Keurige kamer maar ontbijt was matig en service was slecht


Hieronder vindt u de ervaring van Rik met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 14-06-2020 en gaat over de vakantie naar Nederland in juni 2020.

 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
4,0
Keurige kamer maar ontbijt was matig en service was slecht
Stedentrip in Nederland, juni 2020

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Kamer keurig, ontbijt prima, service matig, duurde allemaal erg lang. Personeel gaf aan dat er te weinig personeel was. De manier van werken (elke tafel los bedienen ipv buffet) kost veel meer tijd waardoor iedereen erg lang moest wachten. Personeel klaagte luidruchtig zelf ook veel waar alle gasten bij waren. De manager die hier verantwoordelijk voor is heeft het erg slecht geregeld. Dit is niet wat wij gewend zijn van Fletcher. Zeer onprofessioneel. Kwaliteit van de jus d'orange was super slecht, heel erg waterig. De jus was eerst op en het lijkt dat er water bijgedaan is. Verder moesten we 30 minuten wachten op op ontbijt en was het fruit op dat op de kaart stond bij de Yoghurt. Personeel deed nog wel erg zijn best maar was allemaal erg onprofessioneel om onvrede zo te uiten. Uiteindelijk is de manager hier verantwoordelijk voor. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-06-2020 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Amersfoort

Bekijk alle Fletcher ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 2,0
Vervoer: 2,9
Accommodatie: 2,7
Reisleiding: 1,9
Prijs: 2,1
U kunt bij Fletcher de volgende vakanties boeken:
 Hotel   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact