VakantieDiscounter Marokko


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met VakantieDiscounter in Marokko. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle VakantieDiscounter ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 3,3
Vervoer: 5,5
Accommodatie: 4,5
Reisleiding: 1,0
Prijs: 4,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel

3,3


3 Marokko ervaringen
De vakanties van VakantieDiscounter in Marokko krijgen een gemiddeld cijfer van 3,3. Dit cijfer is gebaseerd op 3 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van VakantieDiscounter is 4,5. Dit is gebaseerd op 401 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met VakantieDiscounter.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
3,3
Vervoer:
 
5,5
Accommodatie:
 
4,5
Reisleiding:
 
1,0
Prijs:
 
4,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
1 stemmen
Goed:
 
1 stemmen
Redelijk:
 
0 stemmen
Matig:
 
1 stemmen
Slecht:
 
3 stemmen

Ervaringen
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
OM TE JANKEN
Hotel in Marokko, februari 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Liever thuis gebleven.

Dat dit überhaupt op jullie website mag staan.

Oh wacht... dat zijn geen realistische fotos.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-02-2023 | Accommodatie(s): YAAD
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Verschrikkelijk
Zonvakantie in Marokko, april 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

De kosten van onze vakantie zijn verschrikkelijk opgelopen omdat vakantie discounter niet te bereiken is. Wegens Corona gerelateerde documenten hebben wij onze vlucht gemist. Transavia kon dit gemakkelijk voor ons omboeken en oplossen, maar omdat VakantieDiscounter de boeking beheerde, konden zij dat niet doen. Hierdoor kon ons probleem dus niet opgelost worden. 10000x gebeld en gemaild omdat er een oplossing was. Maar vakantie discounter nooit fatsoenlijk kunnen spreken waardoor wij een dure vlucht bij hebben moeten boeken en 3 dagen van onze vakantie kwijt waren.

In de nacht op Schiphol ook het “nood” nummer gebeld. Wederom meerdere keren 45 minuten in de rij gestaan. Vervolgens iemand aan de lijn gekregen die niks wist en kon betekenen omdat zij voor heel veel bedrijven tegelijk het nood nummer was, maar niks over het bedrijf zelf wist. Zij heeft ons telefonisch toegezegd dat VakantieDiscounter de kosten zouden vergoeden als wij een andere vlucht zouden boeken. Ik heb gevraagd of ik dit op de mail kon ontvangen. Dit is toegezegd, wederom nooit gebeurd, en uiteraard ook nooit vergoed.

Erg veel mails gestuurd, en ik denk wel 20x in de telefonische wachtrij gestaan om na 45 minuten eruit gegooid te worden. Geen oplossing en hele hoge kosten. Zo vaak een terug bel verzoek ingediend per mail, geen reactie.

Ik ben er van overtuigd dat als VakantieDiscounter de telefoon had opgenomen, er een passende oplossing voor ons klaar lag waar zij niet eens over mee hoefde te denken omdat wij zelf, en Transavia de oplossing al klaar hadden liggen.

Helaas is de telefoon opnemen als de klant al betaald heeft, te veel gevraagd voor deze organisatie. Wellicht als alles precies loopt volgens de planning loopt het een prima organisatie is, maar ik raad iedereen aan een vlucht en hotel los te boeken, zonder tussenkomst van de VakantieDiscounter. Of een pakkerijs, bij een andere betrouwbare organisatie te boeken. Dan ben je uiteindelijk een stuk goedkoper uit en kun je met minder stress van je vakantie genieten.

Ik zou zo graag met VakantieDiscounter in gesprek gaan, maar omdat zij niet te bereiken zijn, is het enige wat ik kan doen een review plaatsen. Zonde..

Ik hoop met deze review andere reizigers te beschermen. Ik heb er geen vertrouwen in dat VakantieDiscounter nog contact met ons opneemt en onze klacht behandeld. Mijn klacht heb ik ook ingediend bij de Consumentenbond. De reactie van de Consumentenbond hierop was “deze organisatie reageert vrijwel nooit op de ingediende klachten. Zie hieronder de verdere juridische stappen die je kunt ondernemen als reactie uitblijft”. Dat zegt naar mijn mening ook genoeg. Het zou leuk zijn als zij wel onder dit bericht reageren?? Graag :)

Bespaar jezelf deze ellende… Boek ergens anders, hoe aantrekkelijk de “aanbieding” van deze organisatie ook lijkt.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-05-2022
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
8,0
Korte trip Marokko
Hotel in Marokko, december 2019

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Transfers heen en terug heel goed.
Hotelkamer een beetje sleets, kraan bidet stuk, lamp naast bed werd te heet.
Zou gerepareerd worden na ons vertrek.
Prima buffetten 3x elke keer anders.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-12-2019 | Accommodatie(s): Hotel Allegro Agadir
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
2 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Alleenreizend
3,0
Onprettige ervaring.
Culturele vakantie in Marokko, februari 2019

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 3

Kernwoorden: onzorgvuldig, onveilig en onoprecht. Allereerst wil ik even benoemen dat ik het jammer vind dat vakantie discounter het erg lastig maakt om klachten af te handelen of gebruik te laten maken van de bij hen afgesloten verzekering. Mijn klacht ging omtrent afhandeling van beroving. Busje van het hotel stopte op een niet goed terugvindbare plaats. Chauffeur vertelt de naam van deze random uitgekozen plaats met 'just ask, people will know'. Zelfs politie agenten hebben mij totaal de verkeerde kant uitgestuurd, niemand wist deze plaats te vinden, ook de locals niet. Omdat mij zo op het hart gedrukt was dat ik alleen de naam van een paleis hoefde te onthouden, dacht ik dat het wel goed zou zitten om de plaats binnen een klokuur zoeken terug te vinden. Wat echt zeer ruim tijd is geweest. Ondanks dat ik tas op de buik had ben ik nog beroofd. Ik kon er op een gegeven moment ook niet meer tegenop, het is niet handig daar na donker als vrouw alleen rond te lopen. Dus best pittige ervaring. Bij hotel aangekomen (via taxi) werd ik uitgelachen door betreffende receptie en andere staff, omdat ik mild geïrriteerd reageerde toen ze mij vertelde dat mij geen kaart gegeven was en dat ze normaal gesproken kaarten uitdelen met de locatie van opstapplaats. Dat ik net was beroofd maakte haar duidelijk echt niets uit. Hotelmanager opgezocht omdat ik deze reactie van uitlachen en onbeleefdheid wel erg ver vond gaan, bleek dat deze persoon geen woord Engels sprak. Hij vroeg of ik drank wilde op mijn kamer, en belde dezelfde receptionist voor vertaling. Het was bijna een comedyshow. Ik ben weggelopen, dit geklungel heb ik echt geen zin in. Omdat ik alleen was, voelde ik me hierna niet echt meer echt op mijn gemak en dit incident had flink domper op mijn vakantie geslagen. Mij werd vertelt door vakantie discounter dat ik contact op moest nemen met het lokale reisbureau en kreeg 2 telefoonnummers per mail doorgestuurd. Deze moest ik bellen tijdens verblijf in Marrakesh, anders konden ze niets betekenen voor mij betreft mijn bij hen afgesloten verzekering etc. Nou is dat al niet zo leuk, maar oké. Ik bel wel. Beide nummers reageerden met 'wij kennen de vakantie discounter, uw naam en uw boekingsnummer niet, wij kunnen u niet verder helpen.' Kostbare belminuten verder, blijkt vakantie discounter nog met een ander boekingsnummer te werken welke niet bij mij bekend, welke zij mij dan ook pas na mijn mail over de mislukte telefoontjes doorstuurden. Omdat het niet om een super groot bedrag gaat waarvan ik ben beroofd (20 euro) en taxi kosten van 30 euro, heb ik niet nogmaals gebeld want te veel gedoe. Het ging mij vooral om hoe men mij benaderde binnen het hotel, en mijn pretbeleving, en ik denk niet dat ze mij daarin tegemoet hadden willen komen, dus laat maar even zitten. Er heerste een enorm virus in het resort: 60- 70% van de bezoekers is uiteindelijk flink ziek geworden (vreselijk benauwende hoest). Dus ook wat gezondheid betreft is dit resort niet aan te raden. Het zit ook vrij ver van de stad, dus het busje blijf je nodig hebben en ik vond het ook met kaart niet gemakkelijk terug te vinden omdat de omgeving enorm verandert in de avond, ineens mega drukte. Op de laatste dag sprak iemand van het entertainment mij aan om mij op te vrolijken. Eindelijk iemand die zijn vak verstaat, dacht ik. Dus dat deed mij in eerste instantie wel erg goed. Daarvan ben ik terug gekomen toen hij diezelfde avond enorm jaloers gedrag vertoonde en aangaf zijn 'tijd te hebben verspilt' toen duidelijk werd dat ik niet met hem naar bed zou gaan als bedankje. Hoe onoprecht en onprofessioneel wil je je personeel hebben, zeg het me maar. Dus al met al, ik ben er niet veel vrolijker van geworden. En ik raad het ook niet persé aan. Zeker als vrouw alleen- als je naar een hotel zoekt als veilige haven, ga dan toch maar naar een Riad oid. Dat is wellicht veiliger maar ik denk ook leuker. Zwembad was toch veel te koud om in te zwemmen dus die mis je niet. De leuke ervaringen in Marrakesh zijn voornamelijk mijn uitstapjes buiten dit resort om geweest.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-02-2019 | Accommodatie(s): Sangho Club Privilege Marrakech
 
9 van 12 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Slechte klantenservice
Stedentrip in Marokko, februari 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Vakantiediscounter is zeker geen boeken zonder vloeken. Problemen met de website tijdens boeken en vervolgens is de klantenservice niet behulpzaam en wimpelen je af via de mail. Kortom erg onpersoonlijk bedrijf Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-02-2018
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
9,0
Super deal
Hotel in Marokko, juli 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 10

Ik had een super goede deal via vak. discounter. 15 dagen half pensioen in een kleinschalig maar goed hotel in hartje Marrakech, mijn zoon en ik hebben genoten van deze mooie reis. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-03-2017 | Accommodatie(s): Blue sea le printemps Marrakech

Hierboven vindt u alle ervaringen in Marokko.
U kunt ook alle ervaringen met VakantieDiscounter bekijken.




Heeft u ervaring met VakantieDiscounter of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met VakantieDiscounter of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact