De Jong Intra Vakanties Indonesië


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met De Jong Intra Vakanties in Indonesië. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle De Jong Intra Vakanties ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


U kunt bij De Jong Intra Vakanties de volgende vakanties boeken:
 Zonvakantie     Stedentrip     Kampeervakantie     Autorondreis     Autovakantie     Cruise     Wintersport     Pretpark     Excursiereis   

Totaal: 1,0
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Touringcarbedrijf

De Jong Intra Vakanties

De Jong Intra Vakanties biedt al 40 jaar een uitgebreid vakantie aanbod. Elk jaar verzorgen zij de vakanties van zo’n 250.000 mensen, welk aantal nog steeds groeiend is.

De Jong Intra Vakanties is een all-round reisbureau: er zijn diverse soorten vakanties te boeken, van stedentrips tot wintersport en van verre reizen tot fietsvakanties.
1,0


2 Indonesië ervaringen
De vakanties van De Jong Intra Vakanties in Indonesië krijgen een gemiddeld cijfer van 1,0. Dit cijfer is gebaseerd op 2 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van De Jong Intra Vakanties is 6,6. Dit is gebaseerd op 136 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met De Jong Intra Vakanties.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,0
Vervoer:
 
-
Accommodatie:
 
-
Reisleiding:
 
-
Prijs:
 
-

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
0 stemmen
Goed:
 
0 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
0 stemmen
Slecht:
 
2 stemmen

Ervaringen
 
door
21-30 jaar

1,0
Belachelijk slechte service
Rondreis in Indonesië, juni 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Via D-Reizen een vakantie naar Indonesië geboekt in eerste instantie voor in 2020. Deze ging uiteraard niet door door COVID-19, dus hadden wij onze reis omgeboekt naar juni 2021. Helaas had de Jong Intra onze vakantie geannuleerd op 3 april (wat zeker te begrijpen was) en vervolgens is op 6 april D-Reizen failliet verklaard.

Na een claim te hebben ingediend bij de curator van D-Reizen kregen wij van hun advocaat te horen dat het geld van de geannuleerde reis nooit terug is gekomen bij D-Reizen vanaf de Jong Intra en dat daardoor niet mogelijk was om het te verhalen bij D-Reizen of het SGR, maar bij de Jong Intra zelf. Tevens is het zo dat D-Reizen in onze case op was getreden als doorverkoper en niet als uitvoerende reisorganisatie waardoor het wederom niet mogelijk was om de aanbetaling te verhalen bij het SGR.

Je zou denken dat alle pijlen nu wezen naar de Jong Intra, daar dachten ze zelf echter anders over en hielden stug vol dat ik mijn aanbetaling moet claimen bij het SGR (terwijl De Jong Intra zelf niet failliet was?). Het is dus helaas genoodzaakt geweest voor mij om juridische stappen te nemen. Na het opsturen van mijn stukken naar de juridisch hulpverlener gaf ook zij aan dat de Jong Intra niet correct heeft gehandeld.

Erg apart dus dat de koppige en op een bepaald moment ook onvriendelijke dame van de klantenservice van de Jong Intra het dus beter denkt te weten dan de advocaat van D-Reizen en de juridisch hulpverlener die ik heb ingeschakeld...

Na het inschakelen van de rechtsbijstand heeft de Jong Intra uit eindelijk toegegeven dat zij inderdaad het geld moesten terugstorten en heb ik het inmiddels weer terug. Een excuses voor hun fout? Nee natuurlijk niet. En dat moet je je ook nog eens bedenken dat deze grote fout voorkomen had kunnen worden als de dame van de klantenservice mij had doorverbonden naar iemand die er wel verstand van had.

Kortom, nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo’n belachelijk slechte service als de Jong Intra. Ik zou dan ook niemand aanraden om hier een reis te boeken.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-07-2021
 
door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Klantenservice is ver te zoeken
Actieve vakantie in Indonesië, november 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

K heb vorige week gebeld met de klantenservice over een geboekte reis naar Bali. Zoals iedereen weet is Bali tot eind 2020 op slot. Ik heb deze vakantie in november 2019 geboekt en aanbetaald en dus al een keer verzet naar het najaar omdat het in de zomer ook niet door kon gaan. Nu wil De Jong Intra dat ik het restant bedrag a 2000 euro ga betalen ondanks dat IEDEREEN weet dat de reis niet doorgaat. Sterker nog, ik heb berichtjes via Facebook van de klantenservice ontvangen dat de reis niet door zal gaan. Gebeld met de klantenservice en ze willen geen enkele moeite doen voor een oplossing. Ik wil namelijk niet nog 2000 euro betalen voor een reis die gegarandeerd niet doorgaat. Nee, ik moet maar zelf annuleren tegen 400 euro kosten. De boekeing naar voren halen is ''onhandig'' dus dan doen we maar lekker niks en heb je als klant gewoon vette pech. Een voucher voor de aanbetaling kan pas als De Jong Intra annuleert maar ze hebben al via Messenger laten weten pas een paar weken van tevoren te gaan bekijken of de reis door kan gaan, oftewel als de restbetaling gedaan moet zijn. Wat een walgelijk bedrijf zijn jullie! Staan helemaal niet open voor een oplossing. Ik zal NOOIT meer een reis boeken bij jullie en iedereen waarschuwen voor jullie ''service''.

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-09-2020
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Alleenreizend
5,0
Reisgids indonesie matig
Individuele rondreis in Indonesië, januari 2013

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

Ben java rond getourd was alleen maar rijden en palmbomen kijken rijst velden enz als er wat mooies te zien was moest je tig tal euro,s meer betalen en dan nog eens 95 dollar aan de gids betalen die zorg dan dat alles tips betaald worden en dat vegat hij nog wel eens gewoon te veel geld is dat voor tips.Dus dat vond ik nog al veel extra uitgaven en de reis was echt niet goed koop .Plus punt de hotels waren super en gad echt meer verwacht voor mijn geld Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-02-2013 | Accommodatie(s): hotels | Vervoer: bus met gids en chauffeur

Hierboven vindt u alle ervaringen in Indonesië.
U kunt ook alle ervaringen met De Jong Intra Vakanties bekijken.




Heeft u ervaring met De Jong Intra Vakanties of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met De Jong Intra Vakanties of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact