VakantieDiscounter Nederland


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met VakantieDiscounter in Nederland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle VakantieDiscounter ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 1,0
Vervoer: 4,0
Accommodatie: 1,0
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel

1,0


7 Nederland ervaringen
De vakanties van VakantieDiscounter in Nederland krijgen een gemiddeld cijfer van 1,0. Dit cijfer is gebaseerd op 7 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van VakantieDiscounter is 4,5. Dit is gebaseerd op 401 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met VakantieDiscounter.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,0
Vervoer:
 
4,0
Accommodatie:
 
1,0
Reisleiding:
 
1,0
Prijs:
 
1,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
3 stemmen
Goed:
 
2 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
1 stemmen
Slecht:
 
13 stemmen

Ervaringen
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met vrienden
-
Rampzalige klantenservice!!!
Stedentrip in Nederland, mei 2023

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Na lang sparen kon ik eindelijk na 2 jaar weer eens op vakantie! Ik zou op 6 mei 2023 naar Lissabon. Althans, dat dacht ik... Ik heb onlangs een vakantie inclusief vlucht geboekt bij de VakantieDiscounter en dat is uitgelopen op een absolute ramp. Dit ligt aan de verschrikkelijke klantenservice van dit bedrijf. Ik had twee stoelen geboekt in mijn vlucht voor mij en een vriendin. Mijn vriendin kon opeens door ernstige ziekte toch niet mee gaan. Ik heb de VakantieDiscounter gebeld met de vraag of ik de stoel kon omruilen met iemand anders die wel mee kon. Dit bleek niet mogelijk. Zij waren niet in staat om mij uit te leggen waarom dit niet mogelijk was. Ik heb daarop TUI gebeld, zij lieten weten dat dit wel gewoon mogelijk is maar dat de VakantieDiscounter dit weigert. De VakantieDiscounter stelde voor om mijn annuleringsverzekering te gebruiken en nieuwe tickets te boeken. Hierdoor zou ik veel duurder uitkomen, zelfs het dubbele! TUI gaf aan dat dit nergens voor nodig was. Ik zou de VakantieDiscounter aan niemand aanbevelen en raad iedereen om een vakantie elders te boeken. Bespaar jezelf de stress en teleurstelling die ik heb meegemaakt met deze organisatie. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-05-2023
 
door
61-70 jaar
Met gezin
1,0
Zeer zeer slecht
Stedentrip in Nederland, september 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

BOEK NIET BIJ DIT WANBEDRIJF!!!

geboekt voor een stedentrip; kreeg bericht dat de boeking nog niet definitief is; binnen 24 uur zou antwoord komen; drie dagen later nog niets; telefonisch is dit bedrijf nauwelijks te bereiken (twee keer ruim half uur, om 9.00 uur na ruim een kwartier); juffrouw meldt mij dat ze het ook niet begrijpt, weet ook niet wanneer ze wel iets weten; ondertussen hotel + vlucht zelf rechtstreeks geboekt: geen enkel probleem, nog goedkoper ook!; geannuleerd en nu maar hopen dat ze zo snel mogelijk terugbetalen: betaling kan binnen enkele seconden, terugbetaling duurt natuurlijk veel langer; totaal waardeloze organisatie;
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-04-2022 | Accommodatie(s): n.v.t.
 
7 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
-
Vakantiediscounter… waardeloze organisatie!
Familiereis in Nederland, augustus 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vakantiediscounter heeft VIJF weken nodig gehad voor een simpele administratieve correctie in onze boeking. Uiteindelijk een dag voor ons vertrek na dagen ermee zoet te zijn geweest was de wijziging doorgevoerd, anders hadden we niet weg gekund. Hoe moeilijk kan het zijn? Ze zijn niet te bereiken telefonisch of je moet echt uren (4!) in de wacht willen staan. Verwijzen naar FTI en nemen niet hun verantwoordelijkheid. Reageren niet op e-mails. ƉƩn van de belachelijke oplossing was dat we ā€˜maar een nieuw ticket moeste boekenā€™.

Het enige wat Ć©cht helpt is op social media je ervaring te delen en vragen of je vrienden deze massaal willen delen. Daar zijn ze gevoelig voor. Alles voor de buitenkant. Mijn hele dm heb ik vol met reacties van klanten met dezelfde ervaring. Negatieve reacties op hun eigen social media worden trouwens weggefilterd. De goede reviews zijn op uitnodiging.
Nog nooit met een bedrijf te maken gehad die zo slecht was in aftercare en service. Wij zullen hier NOOIT meer een reis boeken. Manipulatief bedrijf en doen er alles aan om het online perfect eruit te laten zien.

Ze hebben onze vakantie voorpret compleet verpest. Dit door het hele late wijzigen van zeven naar drie letters waar ze vijf weken voor nodig hebben gehad.
Voor ons NOOIT meer vakantiediscounter.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-08-2022
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Vakantiediscounter - reizenzoekmachine zonder verantwoordelijkheid
Zonvakantie in Nederland, juni 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ooh ooh, wat een boeven zijn dit! Vakantiediscounter verkoopt FTI reizen maar heeft een verkeerde omschrijving op de website. Vakantiediscounter biedt alleen kamers met balkon en terras aan, waar FTI met een bevestiging komt waaruit niet blijkt wat je geboekt hebtā€¦. Bij aankomst op Thassos wordt je weggestopt in een kelder met een raampje van 60 bij 30. Als je dit na de reis probeert aan te kaarten bij Vakantiediscounter, hoor je 12 weken niets. En opeens: een reactieā€¦. Bla bla, kan er niets aan doen, beter kijken, had je moeten checken bij FTI(?!) bla, blaā€¦ MAAR: de website hebben ze wel veranderd! Opeens heeft Vakantiediscounter meerdere soorten kamers! Maar enige verantwoordelijkheid voor wat ze verkocht hebben met verkeerde omschrijving, dus misleidend, ho maar. Wij hadden meer verwacht omdat fouten menselijk zijn en bespreekbaar moeten zijn. Vakantiediscounter is blijkbaar alleen maar een zoekmachine zonder enige verantwoordelijkheid voor wat ze verkopen. Schandalig! Weet waar je aan begint als je wat boekt met deze boefjes! Als ze je geld hebben, hoor je niets meer (niets zinvols)ā€¦. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-09-2022
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Verschrikkelijke vakantie !!!
Zonvakantie in Nederland, juni 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Wat een verschrikkelijk vakantie hebben wij gehad Dit hotel is echt geen 5 sterren waard!!!! En wat zijn de vakantie discounter slecht bereikbaar, je krijgt ter plaatste een noodnummer. Maar die gast gaat je niet helpen voordat je met vakantiedicounter contact hebt gehad!!!!! Je komt elke keer een half uur in de wacht en verbreken de verbinding!!!!! Maar even over de vakantie!!!! Wat een waardeloos hotel , kamer niet schoon , geen bed linnen, vies zwembad, lauwe ,goedkope dranken!! Heel veel achterstallig onderhoud!!, en het ergste het eten!!!! Verschrikkelijk Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-06-2022 | Accommodatie(s): Selyria resort
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door

-
Zeer slechte service
Zonvakantie in Nederland, juni 2022

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vakantiediscounter is niet te bereiken. Zeldzaam slechte service van deze reisorganisatie. Na half uur in de wacht bij de klantenservice wordt de verbinding automatisch verbroken, de wachtrij is zĆ³ lang dat we nooit iemand gesproken hebben. Ook niet na dagen proberen.
Reageren niet op mails en contactformulieren.
Niet bij boeken, maar naar een andere reisorganisatie gaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-04-2022
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Alleenreizend
1,0
Nooit meer boeken bij vakantiediscounter!
Vakantiehuis in Nederland, mei 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Hele slechte service en communicatie over een boeking!
Al maanden terug een vakantiehuisje geboekt en aangegeven dat ik twee honden mee wilde nemen. Bevestiging kreeg ik gelijk evenals de vraag een aanbetaling te doen. In maart kreeg ik de vraag het restant van de reissom over te maken wat ik gelijk gedaan had. Pas half maart kwam er een mail dat de honden nog niet geaccepteerd waren en dat ze dat nog moesten navragen. Vervolgens krijg ik in de derde week van april twee keer een bevestiging van mijn reis inclusief reisbescheiden. Groot is dan ook mijn verbazing dat ik EEN WEEK VOOR MIJN VERTREK een onpersoonlijke mail van ene Monique vdklantenservice krijg dat mijn reis geannuleerd is omdat de honden niet mee mogen. Er is helemaal geen contact met mij gezocht hierover en geen alternatief geboden en dus ook niets overlegd. Er wordt ook niets gezegd over het geld dat ik al lang betaald heb. En op mijn reactie dat ik dit schandalig vind en graag teruggebeld wil worden krijg ik te horen dat dit nou eenmaal kan gebeurenā€¦.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-04-2022
 
9 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar

1,0
Out of Service
Zonvakantie in Nederland, juli 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Reis naar Griekenland zelf geannuleerd, dus terecht annuleringskosten. Gezondheid boven vakantie gekozen.
Echter door toe doen van de VakantieDiscounter vielen deze annuleringskosten vele malen hoger uit.
Zij leveren geen of hele trage service (niet sneller dan twee weken).
Hebben spontaan besloten om alleen via mail te communiceren.
Deze websites kunnen denk ik je vakantie goed regelen door de boeking door te zetten naar een reisorganisatie.. Maar als er extra service in deze rara tijden wordt verlangd geven ze niet thuis.

Advies: Boek rechtstreeks bij reisorganisatie (die was wel bereikbaar)
ipv zo een tussenhandelaar die zelf even asociaal besluit om iedere gangbare communicatie in 2020 af te sluiten als het te druk wordt. Alleen communicatie via mailverkeer met een response tijd van minimaal twee weken is dan nog mogelijk.

Asociaal slaat niet op het personeel (op beleidsbepalers na) van de VakantieDiscounter, want die heb ik nooit kunnen spreken.
Zij moeten ook alleen maar uitvoeren wat de beleidsbepalers hebben besloten. Ik wens die dan ook succes met het moeten uitvoeren van dit beleid. Zij worden erop aangesproken, terwijl de beleidsbepalers waarschijnlijk lekker met hun bonus bezig zijn.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-08-2020 | Accommodatie(s): Annuleren
 
13 van 13 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Erg slecht geholpen
Duik/snorkelvakantie in Nederland, december 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Geen mogelijkheid om op tijd in te kunnen checken wat gewoon jammer is,
Maar als we jullie benaderen geven jullie eerst verkeerde informatie en zijn jullie vervolgens vijandig,
Eerste en laatste keer..
erg jammer en zeker niet aan te raden
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-12-2019
 
11 van 12 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
-
Vakantie verpest
Zonvakantie in Nederland, november 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Door het faillissement van Thomas Cook gaat onze vakantie niet door. Vakantie Discounter neemt geen enkele verantwoordelijkheid en toont totaal geen interesse aan de gedupeerden. Ook is niet bekend, wanneer we ons geld terug krijgen. Geld is weg, vakantie dagen voor niks opgenomen, vakantie kwijt. Goed bezig daar bij De VakantieVerpesters. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-10-2019
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Nooit meer VakantieDiscounter
Familiereis in Nederland, mei 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

1) hamman, gym, sauna en binnenzwembad waren in verbouwing
2) Lakens om fatsoenlijk onder te slapen kregen we niet (slechts synthetische dekens die kleiner waren dan het bed, en een met kattenharen en stof bedekte deken achter uit een kast)
3) samen eten met 5 zat er niet in, ze waren te beroerd om een tafel aan te schuiven
4) Beach bar was al om 18:00 dicht, terwijl deze tot 23:00 open zou zijn. Daarom extra kosten op het strand ergens anders een drankje te doen
5) de lounge was dicht waardoor we 's avonds alleen in TL licht en snoei harde muziek een drankje konden nuttigen

Maw nul service ervaring van een all in resort, daardoor extra geld uitgeven door 's avonds maar naar Side te gaan. En ook conditie niet op orde kunnen houden ivm een geplande wedstrijd door geen gebruik te maken van de gym.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-06-2019 | Accommodatie(s): Sirma hotel Side
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
0 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
9,0
Echt top
Zonvakantie in Nederland, december 2018

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

Wij verbleven 8 dagen all inclusive in deze 4 sterren accomodatie op Lanzerote. Een prachtig park waar de ruime bungalows tussen de palmbomen en bloeiende bloemen staan.
Een mooi zwembad met voldoende ligbedden. Het eten was uitstekend met veel verse gerechten en voldoende keus
Het personeel was vriendelijk
Toen bleek dat de Heineken 0% op was tijdens het diner ging de Manager naar de supermarkt om 2 kratjes te halen supergastvrij.Ook de vlucht en Transfer waren prima. Gezien de prijs en kwaliteitverhouding gaan we zeker nog eens terug.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-12-2018 | Accommodatie(s): Club Playa Blanca
 
door
61-70 jaar

8,0
Heerlijk
Zonvakantie in Nederland, oktober 2018

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Vakantieverblijf voor ieder wat wils TOP
Een echte aanrader voor oudere maar zeker ook voor gezinnen met kinderen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-11-2018 | Accommodatie(s): lapineda
 
door
41-50 jaar
Met partner
10
Vakantiediscounter top reisorganisatie
Zonvakantie in Nederland, oktober 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Een super resort lijkt wel een cruise boot op vaste land zoveel is er te doen alles is goed geregeld echt een aanrader Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-11-2018 | Accommodatie(s): Viva wyndham Dominica beach
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Super matig
Zonvakantie in Nederland, september 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Vanuit het buitenland zijn ze niet bereikbaar, de reisleiding vanuit hier reageert na twee dagen pas op meerdere telefoontjes en WhatsApp berichten. We hadden te maken met een verschil van inzicht, maar ze willen bieden geen enkele service en denken nergens mee. Echt nooit meer! Volgende keer gewoon weer Sunweb of Tui. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-09-2018
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Oplichterij
Zonvakantie in Nederland, augustus 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 1

Boek 8 dagen en 7 nachten in een accommodatie en heb uiteindelijk 2 nachten in een vliegtuig geslapen. Klacht ingediend waarbij ik als antwoord kreeg dat ik daarvoor betaald heb. Mijn vlucht ging de laatste dag pas om 10 uur s'avonds en werd om 12 uur mijn kamer uitgeknikkerd tenzij ik bijbetaalde. Krijg als antwoord dat ik ook daarvoor heb betaald.

Vakantie was top maar niet door de vakantiediscounter, zij zijn echt de grootste oplichters die er zijn. 1 keer maar nooit meer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-08-2018
 
1 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Annulering
Autovakantie in Nederland, augustus 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

I.v.m. problemen konden we helaas de reis niet door laten gaan, hadden geen annuleringsverzekering af gesloten, maar ja als dat gedaan had was het waarschijnlijk geen goede verklaring, nu komt het op een vakantie van bijna 1000 euro moesten we 386 euro betalen, ronduit schandalig druk ik het nog zachtjes uit nooit meer had al mijn twijfel.
weet men in ieder geval wat de prijs je moet betalen, want op de site kunnen en willen ze daar geen uitspraak over doen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-07-2018 | Accommodatie(s): camping agarda
 
4 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
Oplichterij
Zonvakantie in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

17-08-18 uur heb ik een vakantie boekt bij Vakantie Discounter.
Na boeking en directe betaling van reissom begreep ik ,dat ik tot Hurghada ca 10 uur moet vliegen met een overstapt in Istanbul met wachttijd ruim 5 uur! Het zelfde terugvliegt!
Volgende dag s'ochtend heb ik contact genomen met medewerker uw reisbureau.
Uit telefoon gesprek begreep ik dat ik deze reis niet meer terug boeken kan en de wijzing van vluchten is niet mogelijk.
Als bonus ik aanbod gekregen heb 30% korting voor de parking op vliegveld DĆ¼sseldorf die geldig tot 24 -08-18. Mijn reis geboekt pas op 26-08-18!
Eigenlijk zie ik eerte keer voor alle geschiedenis van mijn boekingen bij verschillende reisbureau. Ik voel me zeker opgelicht. Zoals op oosterse markt!
Eerste keer ga ik naar vakantie met slechte gevoel. Bovendien wist ik helemaal niet ( tijdens de boeking dat deze reis met tussenlanding in Istanbul is en met kleine lichte letters staat ).
Ik hoop dat u op deze klacht zo snel reageert.
Vandaag op website Zelfde datum/ prijs/ resort maar 4,5 uur heen in terug ook vanuit DĆ¼sseldorf. Dit lijkt op slechte loterij of gewoon oplichterij. Ik ben heel teleur gesteld.
Hoogachtend S Stratienko
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-07-2018
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Verkeerd doorgevoerde boeking
Zonvakantie in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Na een rit van 13 uur aangekomen in het hostel die wij geboekt hebben via vakantie discounter (over het hostel kan ik geen slecht woord vermelden, netjes, schoon, veel attributen en bar aanwezig, super behulpzaam etc.) Het geval wil enkel dat ik telefonisch bij vakantie discounter heb aangegeven dat ik een 2 persoonskamer wou (die hier ook zijn). Na de lange rit komen wij aan en blijkt onze boeking niet bekend te zijn, na lang zoeken uiteindelijk wel maar zijn wij ingeboekt in een meerder persoons kamer (mijn eerste vakantie sinds mijn 5 jarige studie, en eindelijk voor het eerst op vakantie kan met mijn vriendin), hebben we ook niet eens bedden naast of bij elkaar. Dit viel rauw op ons dak. Uiteindelijk bleek in de reisbescheiden die ik enkele dagen voor vertrek heb gekregen dit in de kleine lettertjes te staan waarbij ze mij dit telefonisch niet hebben aangeheven. Ik heb vakantie discounter gebeld aangezien dit volgens het hostel aan de lopende band gebeurd bij hen. Ze haakten direct af en boden ook geen hulp om toch nog iets te kunnen oplossen. Ik en mijn vriendin zijn gedwongen uit eigen (low budget) portomonee nu een extra hotel te boeken en dus 2 vakanties te betalen. Begreep later ook van bekenden dat het vaak voorkomt dat vakantie discounter vaker boekingen niet goed doorgeeft. Wij gaan er maar het beste van maken, maar vakantie discounter hoeft van ons nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-07-2018 | Accommodatie(s): meet garda lake hostel
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar

1,0
Verontwaardigd en teleurgesteld
Familiereis in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Helaas mag ik niet boeken via Vakantiediscounter. Na 3 pogingen (storing, gebruik andere webbrowser en laatste contact) kwam naar boven dat ik niet mag boeken omdat ik alleenstaande ouder ben met 2 minderjarige kinderen. Vervolgens wordt ik doorverwezen, free was de prijs daar hoger dan bij Vakantiediscounter( boekingskosten).
Jammer. Voel mij een beetje gediscrimineerd.
Sommige mensen kiezen er niet voor om als alleenstaande ouder verder te moeten en proberen hun leven weer wat verder op te pakken en een leuke vakantie te kiezen voor de kinderen en hunzelf. Volgens de klantenservice mag ik dat dus niet via Vakantiediscounter.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-06-2018
 
4 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
6,0
Een simpele vakantie
Zonvakantie in Nederland, maart 2018

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 4

Zoveel enthousiaste mensen op de website van vakantie discounter over dit hotel. Nou ik ben echt van mening, dat alles echt aan de magere kant was. Dus zeker geen 9,1 waard.
Eten, matig, zwembad best klein, kamer raar dat we twee enkele bedden kregen, terwijl we hier zeker niet ongevraagd hebben. Airco geen afstandsbediening dus snachts eruit om dit ding af te zetten, omdat hij echt veel lawaai maakt. Douche straal, dan warm dan koud. Sleutel kaart van de kamer, 5 x naar receptie geweest om hem te laten deblokkeren.
A la carte restaurants meestal vol geboekt omdat je maar 1 dag van te voren mag reserveren. Let op er zijn 6 a la carte restaurants echter 3 ervan moet je extra voor betalen ..De receptie van het hotel is werkelijk onvriendelijk, althans ik heb er vaak maar 1 gesproken, en deze is zo arrogant als het maar kan.
Dus al met al een kleine 6 krijgt dit hotel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-03-2018 | Accommodatie(s): Sun Rise Garden hotel Hurgada
 
3 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Sri lanka pegasus reef hotel en omgeving
Zonvakantie in Nederland, januari 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Alleen het eten was goed,maar daar is ook alles mee gezegd.als toerist wordt je uitgebuit,denken,dat je met een buidel geld komt. te ver van alle bezienswaardigheden,moet te veel betalen, o wordt e vakantie erg prijzig, geen vertier in het hotel, de kamers worden niet goed schoongemaakt.
goed voor 1 of 2 nachten,anders een nachtmerrie
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-01-2018 | Accommodatie(s): pegasus reef
 
7 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
10
Top service
Stedentrip in Nederland, november 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Vakantie geboekt goede prijs kwaliteitverhouding.
Was een fout gemaakt met voorlichting huurauto.
Is op een geweldige manier opgelost.
Super geholpen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-11-2017
 
9 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
3,0
Slechte communicatie Vakantiediscounter
Hotel in Nederland, oktober 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Wij hebben in oktober een zeer geslaagde vakantie gehad. Echter begon deze erg vervelend.Wij ontvingen een dag voor vertrek van de vakantiediscounter een e-mail met de mededeling dat onze accomodatie was volgeboekt. In eerste instantie werd ons een altenatief aangeboden waar we niet mee akkoord gingen. Na de gehele zaterdagochtend te hebben gewacht en te hebben overlegd werd uiteindelijk toch met de accomodatie ingestemd.

Zeker omdat wij met een baby van 9 weken reisden hadden wij de keuze gemaakt voor een appartement met keuken. Het altenatieve hotel zou ons hierbij tegemoed komen door een koelkast en waterkoker op de kamer te plaaten.

Na de vliegreis en de autorit kwamen we aan op de plaats van bestemming. Auto leeg gepakt, baby uit de auto. Komen we vervolgens bij de receptie waar we volgens jullie met ons paspoort zouden kunnen inchecken. Echter niets is minder waar! Sterker nog onze naam was helemaal niet bekend. Wij de oude reservering laten zien, zij gebeld met Viva Blue(onze eerste keus) bleek er toch een reservering en kamer voor ons te zijn.

Alles (incl. huilende baby) weer in de auto en daar idd aplsnog kunnen inchecken.. Hier moesten we dan vervolgens wel weer betalen voor een babybedje, dit terwijl we duidelijk in de boeking hebben aangegeven dat we met een baby zouden komen.

Wij vragen ons natuurlijk af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Juist omdat wij met een baby reizen hadden wij alles goed voorbereid. Wij waren dan ook behoorlijk gepikeerd toen we hoorden dat onze eerste keuze was volgeboekt.

Na zowel telefonisch e-mail contact wachten we tot op heden nog steeds op een reactie met iets van een excuus. Voor ons nooit geen vakantiediscounter meer. En dit heeft uiteindelijk hoofdzakelijk te maken met de afhandeling van de klacht. Of beter gezegd het niet afhandelen van de klacht.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-12-2017
 
8 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Enorm grote oplichters!!
in Nederland, augustus 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 1

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met het boeken van een vakantie.
De vliegtijden op de site kloppen vaak niet. Elke dag wanneer we weer naar hetzelfde hotel keken veranderden zowel de vliegtijden als de prijzen elke keer. We hebben het er toch op gewaagd. Nu hadden we een reis geboekt. Op de site stond dat we om 07:00 uur zouden vliegen nu (2 dagen van te voren) krijgen we te horen dat 07:00 is veranderd in 19:00 uur!!!! wekomen om 00:00aan en moeten dan nog 2 uur met de bus. We verliezen dus een gehele dag! Op de terugreis hetzelfde verhaal!!! Van de 14 geboekte en betaalde dagen blijven er dus maar 11 over! Daar gaat je geld!
Aan de telefoon kregen we totaal geen begrip of hulp echt heel slecht. We kregen een chagrijnge werknemer aan de telefoon die ons zei dat we het maar moesten accepteren. Belachelijk!
Ik raad je echt aan om hier geen vakantie te boeken!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-08-2017
 
6 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
7,0
Slechte prijsvoorwaarden
Zonvakantie in Nederland, juli 2017

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 7

Wij boekten een lastminute bij vakantiediscounter naar AMA Hotel in Islantilia in Spanje. Nadat wij geboekt hadden zagen wij dat dezelfde reis, datum tijd en dezelfde vluchten goedkoper was bij Corendon 75 euro en bij Stipreizen 125 euro. E- mail contact met vakantiedicounter, opgenomen zij vroegen ons dit aan te tonen op dezelfde dag dmv screenshots van Corendon en Stipreizen. Wij hebben deze verstuurd per mail. Reactie van Vakantiediscounter, de screenshots waren volgens hun van de dag erna, volgens de voorwaarden voor compensatie dienen deze van dezelfde dag te zijn. Ik heb hier op gereageerd dat deze van dezelfde dag waren, hoe kon het anders zijn gezien het betreft een last minute dat einddatum er nog op vermeld stond van dezelfde dag. Geen reactie meer van Vakantiediscounte medewerkster. Ik heb de e-mail van Vakantiediscounter doorgestuurd naar reisbranche ter ondersteuning. Ben benieuwd hoe men dit soort consumenten misleidingen omgaan. Voor ons geen Vakantie"discounter" meer. Last dat discounter maar rustig weg. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-07-2017 | Accommodatie(s): AMA Islantilia

Hierboven vindt u alle ervaringen in Nederland.
U kunt ook alle ervaringen met VakantieDiscounter bekijken.




Heeft u ervaring met VakantieDiscounter of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met VakantieDiscounter of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact