Ga de hotelschool doen en leer wat gasten zijn


Hieronder vindt u de ervaring van Frits Rademakers met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 19-12-2019 en gaat over de vakantie naar Nederland in december 2019.

 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Ga de hotelschool doen en leer wat gasten zijn
Autovakantie in Nederland, december 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Vandaag 19 december 2019 aangekomen bij Fletcher hotel Thorn , geboekt 3 weken terug gevraagd om dubbelbrede en ontbijt voor 2 overnachtingen en betaald, komen we vandaag aan wordt er verteld wij hebben geen dubbel bedden , moeten het onbijt ook alvast betalen voor 2 dagen , nou ja oké , krijgen de kamer sleutel en gaan naar onze kamer, en ja krijgen de kamerdeur nr 3 niet open ! terug naar de receptie en die probeert het ook, maar krijgt het niet voor elkaar, technische dienst er bij, ja even hard drukken , geen kans
Technische man er bij en lukt niet , ik zeg even hard drukken, maar hij krijgt het natuurlijk ook niet voor elkaar, hij via een ladder door een open raam naar binnen, en kamer deur open van binnen uit.
Ja sorry moet een nieuw slot in, wij wachten wel beneden en drinken wat, maar naar een anderhalf uur willen we een kamer, een fatsoenlijk hotel bied dan een andere kamer aan hier ook, we hadden een comfort kamer geboekt en betaald en krijgen een klein kamertje aangeboden met een echt aftandse kamer met een verf loze badkamer aangeboden, laat je een hond nog niet in slapen zeg maar. We hebben nog even gewacht, maar zijn er klaar mee wil me geld terug en bij de receptie krijg ik het antwoord ; DAT DOEN WE NIET, Mag ik de manager spreken ? Die is er niet en we geven geen geld terug,
Mijn idee over een hotel is , je zorgt voor je gasten en gaat daar fatsoenlijk mee om, wij hadden 200 km gereden en mag verwachten dat onze kamer beschikbaar is, is betaald het hotel heeft geen vervangende kamer die gelijk is aan het geboekte , dus in gebreke
Nooit meer een Fletcher Hotel !!!!! , en nog een tip laat je niet verleiden om een hotelkamer van Fletcher groep te kopen met het verhaal gratis overnachten als je ontbijt en diner er bij neemt. Meestal niet beschikbaar, en deze ervaring ik had gewoon de kamer al voor 2 nachten geboekt en betaald . Heel slecht Fletcher hotel groep!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-12-2019 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Thorn

Bekijk alle Fletcher ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 2,0
Vervoer: 2,9
Accommodatie: 2,7
Reisleiding: 1,9
Prijs: 2,1
U kunt bij Fletcher de volgende vakanties boeken:
 Hotel   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact