VakantieDiscounter Indonesië
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met VakantieDiscounter in Indonesië. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle VakantieDiscounter ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
1 Indonesië ervaring
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van VakantieDiscounter is 4,5. Dit is gebaseerd op 403 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met VakantieDiscounter.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Indonesië, augustus 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Slechte service, zij gaan zeker over de kop ivm Corona ivm “geen service”
100% weet je dat je reis niet doorgaat ivm code oranje en toch verplichten om de restschuld te voldoen. Zelfs annuleren is onmogelijk zodat de kosten nog hoger oplopen.
Hierdoor is de service 0% Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 10-07-2020 | Accommodatie(s): Adi dharma
61-70 jaar
Met gezin
Familiereis in Indonesië, november 2019
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 7 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Prima knus hotel, grote kamers, goede badkamer, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, veel restaurants in de nabijheid van hotel. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 05-12-2019 | Accommodatie(s): Taksu
51-60 jaar
Alleenreizend
Zonvakantie in Indonesië, september 2018
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- 8 Prijs:
- 9
Reisleiding:
VakantieDiscounter is een Topper!
Reis geboekt naar Bali, service is uitstekend, een vraag is nooit teveel.
Regelmatig een mailtje nav de geboekte vakantie, oa links naar een blog, of dingen om aan te denken.
Kortom.. uitstekend en heb weer geboekt bij de Vakantiediscounter voor volgend jaar! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 13-12-2018 | Accommodatie(s): Vila Shanti Sanur Bali
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Indonesië, juli 2018
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Problemen gehad met de geldigheid van mijn paspoort. Ja dat is mijn eigen schuld. Ik wist echter niets over de zes maanden geldigheidsregel. Naar mijn idee had hier beter over geinformeerd mogen worden, maar dat terzijde.
Ik vind het jammer dat er betaald moet worden voor het bellen naar vakantiediscounter. Ik bel dagelijks naar hub klantenservice om toch iets te regelen mbt de geboekte vakantie, maar ik sta elke keer ongeveer 30minuten of meer in de wacht. Hierdoor krijg ik een grote rekening van mijn profider. Gelukkig wordt er naar driemaal bellen eindelijk opgenomen door vakantiediscounter. Zij beloven mij zsm terug te bellen om een regeling te treffen. Dit gebeurt echter niet, waardoor ik zelf weer moet bellen naar hun en weer moet betalen voor de belkosten. Ik vind het super dat zij een regeling proberen te treffen, hierom ook de drie sterren. Het is fijn dat het reisbureau alles er aan doet om de klant tevreden te houden. Echter vind ik het jammer dat het initiatief vanuit mij moet komen en ik veel belkosten maak. Al met al ben ik redelijk tevreden, maar naar mijn idee zijn er verbetermogelijkheden wat betreft de wachttijd van de klantenservice. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-07-2018 | Accommodatie(s): Ibis hotel seminyak
Hierboven vindt u alle ervaringen in Indonesië.
U kunt ook alle ervaringen met VakantieDiscounter bekijken.
Heeft u ook ervaring met VakantieDiscounter of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!