Fletcher aanbieding is nep


Hieronder vindt u de ervaring van Ton met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 07-08-2019 en gaat over de vakantie naar Nederland in augustus 2019.

 
11 van 11 mensen vinden dit een nuttige review.

door

3,0
Fletcher aanbieding is nep
Hotel in Nederland, augustus 2019

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

We vonden in het Volkskrant magazine een aanbieding voor een overnachting voor 2 personen in een 3 of 4 sterren Fletcher hotel voor € 34,95, dit in plaats van €79,- . Bij die aanbieding stond in kleine letters dat er €5,- gerekend zou worden voor een reservering.
De voucher gekocht en het Fletcher hotel in Emmen gebeld. Reserveren kon alleen via de website! Waarom €5,- betalen als je alles zelf moet doen? Bij reserveren bleek vervolgens dat er €10,- per persoon toeslag kwam voor het boeken in een weekeinde ! En dat er €5,- per persoon toeslag was voor een 4 sterren hotel. Maar ja de voucher was al gekocht en betaald dus toch maar boeken.
In het hotel aangekomen iets na 17.00h, daar moesten we nog €4,- betalen voor de toeristenbelasting. De medewerker maakte bij het overhandigen van de kamersleutel de opmerking dat ze een bon had bijgesloten voor en gratis bitterbal garnituur. Dat leek toch een goed begin. Bij het wachten op de lift las ik op de bon de eerste regel, de bon is alleen geldig als er een drankje besteld wordt. Nou ja om deze tijd is dat niet echt een probleem. Echter op de 2e regel staat dat de bon niet ingeleverd kan worden tussen 17.00h en 21.00h!!!! Dat is dus echt iemand blij proberen te maken met een dode mus!! Geen drankje dus.

Op de kamer aangekomen benieuwd hoe deze er uit zou zien. De kamer was warm en dompig, ramen en roosters dicht dus die eerst maar open gedaan en opzoek naar de airco…..helaas die was er niet! Ook geen koelkastje met inhoud (minibar) een geen mogelijkheid om een kop koffie of thee klaar te maken. We hebben in 2 sterren hotels geslapen waar de kamers beter uitgerust waren. Waarom dan een toeslag betalen voor een kamer die onder doet voor een 2 sterren hotelkamer???

Klagen bij het hotel leverde een bon voor een gratis welkomstdrankje op. Ook gaf men ons een visitekaartje met een mail adres dat van het management zou zijn. We hebben onze klacht naar dat emailadres gestuurd, maar een antwoord moeten we nog steeds krijgen. Kortom een waardeloze aanbieding en een hotelketen om nooit meer te bezoeken.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-08-2019

Bekijk alle Fletcher ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 2,0
Vervoer: 2,9
Accommodatie: 2,7
Reisleiding: 1,9
Prijs: 2,1
U kunt bij Fletcher de volgende vakanties boeken:
 Hotel   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact