Vliegwinkel.nl Nederland


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Vliegwinkel.nl in Nederland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Vliegwinkel.nl ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 1,0
Boekingsproces: 4,7
Klantenservice: 1,0
Extra kosten: 2,7
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Vliegwinkel.nl

Vliegwinkel.nl is een van de grootste vliegticketaanbieders in Nederland. Naast reguliere lijnvluchten en charters vergelijkt Vliegwinkel.nl ook lowcost airlines.

Vliegwinkel biedt een laagste prijsgarantie: als u dezelfde dag van boeking hetzelfde ticket voor een lagere prijs vindt, dan betalen ze het verschil aan u terug.
1,0


2 Nederland ervaringen
De vakanties van Vliegwinkel.nl in Nederland krijgen een gemiddeld cijfer van 1,0. Dit cijfer is gebaseerd op 2 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Vliegwinkel.nl is 1,1. Dit is gebaseerd op 24 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Vliegwinkel.nl.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,0
Boekingsproces:
 
4,7
Klantenservice:
 
1,0
Extra kosten:
 
2,7
Prijs:
 
1,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
0 stemmen
Goed:
 
0 stemmen
Redelijk:
 
0 stemmen
Matig:
 
1 stemmen
Slecht:
 
3 stemmen

Ervaringen
 
door

1,0
Fees for no service
in Nederland, juni 2022

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

After booking tickets with Vliegwinkel.nl, I realized that I needed to postpone the return ticket due to family considerations. Therefore, I contacted the customer service of vliegwinkel.nl via their website to request the change of the return ticket. The customer service representative of vliegwinkel.nl informed me that he/she will share a link via email through which I need to make a payment to complete the change. The cost of the change according to the email was 277 €. Upon receiving the link at 15:39, I immediately made the payment and hence completing the payment well before the deadline of the payment, which was on the same day at 23:45. According to this assumed change, I made family-related and critical work-related commitments.

On the day of return, roughly 12 hours before the flight, I logged into my vliegwinkel.nl account to download the e-tickets of my flight. The tickets weren’t there. I can’t find the words to describe the panic and stress this created for me and my family as this would have led to a chain of extremely undesired consequences.

I contacted vliegwinkel.nl via their website again to ask about the tickets. The customer support representative who replied said that he will fix it within 3-4 minutes and asked me to ‘rest assured’. After about 20 minutes of waiting, he came back with the horrendous news that they didn’t make the change to the tickets in spite of receiving the payment. The representative also confirmed that they received the payment.

Staggeringly enough the representatives offered no solution, but to make a new change request and again pay their administrative fees plus the fare difference despite that it’s their fault that they didn’t change the flight. They didn’t even inform me that they didn’t change the ticket and left it as an extremely unpleasant surprise for me to figure out on the day of the flight. For the ticket chosen earlier, the additional fees amounted to new 604 € aside from the 277 € of the first change for which I absolutely received NO service in return.

The uncooperative attitude of the customer support representatives forced me into a helpless de facto situation, where I had to pay to avoid the consequences of not making it to the Netherlands on time.

As if that was not enough lack of professionalism, the new tickets issued had no baggage included in the e-ticket pdf received by email. I got back to the representative who claimed that it’s a glitch in the system and that I should ‘rest assured’ that it will be included. By that time, I had zero trust in their ‘rest assured’. To conclude this in the worst possible way, the representative decided to end the conversation without my consent or proving for me that it’s actually included, calling me/the change request a heavy load on support.
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-06-2022
 
door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Zeer Slecht!!! Schandalig!!
in Nederland, juni 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 6
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  •  -

Niet bereikbaar!!!
Zeer slecht!!
21 april 2020 een vlucht geannuleerd van 12 juni.
Geen reactie gehad. Bij de airliner direct geprobeerd, maar daar geven ze aan dat annuleren alleen via Vliegwinkel.nl kan, maar zij hebben dit nooit gedaan!
ik ontvang alleen standaard antwoord mails.
Trager reageren door de corona drukte oke, maar helemaal niet reageren kan echt niet. NOOIT MEER VLIEGWINKEL.NL !!!!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-06-2020
 
door
31-40 jaar
Met partner
-
Oplichters, service tot aan betaling!
in Nederland, maart 2020

    Totaal:
  •  -
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  •  -

  • Extra kosten:
  • 6
  • Prijs:
  •  -

Tijdens onze vakantie in de USA ontvingen wij het bericht dat er vanaf vrijdag 13 maart niemand meer de USA binnen kwam vanuit Europa. Wij zouden zaterdag 14 maart terugvliegen met een Europese airline, dus we zagen de bui al hangen. Als er geen inkomende vlucht is, is er ook geen uitgaande vlucht.

Dit werd woensdag 11 maart bekend waarop we meteen vliegwinkel.nl heb gecontacteerd.
Volgens Tessa van vliegwinkel.nl moesten we bericht van de airline afwachten, als die niks zouden laten weten is er niks aan de hand. Dit gedaan hebbende arriveerde ons donderdag 12 maart een bericht dat onze vlucht was geannuleerd vanuit de airline (zonder alternatief). Daar zit je dan, ver weg van huis en wat te doen?

Fijn geboekt met Vliegwinkel.nl die vanaf dat moment geen reactie meer gaf per telefoon, email of Facebook. Natuurlijk onder het mom van extra drukte omtrent het coronavirus. Ik heb begrip voor jullie extra drukte, maar jullie laten mensen in de kou staan. Geld innen bij een boeking en voor de rest moet de klant het maar zelf uitzoeken.

Beide airlines (heen en terugvlucht divers), geven aan dat vliegwinkel dit met ons moet oppakken (waarschijnlijk vliegwinkel.nl met de airline, boeking komt via hun binnen bij de airline). Vliegwinkel doet niks, reageert niet meer en laat ons in de kou staan.

Uiteindelijk zelf voor 2 personen tickets gekocht, Miami-London en London-Amsterdam.
Vrijdag 13 maart om 18.00 uur vertrokken en zaterdagmiddag 15 maart 16.30 op Amsterdam.

Nogmaals ik snap de drukte, ik vind het fijn als jullie eerst mensen helpen thuis te komen voordat je mijn e-mail beantwoord. Echter jullie duperen mensen!!! Jullie laten mensen in de kou staan en nemen jullie verantwoordelijkheid niet. Jullie zouden zelf is in die positie moeten zitten, kijken hoe leuk het is als de wereld in de brand staat en iedereen je laat barsten (Vliegwinkel.nl + airlines).

Wanneer gaan jullie antwoorden op mijn e-mails? Wanneer komt het geld terug van de nieuwe boeking/de geannuleerde vluchten?

Ik verneem graag een reactie, gezien ik anders naderhand juridische stappen zal ondernemen.

Boek altijd direct bij een airline, vliegwinkel is soms leuk voor de prijs, maar vroeg of laat sta je in je hemd!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-04-2020
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
OPGELICHT
in Nederland, december 2018

    Totaal:
  • 3
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 6

OPLICHTERS!!!!
Let op wij boekten een vlucht met huurauto via onze creditcard(prepaid) dit werd meteen afgeboekt en geaccepteerd eenmaal aangekomen in noorwegen kregen wij de huurauto niet mee.
gebeld met servicedesk maar meneer u heeft de auto bij cartrawler gehuurd deze gebeld pech gehad geen geld terug maar nu komt het. de wagen moest opgehaald worden bij thrifty waar geen balie van was.na lang zoeken blek dit herz te zijn slotsom ze doen je via hun site doorlinken naar een autoverhuurder die je ook nog eens 3 x doorlinkt dus je krijgt met 4 x algemene voorwaarden te doen die je pas ontvangt na je betaling.al deze bedrijven werken zo lekker samen om hardwerkende mensen die het hele jaar voor hun vakantie moeten sparen netjes om de tuin te lijden.ik noem dit crimineel.WEES GEWAARSCHUWD!!!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-01-2019
 
door
61-70 jaar
Met gezin
1,0
Kortingcode niet uitbetaald
in Nederland, april 2016

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 2
  • Prijs:
  • 4

Bij de kortingscode die ik per email ontving staat heel duidelijk: 20 euro korting op alles. Elke verwijzing naar nadere voorwaarden ontbreekt! Erg duidelijk zou je denken.

Niets blijkt minder waar er blijken onderaan de boekingspagina "kleine letters" te staan die allerlei uitzonderingen vermelden die je pas in beeld krijg als je helemaal naar beneden scrolt. In de email met de tekst 20 euro korting op alles staan die beperkingen met geen woord genoemd. Ik zag die dus die kleine letters niet....

Achteraf een niet vermelde uitzondering melden is niet correct en zou je zondermeer misleidende reclame kunnen noemen....

Ik neem niet aan dat vliegwinkel zich daaraan schuldig wil maken dacht ik daarna. Echter dat bleek een vergissing want Vliegwinkel.nl. weet van geen wijken en wil de beloofde korting van 20 euro op alles -ook na 3 emails- niet geven. Gevolg. Een goede klant verloren en een slechte review rijker!

Frans
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-02-2016

Hierboven vindt u alle ervaringen in Nederland.
U kunt ook alle ervaringen met Vliegwinkel.nl bekijken.




Heeft u ervaring met Vliegwinkel.nl of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Vliegwinkel.nl of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Boekingsproces

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Klantenservice

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Bijkomende kosten

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Vliegwinkel.nl

Bezoek de s.v.p. de website van Vliegwinkel.nl om alle bestemmingen te bekijken.


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact