D-reizen


D-reizen is een reisbureau en biedt reizen van vele reisorganisaties aan. Bij D-Reizen verkopen en vergelijken ze een groot aantal reisorganisaties en reisaanbieders. Op deze manier is het mogelijk om een onafhankelijk advies te krijgen.

D reizen heeft naast de website zo'n 180 winkels waar u terecht kunt voor advies en/of betalen.

Op de website van D-reizen kunt u zelf de vele maatschappijen ... vergelijken. Vaak betaalt u voor uw vakantie hetzelfde bedrag als bij de touroperator zelf. Toon alles



Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


U kunt bij D-reizen de volgende vakanties boeken:
 Hotel     Vakantiepark     Vakantiehuis   

Totaal: 5,0
Vervoer: 5,8
Accommodatie: 5,8
Reisleiding: 4,6
Prijs: 4,8
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel

Populaire vakanties van D-reizen

Hieronder vindt u de top 5 vakanties van D-reizen:

San Valentin en Terraflor Park
Land(en):   Spanje - Gran Canaria - Playa Del Ingles
Type:  Vakantiepark   
Prijs: vanaf € 379,00
Santa Fe
Land(en):   Spanje - Gran Canaria - Playa Del Ingles
Type:  Vakantiepark   
Prijs: vanaf € 279,00
Bitzaro Palace
Land(en):   Griekenland - Zakynthos - Kalamaki
Type:  Hotel   
Prijs: vanaf € 636,00
Barcelo Dominican Beach
Land(en):   Dominicaanse Republiek - DO - Punta Cana
Type:  Hotel   
Prijs: vanaf € 948,00
Sandy Maria
Land(en):   Griekenland - Zakynthos - Tsilivi
Type:  Hotel   
Prijs: vanaf € 336,00
Bekijk het volledige aanbod van D-reizen


Laatste D-reizen ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met D-reizen:

Prima ervaringen met D-reizen Goes
Wij zijn zeer tevreden over D-reizen Goes. Bij de voorbereidingen op ons reis, met alle kinderen en kleinkinderen naar Griekenland, eiland Kreta, werden wij goed en duidelijk geholpen. Ivm ziekte... lees helemaal

Cees
Zeer aan te bevelen!!
Ondertussen 3 keer geweest (laatste augustus 2016)nog steeds een prima locatie,mooie omgeving, eten is prima, misschien het belangrijkste.... erg vriendelijk personeel!!! lees helemaal

Peter
Vakantie kreta
Hotel coral in agios nicolaios op kreta was een goed hotel. Kamers voldoende ingericht en schoon. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Een leuke plaats om te vertoeven, s avond kun je er een... lees helemaal

g wientjes
5,0

28 ervaringen
D-reizen krijgt een gemiddeld cijfer van 5.0. Dit cijfer is gebaseerd op 28 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring en win een mooie Scratchmap!

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
5,0
Vervoer:
 
5,8
Accommodatie:
 
5,8
Reisleiding:
 
4,6
Prijs:
 
4,8

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
5 stemmen
Goed:
 
4 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
4 stemmen
Slecht:
 
8 stemmen

Ervaringen
 
door
21-30 jaar
Met partner
4,0
D reizen en Alltours, leg op wat je boekt!
Zonvakantie in Spanje, september 2017

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

In het reisbureau waar we hadden geboekt, Brunssum. Werd ons verteld dat alleen half pension mogelijk was.. prima. Het zou een mooie kamer zijn, het was overigens een mooi hotel. Eenmaal bij aankomst bleek dat wij een voordeelkamer geboekt hadden? Is bij d reizen nergens vermeld, staat ook niet zo in de papieren?. We hebben 800,- p.p betaald. Lijkt me niet dat je dan een voordeelkamer krijgt.
We hadden een belachelijk uitzicht.. dat gun je iemand die 100,- heeft betaald nog niet eens. Het hotel zelf geeft aan deze kamers niet meer te verhuren, maar Dreizen + alltours blijft deze aan klanten wel verhuren..
Ook bleek dat iedereen in het hotel All Inclusive had, wij waren een van de vier die half pension hadden..
alltours en dreizen konden niks voor ons betekenen, of we moesten zelf bij betalen.

Wat een service!!
Ronduit belachelijk, terwijl het aan de balie werd verkocht als een ‘normale’ kamer.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-10-2017 | Accommodatie(s): Hotel Bahia Del Sol Mallorca
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
-
Het sindbad aqua park resort hotel.
Hotel in Egypte, augustus 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Onze ervaring van het sindbad aqua park resort hotel is erg tegen gevallen. Het eerste probleem begon al met de kamer. We kregen een kamer waarvan het slot helemaal verroest was waardoor de deur niet open ging. Gingen we naar de receptie liep er iemand mee die hem voor ons open maakte en zo weer weg ging en niet meer terug kwam. Later kregen we de deur nog niet open waardoor we weer naar de receptie moesten en het personeel daar niet vriendelijk op reageerde. Na ruim 3 uur verder hebben we een andere kamer gekregen.
Wel was de kamer schoon en zag er netjes uit alleen de douche niet goed dit omdat het super klein was en de douche steeds of bloedheet of steenkoud werd waardoor je niet normaal kon douchen.
Het zwembad was prima alleen de wc's daar erg vies en het personeel totaal niet netjes en konden sommige Egyptenaren dus ook echt niet van je afblijven als vrouw zijnde.
Het eten, het ontbijt en de lunch was redelijk. het avondeten was zeer slecht dit kwam doordat ze het eten al ruim van te voren maakte, koude en kleffe spaghetti, koude en slappe patat, kort gezegt alles was koud en vies. Wel kon je sochtends tussen 8.00 en 10.00 reserveren bij de receptie voor een Italiaans, libanees of aziatisch restaurant maar wanneer je er om 8.30 stond was alles volgeboekt waardoor je dus geen kans kreeg. Hierdoor 6 van de 8 dagen buiten de deur gegeten wat niet fijn is als je all inclusive hebt.
Laatste dag wilde we de kamer verlengen dit zou 25 euro kosten ook hier was het personeel niet klantvriendelijk. We kwamen aan bij de receptie om te betalen en gaf hem 50 euro dit kon hij niet wisselen en zij dat we gepast moeten betalen. Hierdoor zijn we de 50 euro gaan wisselen en hadden we uit eindelijk met de schoonmaker kunnen wisselen voor allemaal 2 euro munten en dus uit eindelijk gepast hadden. Dit wilde hij ook niet aannemen omdat het munten waren toen vertelde hij dat het alleen met creditcard of bankpas kon waardoor we weer 2 uur van de dag kwijt waren.
Hierdoor nooit meer dit hotel.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-08-2017 | Accommodatie(s): Sindbad aqua park resort, hurghada
 
door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Geen vakantie door D-reizen en neckermann
Familiereis in Nederland, april 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Zeer slecht. Ruim half jaar van te voren geboekt en betaald. Vier dagen voor vertrek krijgen we te horen dat hotel dicht is! Neckermann komt twee slechte alternatieven. Dit alles wordt ons op woensdagavond 18 uur meegedeeld. Wij geven meteen aan dat we dit geen alternatief vinden want er was geen zwembad bij het hotel. D-reizen verklaart doodleuk dat we ivm feestdag tot vrijdagmorgen moeten wachten want dan was Neckermann er weer.
.
Op ons verzoek aan D-reizen om alvast alternatieven te zoeken werden we gewoon weggestuurd. We moesten maar op Neckermann wachten wat die te melden hadden op vrijdagmorgen! 48 uur voor vertrek wisten wij niet of en waar we op vakantie gingen. Uiteindelijk op vrijdagmiddag iets anders geboekt, niet bij Neckermann. Volgens D-reizen was er verder niets meer zo kort voor vertrek dus we hebben zelf maar iets gezocht. Konden we onze vliegtickets tegen hele hoge prijzen terugkopen van Neckermann.
Achteraf nog een klacht ingediend maar er komt geen enkele compensatie. Let wel, wij hebben doordat we zo laat iets anders moesten boeken honderden euros extra moeten betalen want de vroegboekkorting was natuurlijk weg. Zowel Neckermann als D-reizen interesseert het niets. Later bleek dat dit hotel al vaker op het laatste moment was gesloten terwijl D-reizen en Neckermann net deden alsof het nooit voorkwam bij dit hotel.

Ik boek nooit meer iets met D-reizen want helaas hebben dit al eerder meegemaakt toen we naar Gran Canaria gingen. In januari geboekt en betaald en een dag voor vertrek in december wordt er gezegd dat het hotel vol was. We waren met 14 personen!!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-09-2017 | Accommodatie(s): hotel
 
door
61-70 jaar
Met gezin
10
Prima ervaringen met D-reizen Goes
Familiereis in Nederland, april 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Wij zijn zeer tevreden over D-reizen Goes. Bij de voorbereidingen op ons reis, met alle kinderen en kleinkinderen naar Griekenland, eiland Kreta, werden wij goed en duidelijk geholpen. Ivm ziekte van een van ons, moesten er diverse zaken geregeld worden. D-reizen Goes deed dit prima. Bedankt. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-05-2017 | Accommodatie(s): Hotel Sentido spa resorts
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Waardeloze service!
Zonvakantie in Sint Maarten, maart 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Beste d-reizen,

Gister hebben wij een pakket afgenomen naar sint Maarten over drie weken! (Met tui)
Nu 1 dag later willen wij ipv zondag op een woensdag terug dus drie dagen later. Nu geven jullie heel kort door de bocht aan dat dit niet mogelijk is, Ja voor 800 euro is dit mogelijk!

Het gaat alleen om de vlucht omzetten hotel hoeft namelijk niet omdat wij daar familie hebben.

Wij hebben contact gezocht met Tui. Die geven echter aan dat er genoeg plek is in het vliegtuig en dat de ticket prijs hetzelfde is ongeacht welke dag wij vliegen. Zij kunnen het niet omzetten omdat wij via d-reizen hebben geboekt, echter is dit volgens de medewerker van Tui wel degelijk mogelijk. Zij gaf aan dat wij wellicht iets moeten bij betalen voor administratie kosten maar dat het verder geen probleem moet zijn.

De medewerkster van d-reizen doen geen enkele moeite voor ons nu wij betaald hebben.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat wij de consument 800 euro extra moet betalen voor iets wat volgens Tui (waar wij mee vliegen) zo omgezet kan worden!

Belachelijk nu al een slecht gevoel over d-reizen. Indien hier geen oplossing voor komt is dit de laatste keer dat wij bij d-reizen boeken.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-03-2017
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
-
Slecht, helemaal geen service. Bananenrepubliekachtig
Zonvakantie in Canarische Eilanden, december 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Na veel pijn en moeite kreeg ik de reis voor de prijs waarvoor deze op de website staat. Door dit probleem had ik niet gezien dat transfer van/naar accommodatie/vliegveld

Ook kom je nu in automatisch voor de bagage kosten. Ik had specifiek transavia vluchten uitgekozen omdat dan de kosten via de reisagent 7 euro voor 15 kg bedragen, bij d reizen/floow travel (zeer onbekende naam!!!) kom je voor de bagagekosten van 40 euro voor een koffer van 15 kg

op mijn voorstel de zaak te annuleren kwamen allerlei problemen om de hoek kijken. Bij alle bedrijven waarbij je iets besteld op internet heb je 24 uur de tijd alles kosteloos te annuleren, BIJ FLOOW TRAVEL..NIET.
Bij navraag bij transavia (ik heb zelf in de zakenreis wereld gewerkt) blijkt da tik gelijk had en het ticket dus voor het printen wat net voor het verstrijken van de 34 uur gebeur wel kosteloos annuleer baar was
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-06-2016 | Accommodatie(s): Appartementen Guinea
 
door
16-20 jaar
Alleenreizend
-
D-reizen Sneek
Wellness vakantie in Canarische Eilanden, september 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hadden een vakantie geboekt naar Gran Canaria.
Tot Toen mijn vriendin gebeld was dat er niet betaald was.
Dus wij de avond er op weer kijken om te boeken, bleek dat de vakantie duurder was geworden.
Dus wij verder kijken voor een andere vakantie en geboekt!

Tot ik de dag er op keek en bleek het bedrag wel van mijn rekening was afgeschreven.

Toen ik eerst naar de verkeerde vesteging had gebeld (vesteging Leeuwarden) en het probleem aan gaf, hebben ze een mail gekregen over de situatie waar ook in stond om mijn telefoon nummer te bellen!
Vesteging Sneek dacht dat ze slim waren om snel naar het andere (huis telefoon te bellen) om het probleem uit te leggen.

Toen ik later de dag zelf maar contacht op nam, zeiden ze dat we te laat waren (terwijl ze zelf pas 1,5 dag later belden) en dat ze altijd eerst de klat bellen en vervolgens het hooft kantoor om te vragen als het geld overgeboekt is of niet.
Ook vertelden ze dat we niet kunnen annuleren en zeker 50% van het gehele bedrag kwijt zijn.
We hebben we twee vakantie's op bijna de zelfde datum.
Enkel en alleen omdat ze zeiden dat we niet betaald hadden dus we ook geen boeking hebben.
Later bleek toch betaald te zijn, en dan zeggen ze dat ze niet kunnen annuleren (1,5 dag na boeking!)
Later bleek dat bij veel reis organisaties je 5 dagen bedenktijd hebt, maar niet bij D-reizen.
Ik ben dan ook diep teleur gesteld in de organisatie van D-reizen dat ze klaten verkeerd infomeren.


Hoogachtend,

H. Kuipers
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-07-2016
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
10
Zeer aan te bevelen!!
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 10

Ondertussen 3 keer geweest (laatste augustus 2016)nog steeds een prima locatie,mooie omgeving, eten is prima, misschien het belangrijkste.... erg vriendelijk personeel!!!

Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-08-2016 | Accommodatie(s): Belvedère Lesbos
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met vrienden
2,0
Erg matig
Zonvakantie in Spanje, augustus 2016

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 3

Een zeer matig hotel, wel schoon maar slechte lucht kwaliteit in de kamer( muffe lucht), zwembad water slecht onze zoon had meteen zere ogen en kwam thuis met een gehoorgang ontsteking. Het eten was vaak koud. En erg eentonig. De ligbedden waren niet allemaal verstelbaar was dus vechten om goede ligbedden. Zeker niet voor herhaling vatbaar dit allsun hotel. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-08-2016 | Accommodatie(s): Marriant park hotel s'illot Mallorca
 
door
< 15 jaar
Met partner
1,0
WAARDELOOS
Hotel in Spanje, augustus 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

BOEK DIT HOTEL NIET VIA D-REIZEN. D-reizen verkoopt dit hotel, waarbij Neckermann de uitvoerende touroperator is. Dit hotel wordt overboekt. Wij hebben voor 4 personen, 10 dagen , dit hotel geboekt via D-reizen. Op het reisbureau, bij een reisbureau medewerkster, half mei, dus niet last-minute, maar ruim van te voren. Bij aankomst op Gran Canaria werden we in een simpeler hotel gestopt met de mededeling dat het door ons geboekte hotel overboekt was. Dat bleek D-reizen/ Neckermann al ruim voor ons vertrek te weten, maar geen contact met ons om naar een alternatief te kijken. Slikken of stikken. Het hotel waar we in gestopt zijn, is simpeler en minder sterren. Het is voor onze periode en ons gezelschap 1000 Euro goedkoper dan waar we voor gekozen hadden. De compensatie die de hostess ons aanbiedt is 134 Euro met zijn vieren of een excursie. Na een dag heen en weer bellen, biedt zij ons 250,00 met zijn vieren aan. Dat moet dus 250,00 per persoon zijn om het prijsverschil te dekken. Heel Gran Canaria is volgens haar vol, of toch niet, ze kan ons wel naar iets fatsoenlijkers laten gaan, maar dan moeten we 1000 Euro bij betalen. Raar maar waar, de teveel betaalde 1000 Euro wil je niet vergoeden, maar extra betalen kan wel. D-reizen schuift de schuld op Neckermann en doet niks voor ons. Neckermann laat ons onze vakantie doorbrengen in een hotel waar we niet voor gekozen hebben. We moeten maar zien dat we ons geld terug krijgen. WAARDELOOS Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-08-2016 | Accommodatie(s): Gran Canaria , Dorotea
 
door
< 15 jaar
Alleenreizend
1,0
Ramp vakantie
Zonvakantie in Turkije, juli 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 1

De heenreis verliep niet soepel, in de bus waren jongeren die enorm veel lawaai maakte en iedereen belachelijk maakte, reisleiding deed hier niks aan, sterker nog ze waren bevriend en deed mee. Eenmaal aangekomen in het hotel kregen wij niet de kamer waarvoor wij hadden geboekt.
Ook geen 2 persoonsbed, geen locker, geen bad. Niks wat D reizen ons aanbood.
Sterker we moesten betalen voor onze locker, als enige!!!! Als het niet erger kan kan het natuurlijk dus wel erger..het diner was een hel, het was gigadruk en het eten was half rauw. Eenmaal een plekje en rauw eten betekende voor ons weg hier en toen we weg wilden gaan stond het personeel bijna te vechten met de gasten. De dag erop werd het nog erger, we werden wakker met kakkerlakken! Gillend en kwaad naar de receptie en die zei dat kakkerlakken heel normaal waren. Er kwam met moeite iemand kijken die nauwelijks Engels sprak en ons niet begreep en wij hem dus ook niet.. Later op de dag hadden we een afspraak met de reisleiding en dikke pluim voor Ferdi die ook vond dat schimmel op de badkamerplafond, gaten op t tapijt, viezigheid op t bed en t feit dat we met kakkerlakken wakker werden, niet kunnen!! Hij regelde voor ons een andere kamer die wel goed was en alles had waarvoor we betaald hadden. Verder was het personeel er matig, en over de gasten niet gesproken, wat waren die een aso. Voor ons nooit meer :(
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-07-2016 | Accommodatie(s): Green nature resort & spa
 
door
< 15 jaar
Met partner
4,0
Geen D-Reizen meer voor mij
Stedentrip in Italië, mei 2016

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 2

We verbleven in een appartement, waar we een dag van tevoren moesten inchecken. Echter, bleek het dat de receptie van het appartement niets afwist van onze reservering. Ik heb D-Reizen erachteraan laten bellen, en het was gelukkig opgelost voordat we vertrokken naar Rome.

We hadden een transfer geboekt en deze kwam ons netjes ophalen van de luchthaven. Alleen kwam de transfer niet opdagen op de terugreis. We hebben nog drie kwartier na de afgsproken tijd gewacht, en de noodnummers gebeld alleen gaf het taxibedrijf geen gehoor. Op eigen initiatief zijn we toen naar de luchthaven gegaan, wat ons overigens €50 heeft gekost.
Na mijn aankomst in Nederland ben ik diezelfde dag naar het dichstbijzijnde D-Reizen kantoor gegaan. Ze zouden er achteraan gaan. Inmiddels zijn we 3 weken verder (ik heb wekelijks gebeld en gevraagd naar ontwikkelingen) en ik heb nog steeds geen verklaring waarom onze transfer niet is komen opdagen. Morgen bel ik weer, maar ik heb het gehad met D-Reizen. Ik boek in de toekomst via een andere reisorganisatie.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-06-2016 | Accommodatie(s): San Pietro La Corte
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
5,0
Zeer matige vakantie.
Autovakantie in Oostenrijk, september 2015

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5


Niet aanbevelen.
Deze hotel is zeer lawaaierig door te veel
verkeer. De bediening was erg irritant.
Het eten was voldoende maar slecht voorbereiden.
Er waren geen wandel mogelijkheden.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-09-2015 | Accommodatie(s): Hotel Zum Post, Laaben | Vervoer: Auto
 
door

-
Bloody limit
Autovakantie in België, september 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Dagelijks krijg ik aanbiedingen van hotels via d- reizen.
Gisteren een nachtje Antwerpen geboekt. Betaald via ideal. Inclusief 20 euro boekingskosten. Voucher ontvangen ..dus gaan. Krijg ik vandaag een mail van d -reizen dat ik nog 35 euro moet betalen voor vertrek. Bij telefonische navraag, zegt de mw dat ze niet zoveel hotelboekingen doen via de site en dat ze het niet precies weet. "voor deze ene keer"zal ik de betaling er af halen !!! The bloody limit !!! Dus let op. Minder oplettende of mondige mensen zouden zomaar 35 euro extra betalen omdat ze bang zijn dat hun boeking niet doorgaat.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-09-2015
 
door
Met gezin
3,0
Niet prettig
Autovakantie in Italië, augustus 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 7


weinig tot geen informatie over de accommodatie z.a adres;
Accommodatie voldeed niet aan de verstrekte info;
Diner werd aangeboden ½ km verder op van het hotel.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-08-2015 | Accommodatie(s): Montecatine Terme (Toscane) | Vervoer: auto
 
door
61-70 jaar
Met partner
-
Reis organisatie ter plekke zeer slecht.
Hotel in Spanje, oktober 2014

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  •  -

Hotel zeer goed netjes en schoon aardig personeel en het eten geef ik een 7,5.

zeer onbeschofte reisleiding ter plaatste in Benidorm

Staan ver boven de vakantiegangers,geld niet alleen voor mij ,maar in het hotel waar ik verbleef hadden 70 %
Van de gasten de zelfde nare ervaring.

Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-11-2014 | Accommodatie(s): brisa | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Vakantie kreta
Zonvakantie in Griekenland, september 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 7

Hotel coral in agios nicolaios op kreta was een goed hotel.
Kamers voldoende ingericht en schoon.
Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.
Een leuke plaats om te vertoeven, s avond kun je er een gezellig terrasje bezoeken rondom het binnenmeer.
Het zwembad doet zich boven op het hotel voor of je op eeen cruiseschip aanwezig bent, met uitzicht op zee.
al met al een prachtige vakantie gehad.
alhoewel we de terugvlucht 3 uur vertraging hadden en ook nog eens via antalya vlogen hebben we toch genoten.
En die dreamliner van arke is echt een prachtig toestel.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-09-2014 | Accommodatie(s): coral | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
4,0
Zeer slecht
Zonvakantie in Spanje, september 2014

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ga nooit naar delfin hotel het eten is daar zoooo slecht personeel zeer onvriendelijk boven op stijle heuvel dramatische wij waren beide slecht ter been beiden ziek geweest tijdens verblijf Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-09-2014 | Accommodatie(s): delfinhotel ( mallorca )
 
door
21-30 jaar
Met gezin
10
Super vakanitie
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Het was onze eerste vakantie met het vliegtuig , we zijn met Corendon gevlogen , super geregeld allemaal , bussen stonden klaar niks te klagen . uitjes waren ook allemaal goed geregeld met reisleiding Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-10-2014 | Accommodatie(s): Goerge en Dawn | Vervoer: vliegtuig
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met vrienden
2,0
Slecht
Zonvakantie in Spanje, juni 2014

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 3

Hotel was oke maar ik heb geen goed woord over over de reisleiding!! welke reisleiding helemaal niet gezien!! ook niet opgehaald door transfer terwijl we dit wel geboekt hadden. en daardoor vlucht gemist.
nooit meer met D-reizen op vakantie!!!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-07-2014 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Excellent
Zonvakantie in Spanje, juni 2014

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Geboekt on line en door de dmes op riesburo op de Bilderdijkstraat verder afgehandeld. Er hangt een leuke werksfeer en alles werd prima en correct met kundige adviezen afghandeld. We gaan morgen op reis en tot nut toe zeker de moeite waard om daar een boeking te doen en met een veilig gevoel op reis te gaan! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-06-2014 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
8,0
Goed geregeld
Zonvakantie in Mexico, mei 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

Hele mooie en leuke vakantie gehad. Erg genoten. Ik ben met iemand op vakantie geweest die in een rolstoel zat. De eerste dag was echt een drama daar omdat ze de douche niet in kon, en zeker na zo'n lange reis wil je graag douchen, terwijl we een rolstoelvriendelijke kamer hadden gevraagd, en die ook aangeboden hebben gekregen, en daar ook wat extra voor moesten betalen. D-Reizen kon hier waarschijnlijk niets aan doen, maar lag aan het resort zelf. De volgende dag verhuisd naar een andere kamer, en dat ging veel beter, en was ook rolstoelvriendelijk. Verder een hele mooie vakantie gehad om nooit te vergeten Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-05-2014 | Accommodatie(s): viva wyndham maya | Vervoer: vliegtuig
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door

1,0
Waardeloos!
Stedentrip in Portugal, februari 2014

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Vakantie proberen te boeken bij D-reizen, wat een aanfluiting. Er staan al allerlei rare dingen als 'prijs onder voorbehoud' en 'na de boeking vragen we de actuele prijzen op'. Toch geboekt, want het was een leuke aanbieding, binnen een paar uur een telefoontje dat de prijzen op de site niet juist zijn vanwege een nieuwe site blabla. Het nieuwe 'aantrekkelijke' aanbod is een 2x zo dure reis. En dan geven ze de touroperator de schuld terwijl zij zelf de prijzen gewoon uptodate moeten houden natuurlijk. Ik vond het al niet geloofwaardig maar na het lezen van vergelijkbare ervaringen met D-reizen al helemaal niet meer. Niet boeken via d-reizen dus! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-01-2014
 
door
> 70 jaar

7,0
Mooi Chios
Zonvakantie in Griekenland, september 2013

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 6

Leuke vakantie. Eiland Chios een bezoek waard door o.a. prachtige oude mastiek dorpjes. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-09-2015 | Accommodatie(s): appartement | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met partner
7,0
Gemiste kans van D-Reizen
Zonvakantie in Turkije, juni 2013

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

De heenreis en accommodatie waren naar verwachting. Na 1 dag bleek de reisorganisatie failliet ( DTi ). De terugreis moest opnieuw geregeld worden. De medewerkster van D-Reizen deed dat keurig maar kreeg een terugreis aangeboden van het garantiefonds die een dag later vertrok. Voor ons geen alternatief en dus werd er na een hoop op en neer gebeld een andere vlucht geregeld via Airberlin. Dat vliegtuig had veel passagiers met hetzelfde "lot". Resultaat: 2 dagen van de vakantie in onwetendheid en uiteindelijk een telefoonrekening van meer dan € 100,00 die door NIEMAND betaald wordt. Niet door het garantiefonds, niet door D-Reizen en niet door de reisverzekering. Overgebleven vakantiegevoel: 0. Erg jammer... Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-06-2013 | Accommodatie(s): Hotel Dinler Alanya | Vervoer: Vliegtuig & bus
 
door

10
Geweldige reis
Groepsrondreis in Tunesië, maart 2013

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Twee reacties naar aanleiding van onze rondreis Tunesië .
- we zijn zeer positief over de combinatie van onderdelen : opgravingen /musea, landschappen en stedenbezoek . we zijn met name zeer positief over de Nederlandstalige gids Anissa .Dankzij haar goede kennis van het land hebben we veel te horen gekregen over de economie van Tunesië ,politieke ontwikkelingen , positie van de vrouw , leerplicht etc .Ze was zeer behulpzaam bij onze vragen en wensen. Erg prettig om in het Nederlands te kunnen communiceren .
Negatief zijn we over 1 hotel in Sfax . Dit stak slecht af tegen de uitstekende overige hotels.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-03-2013 | Vervoer: vliegtuig/ bus
 
door
41-50 jaar

1,0
D Reizen Never again
Zonvakantie in Turkije, februari 2013

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Na boeking wederom bericht van D reizen dat reis niet beschikbaar is , helaas stond deze nog als aanbieding op de website . Belachelijk boeken , lang wachten op reactie van klantenservice en dan krijg je nog een voorstel dat duurder is of ze komen met een belachelijk voorstel waardoor gezin gesplitst wordt bij terugkomst omdat wij op twee verschillende vliegvelden terug komen verdeling 2 Schiphol en 6 Duitsland. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-02-2013 | Accommodatie(s): Royal wings | Vervoer: -vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met partner
8,0
Super !!!
Hotel in Turkije, juli 2012

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Wij hebben bij d-reizen geboekt..3 dagen voor vertrek kregen wij te horen dat het via floow travel zou gaan,maar wij wilden op vakantie dus geen probleem..het vliegtuig van onu air was wat krap maar ach wat is nu 3en half uur..in turkije aangekomen stonden ze van floow al klaar om ons naar de bus en bestemming te brengen..een dag later kwam de dame langs met de excursie dingen..was ook goed geregeld...wij hadden de verkeerde kamer gekregen en ze ging alles geljjk regelen..super...een dag later kregen we de goede kamer..echt incekum beach resort is nog mooier als in de vakantieboeken...volgend jaar gaan we zeker terug maar dan 3 weken...melanie van floow travel bedankt... Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-08-2012 | Accommodatie(s): incekum beach resort | Vervoer: vliegtuig

en win een mooie Scratchmap!
Heeft u ervaring met D-reizen of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met D-reizen of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Winnen: Aan het eind van iedere maand wordt er een mooie Scratch Map (kras landkaart) verloot!
Meer kans maken? Vul dan meerdere ervaringen in van verschillende vakanties!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact