Booking.com Polen
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Booking.com in Polen. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Booking.com ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
Booking.com
Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. U vindt er allerhande hotels: van eenvoudige, goedkope hotels tot de meest luxueuze accommodaties. Er staan inmiddels zo’n 200.000 hotels op Booking.com.U kunt bij Booking.com kamers reserveren zonder boekingskosten. Het annuleren van kamers is soms gratis en soms niet. Dit wordt van te voren duidelijk aangegeven op Booking.com, evenals of ontbijt bij de prijs inbegrepen is.
0 Polen ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
21-30 jaar
Met partner
Autorondreis in Polen, juli 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Booking heeft mij een kamer laten boeken in een hotel die vol zat. Kom ik daar aan waar ze geen 1 woord nederlands spreken met dat ik dus geen kamer heb. Vervolgens booking gebelt waar ik halfuur aan de wachtlijn zat om uiteindelijk een engels talige werknemer aan de telefoon te hebben die niet zo goed wist wat ze moest doen. Ze gingen kijken naar een alternatief en zouden me binnen enkele minuten terug bellen... Enkele minuten??? Het duurde ruim een uur en heb toen zelf weer terug moeten bellen en weer enorm lang in wachtrij gestaan etc. Ze kon geen vervangende hotel voor mij vinden, alleen duurdere maar ik zou het zelf moeten betalen. Vervolgens zouden ze me weer terug gaan bellen want het moest overlegt worden etc. Eindstand waren we 3u later in de avond en geen hotel verder. + Ik ben gaan proberen zelf een hotel te regelen met weinig suc6. Vervolgens krijg ik nu maand later een bericht dat ze de bijkomende kosten wel willen betalen voor me???? Maar op dat moment kon dat niet en heb ik het ook duidelijk gevraagd of ze dat niet deden omdat het hun fout was. Maar wat heb ik hier nu aan ? Helemaal niks want heb die avond niet in een hotel geslapen. #triest Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 14-08-2019
Kerstreis in Polen, december 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Voor december 2018 heb ik voor Warschau en Krakau 2 x 1 kamer gereserveerd. Ook voor een vriendin. Op de site van Booking.com staat wat de kamer gaat kosten. Die prijs kan enigszins fluctueren omdat de koers Zloty/Euro kan verschillen. Dat snapt iedereen. Maar hoe kan het dat ik veel meer moet betalen terwijl de Zloty aan het zakken is. Tot 4 maal toe heb ik Booking.com om een reactie gevraagd en steeds vragen ze om een reserveringsnummer en pincode. 4 maal heb ik die gegeven maar een fatsoenlijk antwoord blijft achterwege. Al 15 jaar boek ik bij Booking.com, ook 60 kamers zijn we nu verder maar dit zijn wel de laatste reserveringen geweest bij Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 01-10-2018
Met partner
Kerstreis in Polen, december 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Overal ter wereld heb ik kamers via Booking.com geboekt. Meestal tot tevredenheid. Nu heb onlangs ik twee kamers geboekt in Warschau voor december, ook voor een vriendin. Bij de prijs staat vermeld dat er een prijsverschil kan ontstaan bij de omrekening van de Zloty naar de Euro, dat snap ik. Maar dat er bij de omrekening een prijsverschil ontstaat van meer dan € 25 ten nadele van de klant terwijl de Zloty aan het dalen is, snap ik dan weer niet. Ik heb drie e-mails naar Booking.com gestuurd om uitleg maar het blijft akelig stil aan de andere kant. Dat Booking.com niet antwoordt vind ik ronduit schofterig en schandalig. Wel elke dag mailtjes sturen dat weer overal de prijzen zijn gedaald.
Na 15 jaar en 60 kamers verder voor mij geen Booking.com meer.
Wat een 'klantvriendelijkheid'. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-09-2018
51-60 jaar
Met partner
Actieve vakantie in Polen, september 2017
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
De office waar wij de sleutel konden halen bleek eerder gesloten te zijn dat dat ze aangaven. Wij probeerden ze te bellen, helaas namen ze de telefoon niet op.
Na een reis van 10 uur blijkt dus dat wij geen overnachting hadden. Gelukkig hebben wij nog een ander duurdere overnachting kunnen reserveren.
Aan booking.com hebben wij doorgegeven dat wij de overnachting niet hebben gekregen, wij hebben hun bewijs zoals onze telefoongegevens doorgestuurd. Helaas blijkt booking.com alleen maar op de hand van het apartement te zijn en niets voor ons als regelmatige booking.com boeker te doen. Het apartement heeft wel het geld van onze rekening gehaald, gelukkig heeft visa dat geld weer terug geboekt. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 01-10-2017 | Accommodatie(s): Apartamenty Świnoujście - Zdrojowa
Heeft u ook ervaring met Booking.com of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!