Booking.com België


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Booking.com in België. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Booking.com ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 1,0
Vervoer: 5,0
Accommodatie: 1,0
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,0

Booking.com

Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. U vindt er allerhande hotels: van eenvoudige, goedkope hotels tot de meest luxueuze accommodaties. Er staan inmiddels zo’n 200.000 hotels op Booking.com.

U kunt bij Booking.com kamers reserveren zonder boekingskosten. Het annuleren van kamers is soms gratis en soms niet. Dit wordt van te voren duidelijk aangegeven op Booking.com, evenals of ontbijt bij de prijs inbegrepen is.


Laatste Booking.com ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met Booking.com:

Goede prijs-kwaliteit.
Goede prijs-kwaliteit. Zeer vriendelijk onthaal. Mooi gelegen in zeer rustig dorp. Minimale keuken aanwezig; weinig ruimte om te koken. lees helemaal

Stefaan Jans
Zeer geslaagd hotelletje.
Hotel La Cascada in Bredene was goed. Simpel en eenvoudig maar goed. Kamer met douche waren proper. Goed geslapen. Ontbijt was niet luxueus maar zeer goed. Ontbijtbuffet met verschillende... lees helemaal

braekmans jo
1,0


1 België ervaring
De vakanties van Booking.com in België krijgen een gemiddeld cijfer van 1,0. Dit cijfer is gebaseerd op 1 ervaring die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Booking.com is 1,8. Dit is gebaseerd op 82 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Booking.com.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,0
Vervoer:
 
5,0
Accommodatie:
 
1,0
Reisleiding:
 
1,0
Prijs:
 
1,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
2 stemmen
Goed:
 
0 stemmen
Redelijk:
 
0 stemmen
Matig:
 
2 stemmen
Slecht:
 
1 stemmen

Ervaringen
 
door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Helemaal kut
Autovakantie in België, juli 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Er was lekkage, de stroom viel telkens uit, geen licht en geen warm water.
De eigenaren waren niet in de buurt om enige gebreken te verhelpen.
Na 1 van de 3 dagen weg gegaan omdat we ook niet konden koken.
Booking.com verschuilt zich achter de eigenaar van het appartement en de eigenaar achter booking. Resultaat is een geen vergoeding, alleen een voucher voor een nieuw verblijf.
Dat ga ik in ieder geval niet doen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-10-2021 | Accommodatie(s): Fenetre sur Aywaille
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
door
61-70 jaar
Met partner
-
Zeer slecht
Familiereis in België, december 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Zeer slechte ervaring. 1 jaar geleden geboekt en net voor aanvang van deze vakantie door booking.com geannuleerd zonder opgaaf van reden.
Slecht alternatief aangeboden. Onvriendelijk te woord gestaan. Nooit meer booking .com
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-12-2018 | Accommodatie(s): studio bredene aan zee
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Goede prijs-kwaliteit.
Zonvakantie in België, juli 2017

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Goede prijs-kwaliteit. Zeer vriendelijk onthaal. Mooi gelegen in zeer rustig dorp. Minimale keuken aanwezig; weinig ruimte om te koken. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2017 | Accommodatie(s): Haus Tamara, Hochsteg 565 Finkenberg (Tirol)
 
door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Klopt niet met de beschrijving van de booking
Stedentrip in België, juli 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Bij de beschrijving geeft men aan dat er een bed is dat zeker 2m lang is, maar er was geen bed wel een slaapbank met zeer dunne matras en een matras die dan niet op de plaats bleef zodat je steeds een geul had tussen de zetel en de rest van het matras, een matras die telkens naar beneden verschoof. Het huis buiten was volledig vervallen, verwaarloosd, eerste indruk was alsof het niet bewoonbaar was, maar wij hadden dan wel een nieuwe voordeur, éénmaal binnen was er een deur die precies was ingedeukt en toe geplakt, naast ons appartement. Was mijn man er niet bij ik zou me niet veilig gevoeld hebben. Dan bleek er ook een koffiemachine te zijn, nergens gevonden. De ruimte tussen toilet en wasmachine was zeer klein, gelukkig heb ik korte benen, maar voor mijn man wat minder praktisch. Dan was er sprake van 'uitzicht', ons uitzicht was een klein raam die best toe bleef omdat dit dadelijk aan de straatkant was en er inkijk was, (we zaten op half kelder niveau) het zicht dat we hadden waren de benen van de voorbijgangers in het kleine raam. Dan geeft men aan dat de inloopdouche bereikbaar is voor rolstoelgebruikers, maar je moet eerst vanuit de straatkant drie trappen naar beneden, dan is er weinig ruimte voor een rolstoel door te laten in de leefruimte, ik weet niet goed hoe die rolstoel tot de douche moet geraken. Het enige positieve was dat het zo goed als in het centrum van Ljubljana was en dat er geen hinder van lawaai was en dat de keuken goed ingericht was en een kanjer van een TV scherm die zeer veel plaats innam die we uiteindelijk nooit hebben gebruikt. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2017 | Accommodatie(s): black en white appartement Ljublijana, Emonsa cesta 12
 
door
41-50 jaar

-
Zee wknd
Autovakantie in België, juli 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hadden een studio met zeezicht geboekt en ter plaatse kregen we een appartement in de winkelstraat.dit was niet heel netjes gepoetst en het raam v/h terras was niet open te krijgen alsook de lavabo vd badkamer was niet in orde,het water kon niet weglopen,we hebben dit 2 keer gemeld aan de receptie maar toen we terug naar huis gingen was er nog geen klusjesman langs geweest...
de mensen aan de receptie waren wel vriendelijk en het ontbijt was ook zeker in orde!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-07-2017 | Accommodatie(s): sandeshoved nieuwpoort
 
door
31-40 jaar
Met vrienden
-
Mevr
Familiereis in België, juli 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Kamer en badkamer roken naar visgeur!!! Niet uit te houden geur kwam van de keuken! Lift bleef constant hangen! En ontbijtplaats vuil! Borden bestek heel vuil! Tapijt niet om aan te zien! Gewoon weg vuil hotel Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-07-2016 | Accommodatie(s): Hotel la terrasse de panne
 
door
41-50 jaar
Met partner
4,0
HET IS EEN BB OM NOOIT MEER TERUG TE KEREN EN DIT TE DELEN MET ANDEREN
Fietsvakantie in België, september 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Vertoeven in bb muilderzand almere is echt af te raden.Je kamer ligt vlak bij het spoorweg,continu word je gestoord door treinen ook's nachts.Kamers zijn klein.Je moet je zelf wassen in de kamer doordat badkamer piepklein is.Stel je voor slapen, eten en wassen in een kleine kamer met zicht op de sporen(in hun brochure zeggen ze dat je zicht hebt op het meer???????????)niet gezien wel sporen om zot van te worden.Als ik dat zei aan de eigenaar dat ik een rustige kamer had gevraagd kwam zijn vrouw langs en zei ons dat we het maar moesten afbollen.De inkom (appartementsgebouw)was zeer vuil en vol van hondenhaar.Zeer slechte locatie Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-09-2015 | Accommodatie(s): BB MUILDERZAND ALMERE | Vervoer: AUTO
 
door
31-40 jaar
Met partner
10
Zeer geslaagd hotelletje.
Zonvakantie in België, augustus 2015

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Hotel La Cascada in Bredene was goed. Simpel en eenvoudig maar goed.

Kamer met douche waren proper. Goed geslapen. Ontbijt was niet luxueus maar zeer goed. Ontbijtbuffet met verschillende broodjes , verschillend beleg , yoghurt , fruitsap , gekookt ei , ....
Bediening aan't tafel qua koffie of thee.

Zeer vriendelijk ontvangst , aangename gastvrouw en zeker prijs / kwaliteit.

Hondjes waren zeer welkom.

Voor herhaling vatbaar.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-08-2015 | Accommodatie(s): Hotel La Cascada | Vervoer: auto

Hierboven vindt u alle ervaringen in België.
U kunt ook alle ervaringen met Booking.com bekijken.




Heeft u ervaring met Booking.com of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Booking.com of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Booking.com

Bezoek de s.v.p. de website van Booking.com om alle bestemmingen te bekijken.


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact