Londen

Hieronder vindt u de ervaring van Joan met reisorganisatie Slangen Reizen. Deze is ingevoerd op 25-04-2017 en gaat over de vakantie naar Nederland in april 2017.

2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door

• Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:

Vrijdag 21 april om 23.30 uur werden mijn nicht en ik opgehaald bij Centraal Station Den Haag voor een dagje Londen!

Hier begon ons dagje weg! We zijn nog paar keer gestopt om nog wat mensen op te halen. De chauffeur hielt ons goed op de hoogte en ons eerste pauze stop was in Belgie. Hier konden we eventueel wat eten of drinken halen, naar de wc gaan of roken haha.
Toen de pauze voorbij was reden we door naar Frankrijk.. om daar op de boot te stappen( wij hadden een overtocht met de ferry). Na een aantal uurtjes slapen moesten we allemaal eruit om ons te laten legitimeren bij de douane.
Daarna zijn we met de ferry vertrokken richting Engeland. Het was gelukkig maar 2 uur varen en je kon lekker rondlopen, eten en snuffelen in een winkeltje of zoals veel deden gewoon slapen op de banken ... of de grond of dat zo comfortabel lag.. ik heb geen idee haha.

Eindelijk aangekomen in Engeland en hop de bus in en natuurlijk als elk toerist zijnde fotos maken haha.. op naar Londen! Na ongeveer 2 a 3 uur aangekomen in londen. Hebben we nog een kleine citytour gedaanmet de bus. En toen heeft de chauffeur ons netjes afgezet en de ophaaltijd doorgegeven.
Toen begon ons avontuur... lopen door de gezellige straatjes hapje eten in de lekkerste restaurantjes en winkelen in het mooie oxford street.. het was genieten maar toen het bijna avond werd.. waren we wel heel moe en blij dat we weer op de bus konden stappen om aan ons terugreis te beginnen...
Kortom ik heb het erg naar me zin gehad met me lieve nicht en heb wel een aantal dagen moeten bijkomen ( aangezien je bijna 2 dagen niet slaapt).
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-04-2017

SGR
U kunt bij Slangen Reizen de volgende vakanties boeken:
 Excursiereis     Stedentrip     Cruise     Autovakantie

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact