Sunweb Spanje


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Sunweb in Spanje. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Sunweb ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


U kunt bij Sunweb de volgende vakanties boeken:
 Zonvakantie     Wintersport   

Totaal: 2,7
Vervoer: 3,3
Accommodatie: 5,0
Reisleiding: 4,0
Prijs: 2,3
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Populaire vakanties van Sunweb

Hieronder vindt u de top 5 vakanties van Sunweb in Spanje:

Casa Azano - inclusief huurauto
Land(en):   Spanje - La Palma - Los Llanos de Aridane
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 634,00
Bull Dorado Beach & Spa
Land(en):   Spanje - Gran Canaria - Arguineguin
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 832,00
Hotel Esencia de La Palma by Princess
Land(en):   Spanje - La Palma - Fuencaliente
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 824,00
Hotel La Palma Princess
Land(en):   Spanje - La Palma - Fuencaliente
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 656,00
Gran Vista - inclusief huurauto
Land(en):   Spanje - Costa Blanca - Alicante
Type:  Zonvakantie   
Prijs: vanaf € 653,00
Bekijk het volledige aanbod van Sunweb


Laatste Sunweb ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met Sunweb:

Jammer van de reisleiding
Wij gingen tien dagen naar hotel volga in callela. Wij werden met de bus door Amber opgehaald en werden als 3e stop afgezet. De bus bleek niet bij het hotel te kunnen komen. Er werd gemeld straat... lees helemaal

Blans
Niet 4 sterren waardig
ƉƩn dame van sunweb stond op de luchthaven te wachten. de groep dat ze moest begeleiden was te groot vanwege drie verschillende reisorganisaties. ze was ook niet duidelijk dat de gehele groep... lees helemaal

joerawan
Jammer van de excursie
Het hotel was mooi en schoon en het eten lekker. Het personeel ontzettend aardig. We hadden een excursiereis geboekt naar camp nou in Barcelona en moesten daar bijna 100 euro voor betalen. We... lees helemaal

Jacqueline Wissink
2,7


3 Spanje ervaringen
De vakanties van Sunweb in Spanje krijgen een gemiddeld cijfer van 2,7. Dit cijfer is gebaseerd op 3 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Sunweb is 2,9. Dit is gebaseerd op 151 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Sunweb.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
2,7
Vervoer:
 
3,3
Accommodatie:
 
5,0
Reisleiding:
 
4,0
Prijs:
 
2,3

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
5 stemmen
Goed:
 
4 stemmen
Redelijk:
 
4 stemmen
Matig:
 
2 stemmen
Slecht:
 
3 stemmen

Ervaringen
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Beschamende & onprofessionele klantenservice. Niet meer wat het geweest is helaas!
Familiereis in Spanje, april 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Helaas een negatieve review. Helaas omdat ik zelf met volle tevredenheid ooit voor Sunweb heb gewerkt en we daarnaast goede ervaringen met de reizen hebben. Maar, de klantenservice lijkt ten onder te gaan aan de omvang van de organisatie. Klanten worden nummers en geld voert de boventoon.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee: denk niet dat als je 5 maanden geleden een boeking hebt gemaakt, er netjes contact wordt opgenomen om een wijzigingen en de mogelijke aanpassingen door te bespreken.

Slechts 8 weken voor vertrek komt er een mail binnen met de boodschap dat er een vlucht geannuleerd is. In de mail zitten bovendien spelfouten, worden luchthavens door elkaar gehaald, wat vanzelfsprekend doet twijfelen aan de echtheid. Na checken blijkt het inderdaad te kloppen en wat schetst de verbazing; de vlucht is op initiatief van Sunweb gewijzigd naar een vlucht 4 dagen eerder. Midden in de schoolweek VOOR de meivakantie. Dit zonder overleg.
Dag 1: we nemen telefonisch contact op met Sunweb. Er wordt aangegeven ā€˜wat vervelendā€™ en er worden 3 andere vluchtopties aangeboden die wel in de meivakantie vallen. Er wordt ook nog eens aangegeven dat de wijziging kosteloos kan plaatsvinden. Rustig bespreken we de opties en maken een keuze
Dag 2: mijn vader neemt weer contact met Sunweb op (na een uur in de wacht bij de klantenservice) om de gekozen optie door te geven. Hij krijgt zowaar de mededeling dat de accommodatie al is weggeven en niet meer beschikbaar is. Zonder overleg is dit gedaan en mijn vader krijgt de boodschap om de reis maar gewoon te annuleren of om te boeken. (Vanzelfsprekend heeft Sunweb de accommodatie weggegeven omdat ze inmiddels een veel betere deal kunnen krijgen in de meivakantie, zoals ik al aangafā€¦. Alles draait inmiddels om geld bij dit bedrijf)
Tweede telefoontje op dag 2 pleeg ik zelf: na weer een uur telefonisch in de wacht krijg ik weer een medewerker aan de telefoon. Er wordt afgesproken dat er nog contact wordt opgenomen met de accommodatie of er toch niet nog iets beschikbaar is (bizar dat dit niet standaard wordt gedaan, aangezien er een fout gemaakt is). Mocht dat niet zo zijn, dan komt Sunweb met andere opties qua accommodatie terug. De volgende dag wordt er teruggebeld wordt mij verzekerd.
Dag 3: Helaas, u verwacht het al. Geen telefoontje. Zelf weer contact opgenomen, na weer een uur in de wacht collega aan de telefoon die aangeeft dat zijn collega mij net op dat moment wilde bellen (natuurlijk). Ze hebben nog niets gehoord van de accommodatie. Vervolgens stel ik als klant voor om alvast met andere opties te komen, voor het geval we ā€˜moetenā€™ omboeken naar een andere accommodatie. Dat wordt als een goed idee ervaren (jammer dat de klant in dit geval de enige proactieve is). Daarna hangen we op, ik vol verwachting uitkijkende naar het mogelijke aanbod.
Ja, het zal u niet verbazen: exact 5 minuten later ontvang ik al een e-mail dat de accommodatie wonderbaarlijk genoeg precies op dat moment heeft gereageerd dat er geen plek meer is. Er worden alternatieve opties gegeven per e-mail, daarin:
- Worden verschillende terugreisdata en vluchten door elkaar gehaald
- Wordt een reis aangeboden die 8 dagen is i.p.v. de oorspronkelijk geboekte 12 dagen
- Er wordt vervolgens ook nog eens doodleuk aangegeven dat de reis voordeliger uitvalt dan de originele! Goh, nee echt? Logisch als je er 4 dagen aftrektā€¦ā€¦
En dus: weer bellen, weer een uur in de wacht. Klantenservice weer aan de telefoon. Nu wordt er eindelijk wel over opties gesproken die over 12 dagen gaan. Maar, die vallen 3000(!!!!) euro hoger uit. Let op, dan gaat het echt over hetzelfde soort accommodatie. Dus wij als klant moeten dan 3000 euro meer gaat betalen omdat de reisorganisatie een fout heeft gemaakt in het al voorbarig weggeven van een accommodatie en niet juist anticiperen op een vlucht annulering? Eindelijk een medewerkster (Jenna), die meedenkt en in overleg gaat met haar collegaā€™s hoe Sunweb ons tegemoet kan komen. Na een half uur in de wacht, krijg ik de boodschap dat we voor 20u nog een telefoontje krijgen omdat iemand op een hoger niveau uitsluitsel moet bieden.

Om 20u: helaas kan niemand die aanwezig is er een klap op geven. Er wordt ons op het hart gedrukt dat we morgen worden teruggebeld door een collega.
Dag 4: Het zal u niet verbazenā€¦ā€¦.. het belletje komt er vanzelfsprekend niet. Maar, in plaats daarvan stuurt klantenservicemedewerk Aartie de volgende mail:

Beste Johannes,
Helaas kunnen wij geen gesprek terugvinden voor hoeveel dagen een offerte gemaakt zou worden. Je hebt de mogelijkheid om de reis kosteloos te annuleren of omboeken tegen de actuele reissom.
Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Namens Sunweb wens ik je een fijne dag!
Met vriendelijke groet,

Aartie

ā€¦ā€¦Beschamend. Dat is het meest passende woord; niet eens het fatsoen om klanten netjes te woord te staan en excuses aan te bieden. Dat een organisatie op deze wijze bewust op geld uit is en klanten van het kastje naar de muur stuurt is zorgelijk. Excuses is geen enkele keer aangeboden.

En dit betreft dan ook nog eens een reis vanwege een 40jarig huwelijk. Maar dat is slechts bijzaak want geen enkele klant ā€“of het nu een reis van 100 of 10.000 euro is- verdient een dergelijke behandeling.

Kortom: "Bezint eer gij begint"

CC: Radar
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-03-2022
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Nooit meer, oplichting
Zonvakantie in Spanje, juni 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 1

Noooooooit meer!!

In juli met sunweb naar spanje geweest, vakantie al geboekt voor alle covid ellende. Wij konden de vakantie niet omboeken naar volgend jaar. Onze vakanties kunnen nog niet goedgekeurd worden ivm ons beroep (lees verpleegkundige). Hierin kon sunweb ons niet tegemoetkomen met een versoepeling, enigzins begrijpelijk..
Regelmatig keken wij op de website van Sunweb of er al meer bekend was voor vertrek. We werden gerustgesteld dat Sunweb op de website vermeldde dat de vakantie geannuleerd zou worden er beperkingen zouden zijn en als de vakantie geen vakantie kon zijn.
Nou.. De vakantie voelde absoluut niet als vakantie!
Verschrikkelijk slechte en late communicatie,
loze beloftes, ik voel me echt opgelicht.
Zo zouden reisgezelschappen geen stoelreserveringen voor het vliegtuig hoeven te maken, ivm covid worden deze automatisch bij elkaar geplaatst.. Niet dus.. Zat ik met een kind van 1 jaar op schoot, manlief 5 stoelen verder.
Kinderanimatie gesloten, ellenlange wachtrijen voor het buffet. Om de rij kort te houden was het personeel alle borden vol aan het spaaien, ook met eten waarom je niet had gevraagd. Vriendelijkheid ook ver te zoeken.. En zo was er nog veel meer loos.
Klachtenbrief gestuurd en een brief van onze reisleider van gesprekken ter plekke.
Conclusie volgens sunweb: wij komen jullie niet tegemoet. De antwoorden die ze op onze klachtbrief stuurden duidde er niet op dat ze de brief echt goed hebben gelezen.
Nooit meer sunweb!

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-08-2020 | Accommodatie(s): albir garden
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
-
Coronavoucher verplichting Sunweb staat boven de wet
Zonvakantie in Spanje, mei 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ongewenste Corana Voucher;

Reis geboekt met
1) vrouw en dochter
2) vriendin uit ander gezin
3) nichtje en zwager uit ander gezin

Deze reis was qua agenda lastig te plannen maar is gelukt in de meivakantie 2020.
De reis is door Sunweb geannuleerd helaas vanwege Corona.

Gelukkig zijn er spelregels opgesteld door ACM; je hebt als consument direct recht op terugbetaling van de reissom. Een hele geruststelling daar wij verwachten niet zo makkelijk nog een keer met deze uit 3 gezinnen samengesteld groep te kunnen boeken en absoluut niets zien in een voucher.
ACM staat ook toe dat de reisorganisatie een Voucher aanbied, maar onder de restrictie dat dit niet verplicht is en dat de consument niet onder druk gezet mag worden om deze voucher te accepteren. Consument heeft namelijk altijd recht op terugbetaling als dat zijn wens is!

Dit begrijpt Sunweb niet, of willen ze niet begrijpen. Ik heb dit namelijk letterlijk in 10 e-mails uitgelegd en telelens krijg ik hetzelfde antwoord dat ze het jammer vinden dat ik de voucher niet wil accepteren maar dat zij zich op het standpunt stellen de reissom niet terug te betalen en zich dus NIET aan de wet houden !!!

Ongelofelijk voor een trouwe klant die al zeker 3x eerder een reis met sunweb heeft geboekt.

Blijkbaar denken ze dat hun klanten (ik) dom ben en mijn rechten niet ken. Of ze willen dat ik in de toekomst nooit meer een reis bij ze boek.

Ik ben zo teleurgesteld in Sunweb, ik ben benieuwd of ze dit ooit nog goed kunnen maken?....
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-04-2020 | Accommodatie(s): Ibiza
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
6,0
Jammer van de reisleiding
Zonvakantie in Spanje, augustus 2019

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 5

Wij gingen tien dagen naar hotel volga in callela. Wij werden met de bus door Amber opgehaald en werden als 3e stop afgezet. De bus bleek niet bij het hotel te kunnen komen. Er werd gemeld straat uitlopen en je loopt zo tegen hotel aan. Aan het eind van de straat zo een 800 meter verder een treinspoor maar geen hotel volga. Dus maar Google Maps ingeschakeld en jawel een blok naar rechts ipv het gemelden ( het hotel heeft indien ze op de hoogte zijn een ophaal service met taxi als de reis organisatie meldnhoelaat de gasten er zijn. De afstand is voor ouderen niet te doen). Aangekomen bij het hotel volga wilde wij graag inchecken...helaas pas vanaf 14.00 da's een tegenvaller als je om 11 uur bij de balie staat en om 03.00 bent opgestaan om naar Schiphol te gaan. Stond niet vermeld op de site en de papieren. Om 13.30 was de kamer klaar en dus de enveloppe die we gehad hadden met info opgemaakt.... de volgende dag was er een meeting 2 dorpen verderop ongeveer 1.5 uur lopen of 20 min trein en nog ver lopen. Ik gebeld laat maar zitten te ver. Bleek dat alle passagiers de verkeerde info hadden. Bij vertrek hoorde wij van andere gasten als je om 5 uur smacht vertrekt het hotel een ontbijt maat met koffie en een taxi regeld naar de opstap plek...uiteraard is er door reisleiding niets gemeld. Gelukkig door gasten in het hotel wel. Wij kregen bij afzettenntr horen dat we aan de andere kant van de weg zouden worden gehaald. Ook dit klopte niet. Was op dezelfde plek als waar we waren afgezet. Ik kan nog even doorgaan maar denk dat u zo genoeg info heeft. Men werkt bij sunweb met stagiaires ter plaatse die zonder hulp voor de leeuwen worden gegooid dus verwacht hier niet te veel van. Het hotel was zeer goed Alleen jammer dat er niet gemeld word dat er een spoorlijn voor de deur ligt. Terwijl er staat steek de weg over en je staat op het strand.
Sunweb.... kom op niet gewend van jullie.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-08-2019 | Accommodatie(s): Volga
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
door
16-20 jaar
Alleenreizend
2,0
Niet bij Sunweb
Zonvakantie in Spanje, juni 2016

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 4

Vreselijk.. Je hoeft bij Sunweb geen reisbegeleiding te verwachten. Ik en mijn vriendin werden niet ontvangen door onze reisleiding bij aankomst. Dit vonden wij al vreemd. Andere van onze reisgenoten, niet allemaal, kregen een brief in het geval wij onze reisbegeleiding nodig hadden. Wij zouden er later 1 moeten ontvangen, nooit gekregen.

Later in de vakantie werden er spullen van mijn vriendin gejat op het strand. Iedereen wist hier blijkbaar al van dat het in deze omgeving zou gebeuren maar niemand heeft ons op enige manier gewaarschuwd hiervoor. Hotel bood geen hulp aan, enige wat zij konden doen was de reisbegeleiding benaderen.. Die wou ook niet helpen omdat mevrouw op Costa Brava was, 200 km bij ons vandaan. Wij hebben dagen lang zelf moeten uitzoeken waar de juiste politie bureau was waar je aangifte kan doen, we werden van de ene plek naar de andere gestuurd en mevrouw de reisleider wist van te voren welke informatie wij nodig hadden om aangifte te doen maar dat werd ons naderhand vertelt toen we zelf al alles hadden moeten regelen..

Nu, terug bij aankomst, heb ik Sunweb benadert over deze horror vakantie en nu houden nu houden zij mij aan het lijntje dat ik 2 weken zou moeten wachten omdat ze "onderzoek" gaan doen.. Dat is natuurlijk heel toevallig omdat mensen natuurlijk nu gaan boeken voor het hoogseizoen. Sorry, maar bij Sunweb zal ik NOOIT meer boeken. Pas op mensen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-06-2016 | Accommodatie(s): Salou
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
3,0
Hostess onbereikbaar
Zonvakantie in Spanje, oktober 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 9

Belde meerdere keren alarm nummer hostess, ze nam niet op.
Hebben toen zelf actie ondernomen en ik ben naar het ziekenhuis gebracht.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-12-2015 | Accommodatie(s): marconfort beach hotel
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
6,0
Niet 4 sterren waardig
Zonvakantie in Spanje, juli 2015

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

ƉƩn dame van sunweb stond op de luchthaven te wachten. de groep dat ze moest begeleiden was te groot vanwege drie verschillende reisorganisaties. ze was ook niet duidelijk dat de gehele groep naar beneden moest naar de bussen die trouwens al klaar stonden.Het eten in het hotel is absoluut geen 4 sterren waardig. Er is te weinig keus. Elke dag had je patat of pasta (smaakloos) en een soort vis/vlees. wij hebben twee dagen een goed restaurant opgezocht. wij hadden all-inclusief en je kon van 10:00 t/m 23:00 genoeg drinken en tussen 15:00 18:00 snacken. Jammer genoeg was er geen entertainment voor volwassen in de avond. Voor de kinderen hadden ze de gehele dag volop entertainment. Locatie is prima dicht bij strand.En een groot zwembad. Handdoeken in het hotel moet je op de grond leggen anders wordt het niet verschoond.De airconditioning werkt niet naar behoren. terug weg in de bus kregen we te horen dat mensen die met veuling vliegen bij T2 moeten uit stappen zonder begeleiding van sunweb, de bus chauffeur sprak alleen Spaans was niet verstaanbaar, waardoor toch mensen uit stapten die eigenlijk naar T2 moesten, waarop de chauffeur boos werd.Slechte zaak hij weet dat hij toeristen vervoerd dus Engels op zijn minst. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-07-2015 | Accommodatie(s): Mercurry hotel | Vervoer: vliegtuig & bus
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Jammer van de excursie
Zonvakantie in Spanje, juni 2015

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Het hotel was mooi en schoon en het eten lekker. Het personeel ontzettend aardig. We hadden een excursiereis geboekt naar camp nou in Barcelona en moesten daar bijna 100 euro voor betalen. We konden er maar 2 uurtjes rondlopen en moesten toen alweer weg. De hostess wist er niks over te vertellen . Daarna nog 2 uurtjes vrij en toen naar de fonteinen, was gratis. Heeeel veel geld voor het geld wat we hadden betaald. De entree bleek maar 23 euro te zijn, dat is dus 46 euro, dus we hebben 50 euro betaald voor de bus. Hadden beter zelf kunnen gaan, was de helft goedkoper geweest. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-07-2015 | Accommodatie(s): indalohotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
61-70 jaar
Met partner
4,0
Matig
Zonvakantie in Spanje, november 2014

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 4

Maria-victoria app; in benidorm is heel oud en gedateerd.Er zijn van allerlei mankementen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-06-2015 | Accommodatie(s): maria-victoria | Vervoer: vliegtuig
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
-
Gratis parkeren? Schiphol
Zonvakantie in Spanje, oktober 2014

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vakantie prima, alleen gratis parkeren schiphol ging niet door, moest van tevoren gereserveerd worden, maar dit had SUNWEB ons niet verteld, dus?????we zijn er nog mee bezig. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-10-2014 | Accommodatie(s): Marina | Vervoer: vliedtuig
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
10
Top service van Sunweb
Zonvakantie in Spanje, oktober 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Wij hadden net een zonvakantie geboekt bij Sunweb, toen wij enkele dagen later een actie voorbij zagen komen voor gratis parkeren.
Als wij hadden gewacht met boeken, dan hadden gebruik kunnen maken van deze mooie actie, maar dat wisten wij dus niet van te voren.
Nadat we een mail hadden gestuurd naar Sunweb hebben we binnen 2 dagen toch een actiecode mogen ontvangen zodat wij ook gebruik kunnen maken van de actie!

Dat noem ik service! Elke vakantie boeken wij Sunweb, alles is altijd goed geregeld en ze staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt.
Wij zijn dik tevreden!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-09-2014 | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
7,0
Ibiza
Zonvakantie in Spanje, september 2014

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Hotel super gelegen, fijne mensen daar! Reisleidster straalt geen steun uit, heb ik geen last van maar oudere mensen wel, terug vlucht Transavia liep chaotisch ivm zitplaatsen zelf uit kiezen / halve vlucht nog vol/ ingecheckt bij raam maar dit niet de hele vlucht gehad Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-09-2014 | Accommodatie(s): Hotel figuretas ibiza | Vervoer: Vliegtuig
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
10
Complimenten
Zonvakantie in Spanje, augustus 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Je leest veel negatieve dingen over santa margarita benidorm vanwege de Engelse pub beneden is niet waar totaal geen overlast alleen heel gezellig ik ben 66 jaar en heb genotenom 12 uuuur gaat de live muziek keurig uit en niemand slaapt in zijn vakantie voor 12 uur dus het was 4 weken top nu een compliment voor de kelly spijkers uw reisleidster ze heeft op het vliegveld alicante mij zo geholpen met alles en gewacht dat ik bij de douane was alle complimenten voor kelly en complimenten voor sunweb we hebben 4 heerlijke weken gehad mevr m.a. broeren Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-09-2014 | Accommodatie(s): santa margarita benidorm | Vervoer: vliegtuig
 
6 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
6,0
1 keer en nooit weer boeken bij sunweb
Zonvakantie in Spanje, augustus 2014

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 8

Super vakantie gehad maar slechte service van sunweb.

We hebben een vakantie geboekt via sunweb. Er werd gezegt dat er hostess van sunweb aanwezig waren bij het hotel. Toen we eenmaal de vliegtickets binnen kregen stond erbij dat er geen hostess aanwezig waren bij het hotel.
Dus wij meteen gebeld en toen werd er gezegt dat op deze plek nooit hostess aanwezig zijn. Je krijgt op vliegveld van hostess een informatie pakket en er ligt een map van sunweb in hotel . Dus ze hadden excuses aangeboden dat er bij de boeking werd gezegt dat hosatƩs waren.

Eenmaal op vliegveld kregen wij geen informatie of papieren en werden in een taxi gedropt. Bij het hotel lag ook geen sunweb map en informatie.

Wij hadden sunweb gebeld en hUn zeiden dat niet hun probleem was en dat wij op een nummer konden bellen wat op papier staat.

Dat nimmer was van een Spaanse reis informatie. Toen waren we er flauw van en hadden we weer gebeld. Ze boDen weer hun excuses aan en vroegen wat voor informatie we zochten dan gingen ze dat uitzoeken en werden we terug gebeld.

Dag erna werden we gebeld en zei de vrouw dat we dat nummer op papier moesten bellen. Toen zeiden we dat hun alleen Spaans en Engels praten. Nou dat was iet hUn probleem en hun wouden geen informatie opzoeken.

Uiteindelijk hebben we zelf alles onderzocht en hebben we een top vakantie te gehad . Personeel in hotel was top en hebben ons ook geholpen en veel informatie gegeven.

Maar 1 ding is zeker wij boeken nooit weer via sunweb.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-09-2014 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
5,0
Vreselijk jammer voor het gezin
Zonvakantie in Spanje, juli 2014

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 4

Het appartement was drama geen airco,geen bedlinnen voor mijn zoon kreeg ik pas na 4 dagen vragen,dagelijks wel of geen water,douchen was een lotery koud of warm 15 dagen lang ,15 dagen kokend heet water om de wc door te spoelen waarvan 2x helemaal geen water lekker als je net bent geweest ,4x een monteur in huis gehad met nieuwe kranen enzo ,en dan heb ik het nog niet eens over de eerste 2 dagen geen tv (had ik voor betaald),kapot douche gordijn,gespleten deurposten,geen glasservies enz enz enz .
Het appartement heeft onze vakantie verziekt terwijl het gebied,het strand,de boulevard,het zwembad met terras super zijn.
Erg jammer allemaal zeker omdat ik na 1 nacht gevraagd had om overplaatsing.
Dit kon na 5 dagen maar dan moest ik 1853 euro bijbetalen echt te gek voor woorden.
Wij verwachten niet dat goedkoop een 5 sterren appartement krijgt maar wel dat alles schoon is en dat er voor 3 personen spullen aanwezig zijn en dat alles functioneert.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-08-2014 | Accommodatie(s): carihuela palace | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
8,0
Prima
Zonvakantie in Spanje, juni 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 8

Heerlijke vakantie mooi park ze zijn aan het renoveren maar ondanks dat hadden we een prima appartement netjes alles aanwezig receptie erg aardige mensen leuk zwembad alleen de bar ongezellige bediening vroeg je om twee bier kreeg je er drie Ze snapte het zogenaamd niet onsympathiek dus daar kom je gewoon niet meer verders alles ok ook de boeking afhandeling prima sunweb nr 1 tot de volgende boeking Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-07-2014 | Accommodatie(s): Carhiuela park | Vervoer: Vliegen
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Uitstekend
Hotel in Spanje, juni 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Goed hotel eten enorm vooruit gegaan nieuwe kok mooie kamers vriendelyk personeel receptie spreekt nederlands dicht by rustig strand en boulevare prys kwaliteitverhouding uitstekend!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-07-2014 | Accommodatie(s): hotel sant jordyplaya palma | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar
Met partner
10
SUPER VAKANTIE MET SUNWEB!
Zonvakantie in Spanje, juni 2012

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

Normaal gesproken schrijf ik nooit mijn ervaringen op een site. Maar Sunweb verdient wel een dikke pluim. Alles super goed geregeld, veel leuke excursies, je wordt altijd aardig te woord gestaan, goed appartementen complex gehad. Geen verassingen achteraf. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-02-2013 | Accommodatie(s): Es Ravells D'or | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
9,0
Zeer goede ervaring
Zonvakantie in Spanje, december 2011

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Bij Sunweb geboekt alles verlopen zoals beloofd echter veel goedkoper dan bij anderen,December 2011.
Goede inkoper,gaan in december weer, zelfde bestemming en wederom goedkoper dan anderen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-09-2012 | Accommodatie(s): hotel Gran Tacande,Tenerife | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar

10
Helemaal top
Zonvakantie in Spanje, onbekend

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Ik moet nog op vakantie met sunweb maar heb nu al voor de vakantie zoveel service en een hele vriendelijke behandeling gehad nog nooit eerder bij een andere reisorganisatie gehad Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-01-2012 | Accommodatie(s): carihuelapark | Vervoer: vliegtuig

Hierboven vindt u alle ervaringen in Spanje.
U kunt ook alle ervaringen met Sunweb bekijken.




Heeft u ervaring met Sunweb of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Sunweb of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Sunweb

Hieronder vindt u alle bestemmingen waar u met Sunweb naartoe kunt:



Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact