Sunjets Spanje


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Sunjets in Spanje. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Sunjets ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 3,0
Vervoer: 3,0
Accommodatie: 2,0
Reisleiding: 4,0
Prijs: 1,0

3,0


1 Spanje ervaring
De vakanties van Sunjets in Spanje krijgen een gemiddeld cijfer van 3,0. Dit cijfer is gebaseerd op 1 ervaring die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Sunjets is 3,0. Dit is gebaseerd op 33 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Sunjets.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
3,0
Vervoer:
 
3,0
Accommodatie:
 
2,0
Reisleiding:
 
4,0
Prijs:
 
1,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
3 stemmen
Goed:
 
1 stemmen
Redelijk:
 
0 stemmen
Matig:
 
2 stemmen
Slecht:
 
3 stemmen

Ervaringen
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
3,0
Tenerife nooit meer dit hotel!!
Hotel in Spanje, september 2021

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 1

Verouderd hotel,moesten zelf onze zware bagage een paar trappen nr boven sleuren,grote familiekamer met teraas en prachtig zicht,maar dat was ook alles,de kamer was vuil en stoffig,zetels met vuile(?) plekken,zelf plafond was bespat!
Géén enkel keer verse lakens gehad,wel steeds verse handdoeken,vuile en verouderde badkamer!!Dweilen met een stinkende dweil zodat de hele kamer ernaar rook!!Gangen onverzorgd,vuil en kapot laminaat!Ontbijt was oke!Eten trok op niets,veel hetzelfde en op engelsen gericht!!Niets in de omgeving te zien,enkel een supermarktje en paar souvernirwinkels!Kussens aan het zwembad hebben hun beste tijd gehad en stinken!!Klein maar proper zwembadje boven,soms luide muziek! We zijn niet zo kieskeurig maar daar zie je ons nooit meer!!Had me wel veel voorgesteld van Tenerife en was ook niet goedkoop!! Geen Sunweb assistentie alles per mail of wattsapp!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-09-2021 | Accommodatie(s): Hotel Vincci Golf del sur Tenerife
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
8,0
Minder dan vorig jaar
Zonvakantie in Spanje, september 2018

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Hotel lijdt beetje aan besparingen personeel. Bar s avonds niet open voor 19.30 u, alhoewel er van 19u mensen achter de bar staan weigeren ze u te bedienen en verwijzen ze u door naar de bar aan t zwembad waar de stoelen dan nat en vuil zijn van mensen hun zonecreme(wat normaal is). Om elf 11 u!!!!!!!!kun je pas martras en handdoek krijgen om te zonnebaden. Dag is bijna voorbij. Aan de receptie twee bijkomende handdoeken gevraagd en pertinent geweigerd ondanks we de waarborg wilden betalen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-09-2018 | Accommodatie(s): Gala playa de las Americas
 
door
61-70 jaar

1,0
Rot, slecht, incompetent
Familiereis in Spanje, mei 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 7

Het verschrikkelijke op de algemene waardering, slaat enkel op sunjets.Ik kreeg reeds 5 mails en 1 voicemail bericht dat ik een voorschot op een van de twee reserveringen niet heb betaald.Alles is voor de verplichte stortingsdatum betaald, heb daar de bewijzen van.Blijkt dat men de bedragen van het voorschot op 1 reserveringsnummer hadden geboekt.Alles was volgens hen in orde.Tot ik een mail krijg dat de reis, waarvan het voorschot niet op het juiste reserveringsnummer was geboekt, simpel geannuleerd werd.Nogmaals gechat want 30 cent per minuut betalen om een zaak proberen recht te trekken waar ik geen schuld aan heb, betaal ik niet.Nu heb ik weer mail ontvangen dat men een nieuw dossiernummer heeft geopend en ik het voorschot (welk ik al betaald heb op 28 december 2007) moet betalen tegen 20/02/2018.Ik weet dus nog steeds niet of de reis kan doorgaan, hoewel ik alle bewijzen van betaling in handen heb.Ik denk dat ik reeds 20 jaar via sunjets op reis ga, dit is echter de laatste maal.Als deze reis niet doorgaat, ondanks dat zij mijn centen hebben ontvangen, zal ik gerechtelijke stappen moeten ondernemen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-02-2018 | Accommodatie(s): Melia Benidorm
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
1,0
Bar slecht
Familiereis in Spanje, september 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Hotel Belveder Mallorca is het slechtste hotel dat ik in heel mijn leven heb bezocht.
Had geboekt op 17 september 2017 in het gedacht van niet teveel kinderlast te hebben.
Jawatte, een kindertuin was het van pasgeboren met heel de dag gehuil en getier, tot grotere tot ongeveer 14 jaar.

Het eten was gewoon niet te vreten, na drie dagen had ge het gezien. Alle dagen hetzelfde, koud, wat ge bij de lunch kreeg kwamen sommige terug bij het diner, en wat snacks betreft tussen 22.00 en 23.00 uur was opgewarmde kost van het diner.
Dit alles overgoten met massa’s zout, gewoon niet te doen. Bij lunch en diner bij het dessert geen warme dranken te verkrijgen, ja aan de pool in een plastic beker maar men mag met niets het restaurant verlaten.
De cocktails waren niet te zuipen, mierenzoet en trok op niets wat het zou moeten zijn.
Het pizza huis was smerig en al het eten stond open en bloot waar enorm veel wespen en vliegen op zaten.
Het drinken, aan de tapkraan was de uitloop vol met smerig slijm.
Aan het hamburger huisje was het eten lauwwarm.
Mayonaise soms niet te verkrijgen en bij vraag ook niet aangevuld.
Voor de rest niks maar dan ook niks te verkrijgen. Zelfs geen koekje of cake. ALL INN !!!!!!
Wifi te betalen 4 € per uur, ALL INN !!!!!!!!
Het beloofde zoetwaterzwembad was zout water en ijskoud.
Heel de nacht gaan en verlaten van de bussen met het nodige lawaai.
De toeristen tijdens de nacht door de gangen met hun trolleywagens met het nodige lawaai, slaan met de deuren.
Wij sliepen aan de achterzijde van het gebouw, tussen 00.00 en 00.30 uur komt met de vuilbakken leegmaken en kieperen ze in de vrachtwagen, dag slapen, s ’morgens rond 06.30 uur komen de eerste vrachtwagen aan met de benodigde goederen, gaan de werkmensen de koer afspuiten met het nodige gepraat luid genoeg om iedereen wakker te maken, tot ge op het terras gaat staan en vragen of ze niet verlegen zijn, want dan is het plotseling gedaan met roepen.
Het bed gewoon versleten boel.
De liften zijn een ramp, dikwijls stuk en dan kan men best een kwartier staan wachten.
Aan de pool en daarom rond geen enkele maar dan ook geen enkele rookvrije zone, ik ben geen roker maar heb wel ongeveer 5 sigaretten per dag mogen inhaleren.
Het enigste positieve dat ik kan melden is dat ik het beste animatieteam ooit heb gezien, maar dit is dan ook het enige positieve.
Spijt van mijn zuurverdiende geld.
Goede raad, al het positieve commentaar geloof er geen barst van.
NEVER AGAIN !!!!!!!!!!!!!!!
P.S. Ik had een nieuwe tube Voltaren mee gebracht kostprijs 23.95 €.
Ik ben ten val gekomen op een gladde vloer in de WC en had men schouder en heup bezeert. Toen ik mijn tube Voltaren wilde gebruiken bleek deze gestolen te zijn van de TV kast. Bij klacht aan de balie ging men het aan de poetsdame vragen, ja als zij de tube heeft meegenomen zal ze het zeker niet zeggen, s'anderdaag, neen mijnheer ze weet van niets, ik zeg en nu, nu ja mijnheer niets he.
Ben een nieuwe kleine tube moeten gaan kopen, 8.95 €. Wie gaat me dat allemaal vergoeden.
Mensen die het een goed hotel vinden hebben nog nooit een goed hotel gezien.
Zelfs op een gratis verblijf van 14 dagen zou ik niet op ingaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-10-2017 | Accommodatie(s): Hotel Belvedere Mallorca
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
10
Gewoon een tophotel
Hotel in Spanje, november 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 9

Ben pas terug sedert gisteren heb voor de zoveelste keer Melia benidorm geboekt! Was nog eens een prettige ervaring! Zeer goede service, vriendelijke personeelsmedewerkers lekker eten! Als ik soms beoordelingen lees vraag ik me toch wel af wat sommige thuis wel gewoon zijn! Het is gewoon top! Samyn Mario Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-11-2016 | Accommodatie(s): Melia Benidorm
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Zeer slecht hotel
Autovakantie in Spanje, september 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Enkele jaren geleden was het hotel 4 sterren waard nu misschien 1 ster
we hebben een klacht ingediend bij sunjets we zouden na 8 weken iets horen ,tot op heden niets gehoord .
Enkel het personeel was prima weet niet hoe die mensen het volhouden onder die omstandigheden te werken
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-12-2016 | Accommodatie(s): Best Cambrils 4 sterren
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
9,0
Super hotel behalve......
Actieve vakantie in Spanje, september 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Super hotel met vriendelijke mensen aan het onthaal, avond buffet was een genot, veel variatie. Alles proper en net onderhouden als de poets dame een dagje verlof had verwittigden ze je één dag vooraf en mag je alsnog je handdoeken vd kamer inruilen aan de receptie Zeer gemakkelijk met de lijnbus voor 1,50€ naar s'Arenal naar Palma 2,90€ halte voor het hotel.Ook gratis bus van hotel. Donderdag markt in s'Arenal , wifi betalend jammer.Het animatie team zulke luie mensen nog nooit meegemaakt , als ze al eens zin hadden om een meer actievere sport te doen zoals water volleybal moesten we zelf de bal gaan halen uit het zwembad terwijl de dame vd animatie in een band zat in het water de punten te noteren. Als er een activiteit was om 15u en die liep wat uit, werd gewoon de wat actievere activiteit om 16u geschrapt, wij hadden het gevoel dat ze dat met opzet deden . Ze brachten dan nog een grote box mee en zetten de muziek heel luid terwijl je volleybal speelde je kon amper elkaar verstaan. De dame van de kinderclub was super maar daar hadden wij geen nood aan Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-09-2016 | Accommodatie(s): ola maioris mallorca
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
10
Voor ons alles naar wens !!!!!!!
Zonvakantie in Spanje, juni 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel die ons zelfs in het Nederlands te woord stond. Zeer netjes alles blonk gelijk een spiegeltje. De handdoeken wissel met borg was uitstekend. Het eten niet vet en veel keuze. Goede ligging niet ver van strand en trein, bootje. Geen groot zwembad maar voor ons dik in orde. Animatie moet ik hen bewonderen dit nog te doen na zo weinig opkomst van de hotelgasten. Zijn prijs meer dan waard. Wie hier klaagt is een muggenzifter, hoorde daar ja maar 4* plus dat is hier niet, Jawel vergeleken met zijn prijs kun je hier niets op aanmerken. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-06-2016 | Accommodatie(s): Hotel Sirius
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
Niet goed
Zonvakantie in Spanje, december 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hebben voor december een reis geboekt bij Sunjets
Wij hebben een standaardkamer gevraagd bij boeking, toen we na 3 dagen de rekening thuisgestuurd kregen was het alleen voor de kamer 150€ meer, het antwoord was je had het dezelfde dag of de dag daarna moeten laten weten.Wij hebben per telefoon een reis geboekt( geen bewijzen)
Als ge belt of per mail dan krijg je als antwoord er was geen standaard kamer meer.
Wij hebben met Sunjets nog al op reis geweest zonder problemen maar dit is onze laatste keer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-10-2015 | Accommodatie(s): Tenerifé | Vervoer: vliegtuig
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Sunjets bedriegt trouwe klanten
Zonvakantie in Spanje, februari 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Hadden reeds vroeg geboekt einde Nov 2014 ,maar in Jan 15
prijs plots 400euro goedkoper en nog een prijsdaling van 20 euro voor brandstof bovenop.
Kunnen daar niks aan doen dixit sunjets.Dus NOOIT meer vroegboekvoorwaarden en gedaan met trouwe klant te zijn
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-01-2015 | Accommodatie(s): Las Palmeras -Tenerife | Vervoer: Vliegvakantie
 
5 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Misleidende prijszetting
Hotel in Spanje, april 2014

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 5

Sunjets voert een oneerlijk prijsbeleid.zij beweren zeer hoge vroegboekkorting te geven maar als je dan voor een week toch nog ruim 450€ te veel betaald is je reisgenootschap voor een groot deel verdwenen. Wij voelen ons opgelicht. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-05-2014 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Jetairfly

Hierboven vindt u alle ervaringen in Spanje.
U kunt ook alle ervaringen met Sunjets bekijken.




Heeft u ervaring met Sunjets of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Sunjets of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact