrein vh hotel niet zo heel erg. Wel vriendelijk personeel. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-09-2019 | Accommodatie(s): Hotel La Finca, Alanya
 
3 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
-
Slechte hulp en service
Zonvakantie in Turkije, september 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Nog niet eens op vakantie geweest en nu al gezeik! Mijn naam klopte niet op de ticket en dit moest aangepast worden, gebeld met klantenservice die gingen er achteraan. Week later telefoontje ontvangen met mededeling dat naamwijziging niet mogelijk was en dat ik nieuwe vliegtickets moest bestellen . Uiteindelijk zelf de goede tickets gevonden kost mij 359 euro extra!

Heb nu al geen zin meer in de vakantie.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-08-2019
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Prachtige all in vakantie
Zonvakantie in Turkije, augustus 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

Fantastisch hotel met all inclusive. Zeer goede keuken en accommodatie. Perfecte regeling via de vakantiediscounter. Zeer goede website en perfect bereikbaar voor informatie. Kortweg wordt herhaald. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2019 | Accommodatie(s): Crystal Admiral resort Side
 
1 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
4,0
Nooit meer naar alp pasa
Zonvakantie in Turkije, augustus 2019

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 4

Onze kamer leek op geen enkele foto die op de site word weergegeven. Wij hadden een deluxe kamer met jacuzzi, de kamer was verre van delux, heel oud en een beschimmelde badkamer. De jacuzzi viel zowat uit elkaar. Kamerdeur ging niet goed op slot met de keycard.. als je goed aan de deur trok sprong hij gewoon open? Dit gemeld aan de receptie, waarbij we te horen kregen dat er een technisch dienst naar zou kijken en dat het toch veilig is in het hotel om hem open te laten? Vind ik zelf een belachelijk antwoord, want ik had toch waardevolle spullen mee o.a een fototoestel en een laptop. Technisch dienst is nooit gekomen. De mini bar rook niet fris, ook het drinken in de minibar was warm. Ontbijt en avondeten was erg eentonig en niet zo lekker. Hebben de hele vakantie buiten het hotel gegeten. Verder heeft het hotel wel een mooie ligging. Niks was ver weg. Migros (supermarkt) loopafstand van 10 min. Aanrader is het konyalti plaji (stand) en een tripje om te gaan raften in de canyon. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-08-2019 | Accommodatie(s): Alp pasa
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
10
Top reizen
Hotel in Turkije, juli 2019

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Ik heb al meerdere malen geboekt by De vakantiediscounter. Steeds prachtige hotels gehad, prima website, zeer goede service van de Vakantiediscounter.
Heerlijk reizen met de vakantiediscounter.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-12-2019 | Accommodatie(s): Limak lara
 
door
51-60 jaar
Met partner
10
Vakantiediscounter stelde ons tot op heden nooit teleur
Zonvakantie in Turkije, juli 2019

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Fantastische vakantie wederom. Volgend jaar weer een paar keer weg op lange en/of een korte vakantie met de vakantiediscounter. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2019 | Accommodatie(s): Marmaris
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Onprofessioneel en minachtend
Familiereis in Turkije, juli 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Super slecht, ik raad het iedereen af. Wij hadden een 4-sterren hotel geboekt in Alanya. Wij kregen een kleinere hotel met 2 sterren. Niets leek wat er op de fotos te zien was. Alleen het naam van het hotels was hetzelfde. Dit een paar keer proberen op te lossen. Helaas werd er niks aan gedaan. Nu ben ik machteloos. Ik raad het iedereen af om vakantiediscounter te gebruiken. Ga dit bij familie en vrienden ook ten zeerst afraden. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-08-2019
 
door
41-50 jaar
Met gezin
9,0
Goede service
Excursiereis in Turkije, juni 2019

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Alles goed geregeld, Vakantie discounter goed bereikbaar. Voldoende informatie vooraf,altijd snel bereikbaar. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-12-2019 | Accommodatie(s): Istanbul
 
4 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Valse voorspigeling tijdens boeking.
Hotel in Turkije, juni 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 5

Het hotel op zich was wel mee te leven. De vliegmaatschappij (Condor) was totaal waardeloos en zijn gewoon dieven in mijn ogen. Alles moet online, zelfs boarding tickets uitprinten op de bestemming.Tijdens de boeking bij VD werd Economy class geboekt maar na de boeking veranderde dit ineens naar economy light. Dan mag je handbagage meenemen ter grootte van 40x30x10 cm, daar gaat net mijn ondergoed in.
Koffertje bijboeken 20kg ā‚¬70.- wat normaal bij economy class bij Condor gratis is. Geen enkele tegemoetkoming voor de extra kosten en de foute info staat nog steeds op de website.
Ik had per ongeluk vergeten het appartement aan te vinken tijdens de boeking en stond op standaard kamer.
Gelijk gevraagd dit aan te passen (2 uur later),. Daar werd ā‚¬100 voor gevraagd.
Alles bij elkaar een uiterst magere ervaring.
Wees op u hoede tijdens de boeking en ik vlieg zeker nooit meer met Condor.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-07-2019 | Accommodatie(s): LeMas
 
door
41-50 jaar
Met partner
10
Super saturn palace
Zonvakantie in Turkije, mei 2019

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 10

Fantastische vakantie gehad! echt een aanrader!
super zorgzame mensen die er werken en het is echt picobello. alles voor handen en lekker eten. komen zeker terug
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-12-2019 | Accommodatie(s): Saturn palace
 
door
> 70 jaar
Met partner
8,0
Goede accommodatie
Hotel in Turkije, mei 2019

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Heel goed, wij gaan terug dat zegt genoeg
Fijn hotel, netjes , vriendelijk en schoon
dicht bij centrum



Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-12-2019 | Accommodatie(s): Numa kontepe
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
9,0
Prima hotel. Goede ligging.
Zonvakantie in Turkije, december 2018

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Prima hotel. Buffet zou iets gevarieerder kunnen. Met name voor vegetariƫrs. Goede ligging van hotel. Iets minder geschikt voor personen die slecht ter been zijn (trapjes richting boulevard). Dichtbij centrum van Side en Kumkƶy (beide een paar kilometer). Goed openbaar vervoer (Dolmus). Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-12-2018 | Accommodatie(s): Side Star Elegance
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
8,0
Fijn hotel om te relaxen
Zonvakantie in Turkije, oktober 2018

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 9

Een mooi ā€œadults onlyā€ hotel. Animatie stelt niet veel voor maar er is een goede busverbinding naar het centrum van Alanya (ca. 20 minuten). Taxi kost ca. 7 euro. Verder is er in de omgeving niet veel te doen.
Eten is prima. Genoeg keuze en zeer smakelijk. Heerlijk zwembad met goede bedjes. Strand is verder weg, maar er rijdt een shuttlebus. De kamers zijn ook prima, goed bed en fijne douche.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-11-2018 | Accommodatie(s): Hotel Michell in Alanya
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
9,0
Top vakantie
Zonvakantie in Turkije, oktober 2018

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 9

Topvakantie voor een topprijs.
Maar 2 weken voor vertrek geboekt voor een zeer goede prijs. Kwamen in een voor ons onbekend appartement terecht. Echter het appartement was helemaal top. Schoon en netjes, goede bedden en vriendelijk personeel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-11-2018 | Accommodatie(s): Hibiscus
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Alleenreizend
10
Suuuuuuuper goed
Zonvakantie in Turkije, oktober 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 9

Niks op af te keuren....mooie kamers ...lekker eten ...vriendelijk personeel ....alles heel goed geregeld ....zeker boeken bij vakantiediscounter Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-11-2018 | Accommodatie(s): Alanja
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Verhoging boekingsprijs niet te verklaren
Zonvakantie in Turkije, oktober 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ik heb iets meegemaakt waarvan ik denk dat een ieder dit moet weten. Ik heb een reis naar Turkije gezien die ik wil boeken. Op de eerste pagina kun je aangeven waarheen, tijdsduur, periode etc, daarna krijg je helemaal onderin een prijs te zien, een icoon met daarbij nu boeken. Er bestaat echter ook nog een optie vertrek en terugreis tijden aanpassen, wat op zichzelf heel prettig is. Wanneer je dit aanklikt krijg je een overzicht met, in mijn geval, vertrektijden, dit zijn 4 of 5 keuze mogelijkheden met daarachter de vermelding inclusief. Ik verwacht geen meerprijs, want iets verder naar beneden staat de keuze van een andere kamer en daar staat bij dat het duurder wordt (+30 etc.). Ik heb een andere tijd ingevuld en toen gekeken naar de prijs en die bleef hetzelfde, hierna op NU BOEKEN gedrukt en tot mij verbazing werd de prijs aanzienlijk hoger. Ik denk, kom laat ik een vragen hoe dat komt, gemaild (2 keer) en krijg hierop de meest vreemde antwoorden, het ligt aan de periode, reis kan duurder zijn, inkoop van de vakantiediscounter, volgens diegene koopt de vakantiediscounter van te voren in en aanbieders etc. Vandaag nog even gebeld, maar hier ook hetzelfde verhaal, niemand vind het vreemd. Het rare is dat wanneer jij te horen krijgt dat de tijden verandert worden, niemand je een restitutie geeft, want dat staat in de voorwaarden. Ik blijf het vreemd vinden dat wanneer er op een pagina inclusief staat en dat de prijs onderaan bij nu boeken, niet is verhoogd, je op de volgende pagina meer moet betalen en dat niemand bij de vakantie discounter die vreemd vindt. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-06-2018 | Accommodatie(s): Fame residence lara
 
door
61-70 jaar
Met partner
10
Super
Zonvakantie in Turkije, september 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Mooi hotel, met een uitstekende keuken.
Diverse zwembaden en stranden.
Goed personeel, helaas spreken zij bijna geen Engels.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-11-2018 | Accommodatie(s): Club Marvy by Paloma
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
10
Top vakantie
Hotel in Turkije, augustus 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 9

Uitstekend hotel, prachtige accommodatie, ultra net, vriendelijk personeel, mooie en nette kamer. Prachtige zwembaden.
Top vakantie!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-12-2019 | Accommodatie(s): Limak arcadia
 
door
41-50 jaar
Met partner
2,0
NOOOOOOIT meer!!!
Hotel in Turkije, augustus 2018

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 3

Hotel redelijk, geen wauw-effect en zeker niet alles schoon en in orde. Personeel ondeskundig, onprofessioneel, brutaal, niet voor rede vatbaar, ongemanierd, onvriendelijk, etc.
Omgeving niks te doen. Bazaar in de buurt alles van hetzelfde en erg opdringerige verkopers.
Shows en entertainment waardeloos. Kortom saaie boel.
Veel Duitsers met ontzettend vervelende kinderen! GEEN aanrader.
Zwembad wordt ook door buren gebruikt.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-11-2018 | Accommodatie(s): Kirman Arycanda
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
De vakantie discounter slechte ervaring
Zonvakantie in Turkije, juli 2018

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 6

We dachten te gaan genieten van een 10 daagse Zonvakantie all in in een 5 sterren hotel in Turkeye.
De heenreis verliep al niet goed,Vlucht had 2 uur verstraging,we zouden op 29 juli aan moeten komen om 21 uur echter kwamen we in de nacht aan. Na een reis van ruim 10 uur incl vertraging( de lokale bus chauffeur kende niet de weg stopte overal onderweg om overa te vragen waar hij heen moest). Maar goed eenmaal daar ben je blij dat je een kamer krijgt, en kunt gaan slapen zeker met jonge kinderen erbij.
blijkt de kaer echt geen 5 sterren kamer te zijn gat in de deur,balkon deur die niet open gaat,vervolgens ook nog schimmel op de muur!
Als je dan midden in de nacht naar beneden gaat om dat te melden,wordt men heel goed geholpen,maar geen kamers vrij dus het was nemen of barsten!
volgende dag gelukkig wel een ander kamer gekregen nadat men weer bezwaar had gemaakt! die kamer was goed en ook het eten ter plaatsen is echt goed en personeelis super vriendelijk.
Echter helaas sloeg het noodlot toe en moesten emet spoed na 4 dagen terug naar huis. via eigen verzekering vlucht geregeld en personeel van het hotel heeft ons daar goed bij geholpen door snel vervoer te regelen voor ons. Maar nu komt het Vakantie discounter verwijst standaard door naar de tussen reisbureau wat er tussen zat
Maar niemand is thuis als het om betalen gaat van de dagen die je niet genoten hebt en de terug reis/vlucht ticket,zijn nu ruim 3 maanden bezig wel alles betaald op tijd maar dan is vakantie discounter of de tussen persoon niet thuis al zeiets moeten vergoeden. Advies denk 2 x na voor je via een vakantie discounter boekt
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-11-2018 | Accommodatie(s): Grand Kaptain Hotel
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
VakantieDiscounter en TUI zijn bedriegers!
Hotel in Turkije, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 6

Wij hebben via VakanDiscounter de reis naar Aqua Fantasy in Kusadasi geboekt, omdat het hier het voordeligste leek. Achteraf gezien voelen wij ons belazerd. De suite die wij hebben geboekt kregen we niet, omdat de VakantieDiscounter op hun site bewust niet meld dat het hier om een aparte extra slaapkamer gaat. Op de site van TUI zijn de suite ook op die manier omschreven. Op de site van het hotel zelf is het duidelijk wat een suite inhoud. Wij hebben een suite geboekt, maar kregen dus van TUI een familyroom. Kortom als je via VakanDiscounter boekt, kom je bij TUI terecht en die Turkse Belg van een hostess was zeer slecht van TUI. Ze zat zich aan te stellen van dat ze haar best had gedaan; zonder resultaat! Er waren trouwens in ons groep nog meer mensen die klaagden over dat ze niet kregen wat ze hadden geboekt. Iemand die een familyroom boekt, krijgt een dubbele room etc. Kijk uit voor deze twee aanbieders/ bedriegers! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-08-2018 | Accommodatie(s): Aqua Fantasy Kusadasi
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Alleenreizend
5,0
VakantieDiscounter slechte service
Zonvakantie in Turkije, mei 2016

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 3

Accommodatie was top, maar ik moest extra kosten maken op het vliegveld wegens bagage. Dit i.v.m. communicatie fout tussen VakantieDiscounter en reisoperator. Ik raad het accommodatie zeker aan. Maar ik raad Vakantiediscounter zeker af. Slechte service en ze zijn niet oplossingsgericht naar hun klanten. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-05-2016 | Accommodatie(s): Kustur Club Holliday Village
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
-
Verkeerde info mbt visum
Zonvakantie in Turkije, september 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Eind augustus hebben wij nog snel een zonvakantie geboekt naar Turkije voor de periode van 2-09 t/m 09-09 via de vakantiediscounter.
Wij hebben van een heerlijke vakantie genoten, maar ik heb wel een aantal kleine minpuntjes.

Voordat wij konden vertrekken was er onduidelijkheid over het visum. Op hun website staat dat het paspoort voor het aanvragen van het visum 8 maanden geldig dient te zijn. Dit werd ons ook bevestigd door de klantenservice toen wij die belde. ( N.B. meteen maandag om 9.00 uur gebeld, na 15 minuten wachten, eindelijk iemand aan de lijn). Dit had voor ons betekend dat wij met spoed een nieuw paspoort aan moesten vragen, inclusief de daarmee gepaard gaande kosten.

Toch nog e.e.a. nagezocht op diverse websites.
Hierdoor kwamen wij uit bij turkijevisum.nl
Via live chat vertelde zij mij het volgende:


De regel van 8 maanden was vanaf 1 januari dit jaar inderdaad van toepassing. Maar dit is deze zomer toch weer teruggedraaid en gewijzigd naar 5 maanden. Voor een visum moet het paspoort wel weer 6 maanden geldig zijn.

Informatie over visum op website en van de klantenservice is NIET (meer) CORRECT!
Ik verzoek de vakantiediscounter dan ook hun informatie aan te passen. Kan voor sommige mensen een hoop extra kosten en onzekerheid schelen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-09-2015 | Vervoer: vliegtuig
 
13 van 14 mensen vinden dit een nuttige review.

door

-
Zeer klantonvriendelijke medewerkers
Zonvakantie in Turkije, juli 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vakantie discounter is naar mijn mening verschrikkelijk reisbureau. Ik had vernomen via het nieuws dat Turkije de oorlog had verklaard aan de IS. Er werd dan ook aangegeven dat alleen essentiƫle reizen naar Turkije worden geadviseerd.

Ik heb dan ook besloten om contact op te nemen met vakantie discounter om de reis om te boeken. Na een wachtrij van 15 min werd ik te woord gestaan door een mevrouw. Na het uitleggen van de situatie konden er geen alternatieven aangeboden worden en was het medeleven ver te zoeken. Ik werd dan ook totaal niet gerust gesteld. Tevens werd er voornamelijk gesnauwd en was ze zeer onvriendelijk. Na het gesprek heb ik direct een klacht ingediend over het klantonvriendelijke gedrag.

Tot mijn verbazing werd ik 2 uur later door de dezelfde medewerker gebeld waarover ik de klacht had ingediend. Deze wilde dan ook met mij indiscussie gaan over wat nu wel en niet gezegd was. De klacht wordt dan ook in mijn ogen niet serieus genomen.

Een aantal dagen voor vertrek wilde ik mijn bagage bijboeken bij Transavia, hier werd gevraagd naar een boekingsnummer. Na het doorspitten van mijn mail kon ik niet meer vinden dan mijn reserveringsnummer. Ik besloot dan ook weer contact op te nemen met vakantiediscounter, nadat ik weer 20 min in de wachtrij had gestaan, werd ik te woord gestaan door een meneer. Ik gaf direct aan dat 20 min in de wachtrij staan veel te lang is, deze verklaarde dat normaal gesproken mensen rond de 50 min in de wachtrij staan. Wat ik persoonlijk heel vreemd vind maar goed. Na het door geven van mijn reserveringsnummer verklaarde de man dat ik mijn ordernummer via de mail had ontvangen. Echter kon ik deze niet vinden zoals al eerder aangeven. Na een lange discussie was meneer te beroerd om het mailtje nogmaals te sturen maar gelukkig wilde hij het nummer wel even opnoemen.

Al met al vind ik dan ook dat de service zeer slecht is, ik adviseer dan ook iedereen om ergens anders te boeken. Want de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Tevens wil ik aangeven dat ik normaal gesproken nooit zulke berichten plaats maar dit gedrag vond ik te belachelijk voor woorden.


Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-08-2015
 
5 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
3,0
Geen aanrader, de Vakantiediscounter
Zonvakantie in Turkije, juni 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Slechte service van de Vakantiediscounter. Speciaal een vakantie geboekt met 10 lange dagen (gekeken naar de vluchttijden). Het is bekend dat deze nog kunnen wijzigen en dat is dan ook 3x gebeurd. De eerste keer werd ik daar nog over gebeld en toen gaf ik direct aan dat ik het er eigenlijk niet mee eens was, omdat het onze vakantie bijna een dag zou verkorten. Toen werd ik prompt teruggebeld en gezegd dat het een foutje was (?). Dus de eerder toegezegde tijd bleef toch staan. In de week voor vertrek nog een keer een vluchtwijziging gehad, ditmaal de terugvlucht. Niet over gebeld, maar omdat het slechts over een kwartier verschil ging geen probleem van gemaakt. Echter, twee dagen voor vertrek weer een wijziging van de terugvlucht. Ditmaal maar liefst 6 uur eerder, waardoor de hele laatste vakantiedag uitvalt. Zelf maar gebeld en gezegd dat ik het hier niet mee eens was, maar men kon geen andere terugvlucht vinden dus hier moest ik het maar mee doen. Ook het feit dat ik die dag een activiteit gepland had maakte niet uit, gezegd werd dat je dus op je eerste en laatste dag van je vakantie geen activiteiten moet plannen gezien de mogelijkheden tot wijziging van vluchttijden.

Ik vind het begrijpelijk dat vluchttijden kunnen wijzigen, maar niet dermate veel dat het je een hele vakantiedag kost. Ook dat dit zo kort van tevoren wordt medegedeeld en men alleen de eerste keer hier over belt vind ik onder de maat. Vakantiediscounter geeft op de site aan 'pas tevreden te zijn als de klant dat is', maar in mijn geval zijn ze tevreden terwijl de klant dat niet is. Jammer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-06-2015 | Vervoer: Vliegtuig
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Zo snel mogelijk weer
Zonvakantie in Turkije, april 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Lekker goedkoop een weekje weg Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-05-2014 | Accommodatie(s): eftalia aytur | Vervoer: vliegtuig
 
3 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
10
Prima ervaring!
Zonvakantie in Turkije, augustus 2013

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 10

Ik ben zeer goed geholpen door de vakantie discounter. De site werk prima, ik kreeg netjes een bevestiging direct en ook bij een vraag die ik later had ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Prima! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-11-2013 | Accommodatie(s): Grand Park Lara | Vervoer: vliegtuig

Hierboven vindt u alle ervaringen in Turkije.
U kunt ook alle ervaringen met VakantieDiscounter bekijken.




Heeft u ervaring met VakantieDiscounter of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met VakantieDiscounter of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact