Vliegwinkel.nl


Vliegwinkel.nl is een van de grootste vliegticketaanbieders in Nederland. Naast reguliere lijnvluchten en charters vergelijkt Vliegwinkel.nl ook lowcost airlines.

Vliegwinkel biedt een laagste prijsgarantie: als u dezelfde dag van boeking hetzelfde ticket voor een lagere prijs vindt, dan betalen ze het verschil aan u terug.



Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 1,1
Boekingsproces: 3,3
Klantenservice: 1,1
Extra kosten: 1,8
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Vliegwinkel.nl

Vliegwinkel.nl is een van de grootste vliegticketaanbieders in Nederland. Naast reguliere lijnvluchten en charters vergelijkt Vliegwinkel.nl ook lowcost airlines.

Vliegwinkel biedt een laagste prijsgarantie: als u dezelfde dag van boeking hetzelfde ticket voor een lagere prijs vindt, dan betalen ze het verschil aan u terug.


Laatste Vliegwinkel.nl ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met Vliegwinkel.nl:

Leuke stedentrip voor weinig geld
Voor Valentijn hebben wij een weekendje Londen geboekt op vliegwinkel.nl. Wij konden makkelijk de prijzen van de vliegtickets vergelijken en hebben er uiteindelijk voor gekozen om vanaf eindhoven... lees helemaal

Ada
Prima service
In januari hebben wij een ticket naar Johannesburg gekocht op de website van vliegwinkel. Wij konden makkelijk betalen en ontvingen onze tickets direct per e-mail. Tot op heden geen klachten over... lees helemaal

Karen
1,1

24 ervaringen
Vliegwinkel.nl krijgt een gemiddeld cijfer van 1.1. Dit cijfer is gebaseerd op 24 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,1
Boekingsproces:
 
3,3
Klantenservice:
 
1,1
Extra kosten:
 
1,8
Prijs:
 
1,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
1 stemmen
Goed:
 
1 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
1 stemmen
Slecht:
 
18 stemmen

Ervaringen
 
door

1,0
Fees for no service
in Nederland, juni 2022

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

After booking tickets with Vliegwinkel.nl, I realized that I needed to postpone the return ticket due to family considerations. Therefore, I contacted the customer service of vliegwinkel.nl via their website to request the change of the return ticket. The customer service representative of vliegwinkel.nl informed me that he/she will share a link via email through which I need to make a payment to complete the change. The cost of the change according to the email was 277 €. Upon receiving the link at 15:39, I immediately made the payment and hence completing the payment well before the deadline of the payment, which was on the same day at 23:45. According to this assumed change, I made family-related and critical work-related commitments.

On the day of return, roughly 12 hours before the flight, I logged into my vliegwinkel.nl account to download the e-tickets of my flight. The tickets weren’t there. I can’t find the words to describe the panic and stress this created for me and my family as this would have led to a chain of extremely undesired consequences.

I contacted vliegwinkel.nl via their website again to ask about the tickets. The customer support representative who replied said that he will fix it within 3-4 minutes and asked me to ‘rest assured’. After about 20 minutes of waiting, he came back with the horrendous news that they didn’t make the change to the tickets in spite of receiving the payment. The representative also confirmed that they received the payment.

Staggeringly enough the representatives offered no solution, but to make a new change request and again pay their administrative fees plus the fare difference despite that it’s their fault that they didn’t change the flight. They didn’t even inform me that they didn’t change the ticket and left it as an extremely unpleasant surprise for me to figure out on the day of the flight. For the ticket chosen earlier, the additional fees amounted to new 604 € aside from the 277 € of the first change for which I absolutely received NO service in return.

The uncooperative attitude of the customer support representatives forced me into a helpless de facto situation, where I had to pay to avoid the consequences of not making it to the Netherlands on time.

As if that was not enough lack of professionalism, the new tickets issued had no baggage included in the e-ticket pdf received by email. I got back to the representative who claimed that it’s a glitch in the system and that I should ‘rest assured’ that it will be included. By that time, I had zero trust in their ‘rest assured’. To conclude this in the worst possible way, the representative decided to end the conversation without my consent or proving for me that it’s actually included, calling me/the change request a heavy load on support.
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-06-2022
 
door
31-40 jaar
Alleenreizend
-
0 contact
in Thailand, januari 2022

    Totaal:
  •  -
  • Boekingsproces:
  • 5
  • Klantenservice:
  •  -

  • Extra kosten:
  • 2
  • Prijs:
  •  -

0 contact, automatic email answer offers their reply within 5 days!, but says assistance in english 24/7 - what you will find there is only useless bot in dutch, better stay away from them Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-01-2022
 
door
21-30 jaar
Alleenreizend
1,0
Waardeloze/géén klantenservice
in Spanje, mei 2021

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Waardeloze klantenservice! Deze organisatie biedt géén hulp op het moment dat je ticket niet klopt. Mijn vlucht leek niet te bestaan, dus je begrijpt dat ik daar vragen over heb. Je krijgt pas dagen tot een week later reactie via Facebook Messenger (?!). Geen telefoonnummer beschikbaar waar je naar kunt bellen. Ronduit slecht gewoon. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-05-2021
 
door
41-50 jaar
Met vrienden
1,0
Annuleren
in Spanje, februari 2021

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Waardeloos oplichters.ik heb een reis geboekt en IBM lockdouwn kon ik niet weg ik kreeg mijn geld niet terug. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-01-2021
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
1,0
Nooit meer Vliegwinkel.nl
in Indonesië, oktober 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 2

  • Extra kosten:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Via Vliegwinkel ticket bij Qatar Airways voor Indonesië geboekt. Door Corona ging de reis niet door.
Eerst voucher gekregen daarna een refund aangevraagd.
Sinds 16 juli 2021 al bezig om mijn geld terug te krijgen wat volgens Qatar Airways al in augustus 2020 is teruggestort aan Vliegwinkel. Al een paar keer een klacht bij Vliegwinkel ingediend maar die verwijzen weer naar Qatar Airways. En zo word je van het kastje naar de muur gestuurd en krijg ik tot op heden mijn geld niet teruggestort.
Ik boek nooit meer via Vliegwinkel, wat een waardeloze firma. Bovendien alleen bereikbaar via chat of SMS.
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-02-2022
 
door
61-70 jaar
Met gezin
2,0
Klantenservice is bagger
in Turkije, juli 2020

    Totaal:
  • 2
  • Boekingsproces:
  • 4
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 4
  • Prijs:
  •  -

Klantenservice is waardeloos. Enkel per mail bereikbaar. Dat zou nog tot daar aan toe zijn als ze antwoorden, maar ik heb al vragen drie maanden uitstaan, maar geen enkele reactie
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-08-2020
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Waardeloze communicatie en te duur
in Bosnië en Herzegovina, juli 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Waardeloze communicatie, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. valse beloftes gemaakt en zit nu met een hoop onkosten Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-07-2020
 
door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Schandalig slechte service
in Spanje, juni 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik heb in december 2019 en vlucht naar Valencia geboekt op 18 juni 2020. Op 4 juni heb ik een mail gestuurd naar Vliegwinkel.nl met het verzoek om deze vlucht te verzetten naar September, omdat vliegen naar Spanje nog niet mogelijk was. Telefonisch waren ze helemaal onbereikbaar. Na 10 dagen geen enkele reactie. Toen zelf maar bij Transavia de vlucht ongeboekt met 130 euro extra kosten. Hierover een mail gestuurd met een verzoek deze extra kosten te vergoeden. Het is nu 30 juni en nog geen enkele reactie van vliegwinkel.nl. Het wordt tijd om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Wat een schandalig slechte service. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-06-2020
 
door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Zeer Slecht!!! Schandalig!!
in Nederland, juni 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 6
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  •  -

Niet bereikbaar!!!
Zeer slecht!!
21 april 2020 een vlucht geannuleerd van 12 juni.
Geen reactie gehad. Bij de airliner direct geprobeerd, maar daar geven ze aan dat annuleren alleen via Vliegwinkel.nl kan, maar zij hebben dit nooit gedaan!
ik ontvang alleen standaard antwoord mails.
Trager reageren door de corona drukte oke, maar helemaal niet reageren kan echt niet. NOOIT MEER VLIEGWINKEL.NL !!!!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-06-2020
 
door

1,0
Nooit meer!
in Indonesië, juni 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Het is jammer dat je een ster moet geven want dit bedrijf is geen STER waard! Geboekt voor onze reis naar Indonesië ivm C-19 ging onze reis niet door. Vliegwinkel was en is totaal onbereikbaar.
Boek NOOIT via deze aanbieden maar rechtstreeks via de airliner!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-06-2020
 
door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
OPLICHTERS
in Japan, april 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik wacht nu al meer dan 4 maanden op terug betaling van mijn gekochte vliegtickets die waren geannuleerd door Corona. Het enige waarmee ze komen in hun emails zijn excuses. Gewoon regelrechte leugens. Wat een ongelofelijk slecht bedrijf. Nooit meer van mijn leven koop ik een tickets bij ze. Mensen vermijd deze firma van list en bedrog, grote oplichters. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-08-2020
 
door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Komen afspraken niet na!
in Zuid Afrika, maart 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

In maart 2020 zijn onze vliegtickets naar Zuid-Afrika met Emirates geannuleerd. Deze tickets hebben we gekocht bij vliegwinkel.nl. Vlliegwinkel.nl heeft een restitutie beloofd binnen enkele weken. Nu ruim 4 maanden verder en nog steeds geen ruim 2000 euro ontvangen van vliegwinkel.nl! Gewoon bizar! Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-07-2020
 
door
31-40 jaar
Met partner
-
Oplichters, service tot aan betaling!
in Nederland, maart 2020

    Totaal:
  •  -
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  •  -

  • Extra kosten:
  • 6
  • Prijs:
  •  -

Tijdens onze vakantie in de USA ontvingen wij het bericht dat er vanaf vrijdag 13 maart niemand meer de USA binnen kwam vanuit Europa. Wij zouden zaterdag 14 maart terugvliegen met een Europese airline, dus we zagen de bui al hangen. Als er geen inkomende vlucht is, is er ook geen uitgaande vlucht.

Dit werd woensdag 11 maart bekend waarop we meteen vliegwinkel.nl heb gecontacteerd.
Volgens Tessa van vliegwinkel.nl moesten we bericht van de airline afwachten, als die niks zouden laten weten is er niks aan de hand. Dit gedaan hebbende arriveerde ons donderdag 12 maart een bericht dat onze vlucht was geannuleerd vanuit de airline (zonder alternatief). Daar zit je dan, ver weg van huis en wat te doen?

Fijn geboekt met Vliegwinkel.nl die vanaf dat moment geen reactie meer gaf per telefoon, email of Facebook. Natuurlijk onder het mom van extra drukte omtrent het coronavirus. Ik heb begrip voor jullie extra drukte, maar jullie laten mensen in de kou staan. Geld innen bij een boeking en voor de rest moet de klant het maar zelf uitzoeken.

Beide airlines (heen en terugvlucht divers), geven aan dat vliegwinkel dit met ons moet oppakken (waarschijnlijk vliegwinkel.nl met de airline, boeking komt via hun binnen bij de airline). Vliegwinkel doet niks, reageert niet meer en laat ons in de kou staan.

Uiteindelijk zelf voor 2 personen tickets gekocht, Miami-London en London-Amsterdam.
Vrijdag 13 maart om 18.00 uur vertrokken en zaterdagmiddag 15 maart 16.30 op Amsterdam.

Nogmaals ik snap de drukte, ik vind het fijn als jullie eerst mensen helpen thuis te komen voordat je mijn e-mail beantwoord. Echter jullie duperen mensen!!! Jullie laten mensen in de kou staan en nemen jullie verantwoordelijkheid niet. Jullie zouden zelf is in die positie moeten zitten, kijken hoe leuk het is als de wereld in de brand staat en iedereen je laat barsten (Vliegwinkel.nl + airlines).

Wanneer gaan jullie antwoorden op mijn e-mails? Wanneer komt het geld terug van de nieuwe boeking/de geannuleerde vluchten?

Ik verneem graag een reactie, gezien ik anders naderhand juridische stappen zal ondernemen.

Boek altijd direct bij een airline, vliegwinkel is soms leuk voor de prijs, maar vroeg of laat sta je in je hemd!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-04-2020
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
OPGELICHT
in Nederland, december 2018

    Totaal:
  • 3
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 6

OPLICHTERS!!!!
Let op wij boekten een vlucht met huurauto via onze creditcard(prepaid) dit werd meteen afgeboekt en geaccepteerd eenmaal aangekomen in noorwegen kregen wij de huurauto niet mee.
gebeld met servicedesk maar meneer u heeft de auto bij cartrawler gehuurd deze gebeld pech gehad geen geld terug maar nu komt het. de wagen moest opgehaald worden bij thrifty waar geen balie van was.na lang zoeken blek dit herz te zijn slotsom ze doen je via hun site doorlinken naar een autoverhuurder die je ook nog eens 3 x doorlinkt dus je krijgt met 4 x algemene voorwaarden te doen die je pas ontvangt na je betaling.al deze bedrijven werken zo lekker samen om hardwerkende mensen die het hele jaar voor hun vakantie moeten sparen netjes om de tuin te lijden.ik noem dit crimineel.WEES GEWAARSCHUWD!!!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-01-2019
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Boek hier niet
in Amerika, mei 2018

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  •  -

2 tickets geboekt naar Orlando Florida. Blijkt achteraf dat ruimbagage niet is inbegrepen en de kosten 85 euro per koffer enkele reis is. Voor 2 koffers betekent dit dus 340 euro bijkomende kosten. Stond niet aangegeven tijdens het maken vd boeking en vliegwinkel biedt hiervoor geen oplossing. Wel kon ik voor 150 euro de reis annuleren. Dit soort praktijken is toch te belachelijk voor woorden! Nooit boek ik nog bij vliegwinkel. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-01-2018
 
door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Afgrijselijk
in Spanje, januari 2018

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

T ging om vliegreis met auto. En vooral dat laatste was ellende. Ik wilde graag een afkoop op de eigen risico van 1100 euro zoals in de kleine lettertjes stond zo bleek later. Ik kon dan een verzekering kopen maar dan werd ik verwezen naar cartrawler, de maatschappij waar de auto werd gehuurd. Verzekering van 43 euro gekocht. Toen bleek er een fout te zijn gemaakt en auto was afbesteld. Voor een nieuwe bestelling moest ik bijbetalen en die bedragen verschilden per week. Daar heb ik weken over gemaild en gebeld met zowel vliegwinkel als cartrawler en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk was het geregeld onder bijbetaling maar bij het vliegveld aangekomen werd gezegd dat deze verzekering niet telde. Ik kon of 150 euro betalen of 1100 laten blokkeren anders kreeg ik geen auto mee. Uiteindelijk dus geld laten blokkeren. Dit bleek dus 1199 euro te zijn en zou na 40 dagen worden teruggestort. Helaas mijn eigen tomtom in de auto laten liggen waar ik geen contact over kan krijgen. De maatschappij daar heet GOLDCAR. Vreselijke baliemensen! En ook nog 5,50 moeten betalen voor ik weet niet wat? Laat ze hierover toch betere informatie geven! Maar het enige wat gebeurt is dat je uren in de wacht hangt bij vliegwinkel en cartrawler en dat ze je uiteindelijk niet helpen Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-01-2018
 
door
21-30 jaar
Met gezin
1,0
BETALEN VOOR SERVICE
in Amerika, april 2017

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Heb een week geleden een ticket geboekt naar Orlando. Ik was alleen bij mijn dochter 1 letter vergeten achter haar naam. Mijn vrouw heeft namelijk wel een H en mijn dochter niet. Ik heb vervolgens contact opgenomen met vliegtickets.nl telefonisch via whatssapp en Facebook. Het was namelijk zo dat ik 50 EURO zou moeten betalen voor 1 letter die erbij wilde hebben. De letterlijke woorden waren dat zijn de kosten voor onze SERVICE en administratiekosten. Ik heb nog in heel nederland een bedrijf gezien wat 50 euro rekent aan administratiekosten. Had de tickets geboekt bij vliegtuigmaatschappij KLM bij KLM werden er geen kosten berekend. Maar vliegwinkel doet dat WEL!. Heb vervolgens verwezen naar een review van 4 oktober die hier staat dat er GRATIS een letter werd gewijzigd. Hun antwoord was dat deze mensen waarschijnlijk een PREMIUM pakket hadden aangeschaft a 8,99 per ticket. Dan zou je de SERVICE gratis krijgen. Volgens mij zijn we niet bij een autodealer waar je een PREMIUM PAKKET moet nemen om iets voor elkaar te krijgen. Mijn advies is zoek alstublieft verder als u vliegtickets boekt. Ik hoop dat onze vliegtijden in de tijd die nog komt gaan wijzigen. Dit geeft mij het recht om de koop te annuleren. Dit ga ik ook zeker doen ook al ben ik bij een andere maatschappij duurder uit. Deze rekenen namelijk geen SERVICEKOSTEN!! Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-10-2017
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
2,0
Ronduit slechte service
in Zuid Afrika, oktober 2016

    Totaal:
  • 2
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 2

  • Extra kosten:
  • 6
  • Prijs:
  • 6

Ronduit slecht. Klacht vorig jaar november wegens het te laat op de hoogte brengen van alleen een mailtje dat het vliegtuig van SAA een dag later zou vliegen Hierdoor veel extra kosten. Vliegwinkel probeert dit af te schuiven op SAA maar zij zijn degene die mij hadden moeten bellen. Afgelopen jaar 2 x klacht ingestuurd. Enige wat ze doen is de mail doorsturen naar de vliegmaatschappij en wachten tot je weer belt Dan sturen ze nog eens een mailtje. Zelf ondernemen ze niets en houden je absoluut niet op de hoogte.
Na 9 maanden nog niets gehoord
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-09-2017
 
door
61-70 jaar
Met gezin
1,0
Kortingcode niet uitbetaald
in Nederland, april 2016

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 2
  • Prijs:
  • 4

Bij de kortingscode die ik per email ontving staat heel duidelijk: 20 euro korting op alles. Elke verwijzing naar nadere voorwaarden ontbreekt! Erg duidelijk zou je denken.

Niets blijkt minder waar er blijken onderaan de boekingspagina "kleine letters" te staan die allerlei uitzonderingen vermelden die je pas in beeld krijg als je helemaal naar beneden scrolt. In de email met de tekst 20 euro korting op alles staan die beperkingen met geen woord genoemd. Ik zag die dus die kleine letters niet....

Achteraf een niet vermelde uitzondering melden is niet correct en zou je zondermeer misleidende reclame kunnen noemen....

Ik neem niet aan dat vliegwinkel zich daaraan schuldig wil maken dacht ik daarna. Echter dat bleek een vergissing want Vliegwinkel.nl. weet van geen wijken en wil de beloofde korting van 20 euro op alles -ook na 3 emails- niet geven. Gevolg. Een goede klant verloren en een slechte review rijker!

Frans
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-02-2016
 
door
51-60 jaar

1,0
SLECHTER KAN NIET
in , oktober 2015

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ticket geboekt naar Oslo. Ticket zonder bericht niet ontvangen. Na 3 x bellen moest ik bijbetalen voor een nieuw ticket omdat het oude tarief niet meer aanwezig was. Ticket ontvangen via de mail. Op Schiphol bleek
echter dat het ticket niet geldig was, terwijl wel de
betalingen waren gedaan. Vliegtickets is ook niet
bereikbaar van 21.00 tot 07.00 Dit is werkelijk een zeer slecht bedrijf en raad iedereen aan om nooit met hun zaken te doen.
Klein excuus mailtje ontvangen.BRAVO! GA VOORAL ZO DOOR.
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-10-2015
 
door
31-40 jaar

10
Leuke stedentrip voor weinig geld
in , februari 2015

    Totaal:
  • 10
  • Boekingsproces:
  • 10
  • Klantenservice:
  • 10

  • Extra kosten:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Voor Valentijn hebben wij een weekendje Londen geboekt op vliegwinkel.nl. Wij konden makkelijk de prijzen van de vliegtickets vergelijken en hebben er uiteindelijk voor gekozen om vanaf eindhoven te vertrekken in plaats vanaf Amsterdam. Dit scheelde ons toch zo'n 20 euro per persoon wat wij weer konden besteden aan een restaurant in Londen. Wij hebben een fijn weekend gehad Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-02-2015
 
door
31-40 jaar

7,0
Prima service
in , januari 2015

    Totaal:
  • 7
  • Boekingsproces:
  • 8
  • Klantenservice:
  • 8

  • Extra kosten:
  • 7
  • Prijs:
  • 8

In januari hebben wij een ticket naar Johannesburg gekocht op de website van vliegwinkel. Wij konden makkelijk betalen en ontvingen onze tickets direct per e-mail. Tot op heden geen klachten over deze organisatie Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-02-2015
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Geen boekingsgegevens wel betaalt
in , januari 2015

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Heden heb ik om 15:51 een betaling gedaan van 163,51 aan vliegwinkel.nl voor een veertiendaagse retour naar tenerife. Vervolgens kreeg ik een pagina met de volgende tekst:

Uw boeking is niet goed gegaan

Wij hebben uw betaling ontvangen, echter door technische redenen kunnen wij uw boeking niet bevestigen. U ontvangt hierdoor geen boekingsbevestiging van ons. Let op, maak geen nieuwe boeking!
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via: 0800 – 8946535 (gratis).
Wij zullen uw boeking dan alsnog proberen te bevestigen.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00
zaterdag 10:00 - 17:00
zondag 10:00 - 15:00

Ik natuurlijk gelijk bellen met dat 0800 nummer. Die persoon kon in zijn PC zien dat ik had geboekt maar dat kennelijk nog niet het geld was overgemaakt wat op zich vreemd is. Het enigste wat hij mij nog kon zeggen was dat ik maar ff moest wachten tot de avond en als ik dan nog niet mijn reisgegevens heb nogmaals moest bellen.

Om 20:00 uur nog maar eens in mijn mail gekeken en joepie, post van vliegwinkel.nl, helaas te vroeg ge vreugd.
In plaats van de verwachte bevestiging en vlieggegevens kreeg ik het verzoek om de boeking als nog af te ronden door nog eens 107,54 over te boeken. Natuurlijk kwam bij mij gelijk de gedachten hier klopt iets niet, is dit soms de Bananesplit!?!

Uiteraard nogmaals gebeld met het 0800 nummer en na 45 min kreeg ik een zeer onbeschofte vrouwelijke medewerker te spreken. Zonder mijn gegevens in gezien te hebben kwam ze met de mededeling dat er tijdens het spel de spelregels gewijzigd was door Ryanair. Er werd gesteld of betalen of je kunt je geld terug krijgen Heb der duidelijk gemaakt dat zij tussen mij en Ryanair en mij in zitten en zij er dus voor verantwoordelijk voor waren. Heb er meerdere keren op gehamerd dat dit niet kan en of zij in het systeem wilde kijken hoe het nu zit maar dat kon zij niet om dat ze de boekingsnummer moest hebben maar deze heb ik nooit gekregen en daar voor bel ik nu juist. Ze zou met een medewerker er naar gaan kijken en ik zou via mail op de hoogte gebracht worden. Heb nog verzocht om deze afspraak bevestigt te krijgen via mail maar krijg zoals verwacht nul op mijn rekwest!!!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-01-2015
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar

5,0
Onverwachte boekingskosten
in , april 2012

    Totaal:
  • 5
  • Boekingsproces:
  • 6
  • Klantenservice:
  •  -

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 6

De prijs vooraf was goed, maar toen ik al mijn gegevens heb ingevuld kwam er opeens nog flinke boekingskosten bij. Dat vind ik echt not done tegenwoordig. Uiteindelijk was een andere partij goedkoper. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-05-2014



Heeft u ervaring met Vliegwinkel.nl of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Vliegwinkel.nl of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Boekingsproces

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Klantenservice

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Bijkomende kosten

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Vliegwinkel.nl

Bezoek de s.v.p. de website van Vliegwinkel.nl om alle bestemmingen te bekijken.


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact