Booking.com


Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. U vindt er allerhande hotels: van eenvoudige, goedkope hotels tot de meest luxueuze accommodaties. Er staan inmiddels zo’n 200.000 hotels op Booking.com.

U kunt bij Booking.com kamers reserveren zonder boekingskosten. Het annuleren van kamers is soms gratis en soms niet. Dit wordt van te voren duidelijk aangegeven op Booking.com, evenals of ontbijt bij de prijs inbegrepen is.



Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 1,8
Vervoer: 2,3
Accommodatie: 1,9
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,3

Booking.com

Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. U vindt er allerhande hotels: van eenvoudige, goedkope hotels tot de meest luxueuze accommodaties. Er staan inmiddels zo’n 200.000 hotels op Booking.com.

U kunt bij Booking.com kamers reserveren zonder boekingskosten. Het annuleren van kamers is soms gratis en soms niet. Dit wordt van te voren duidelijk aangegeven op Booking.com, evenals of ontbijt bij de prijs inbegrepen is.


Laatste Booking.com ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met Booking.com:

Scheve prijs/kwaliteit verhouding.
De prijs/kwaliteit verhouding was volkomen scheef. Het was een piep kleine studio eind september voor € 93,-- per nacht. De mensen waren heel hartelijk en er was fruit en limonade in de... lees helemaal

Jan van Donk
Wow! Amazing!
Heerlijk goed hotel met Perfect uitzicht. Nadat we iets te ver waren gereden en op een onverhard pad terecht waren gekomen even met het hotel gebeld en op de plaats van bestemming... lees helemaal

Jan Pieter Sakko
Blij met Booking.com
Booking!!! Ideaal..goede MENSEN werken bij Booking...begrijpend en aardig. Ik.heb nooit problemen mee gehad. Ze lossen jou problemen op en dat is waar.. Hotel was super leuk... Alles van... lees helemaal

Z.V. Khaliankova- van Vemden
1,8

82 ervaringen
Booking.com krijgt een gemiddeld cijfer van 1.8. Dit cijfer is gebaseerd op 82 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,8
Vervoer:
 
2,3
Accommodatie:
 
1,9
Reisleiding:
 
1,0
Prijs:
 
1,3

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
19 stemmen
Goed:
 
4 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
5 stemmen
Slecht:
 
30 stemmen

Ervaringen
 
door
21-30 jaar

1,0
Dag van aankomst geannuleerd
Hotel in Frankrijk, maart 2024

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Mijn moeder had een hotel besproken via booking.com in Parijs. Het zou een leuk weekendje weg moeten zijn, maar de dag van de reservering heeft ze te horen gekregen dat de booking niet door ging. Ze was al in Parijs en heeft nu geen slaapplek, ze loopt nu langs bij alle andere hotels want het hotel waar de reservering was gedaan was dus al vol. Wat ongelofelijk slecht, er was niet eens een andere oplossing aangeboden Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-03-2024
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
-
Booking.com is waardeloos
Autorondreis in Granada, februari 2023

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Waardeloos bedrijf Booking.com. meermaals bevestingsmail ontvangen en met creditcard betaald, kom je op plaats van bestemming is er niets geboekt. Kun je nog een keer betalen bij de balie van het hotel, om vervolgens niets terug te krijgen van Booking.com Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-03-2023
 
door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Boek niet bij booking.com
Autovakantie in Nederland, augustus 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Op de dag dat we met ons gezinnetje na 1200 km sturen om 12.00 smiddags te horen krijgen dat de door ons (weken geleden) een” pipo wagen” geboekt (en bevestigd) wordt en deze door dubbele boeking niet beschikbaar is…. je toch “ effe nie goed zeg maar”… We hadden de mazzel dat de verhuurder zo vriendelijk was om met ons een alternatief wilde zoeken in de omtrek… we kwamen uiteindelijk in een jeugdherberg terecht … (prima oplossing voor ons)…Als ik voor booking.com 4 x KUT zou kunnen invullen over wat ik van ze vindt dan deed ik het meteen. Ik heb het ook al eens eerder meegemaakt. Wat een ballentent ! #BOEK NIET BIJ BOOKING.COM Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-09-2022 | Accommodatie(s): Pipowagen
 
door
61-70 jaar
Met partner
3,0
Nooit meer
Hotel in Nederland, juni 2022

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

Geen airco geen ventilator geen fohn kamer werd niet opgeruimd maar r hing een tas aan de deur met een wc rol een vuilniszak en twee handdoeken omdat het cafe beneden tot in de nacht heel veel lawaai maakte kregen we oordopjes voor een kamer van 175 euro p nacht echt armoedig voor ons nooit meer Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-06-2022 | Accommodatie(s): fletcher de cooghen texel
 
door
41-50 jaar
Met gezin
-
Booking.com zeer slechte organisatie
Zonvakantie in Malta, juli 2021

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ik boek al jaren bij booking.com, maar ik ben er nu echt helemaal klaar mee. Ik ben afgelopen jaar op vakantie gegaan naar Malta en zou daarvoor van booking.com een tegoed in mijn wallet krijgen. Super leuke actie dus heb ik me aangemeld via de site van booking.com. Werkte prima, maar er kwam maar geen tegoed in mijn wallet. Ik heb contact opgenomen met booking.com en na wat op en neer gemail met onduidelijke antwoorden kreeg ik als antwoord dat ik niet via de app had geboekt maar via de site. Dit slaat echt netgens op, ik heb de aanvraag voor het tegoed via de app gedaan maar de boeking via de website. Dat je dan niet in aanmerking komt voor tegoed is toch echt belachelijk. Dit staat ook nergens dat dat zo zou moeten. Ik ben nu helemaal klaar met hen en wil nu er nooit meer iets mee te maken hebben. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-11-2021
 
door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Helemaal kut
Autovakantie in België, juli 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Er was lekkage, de stroom viel telkens uit, geen licht en geen warm water.
De eigenaren waren niet in de buurt om enige gebreken te verhelpen.
Na 1 van de 3 dagen weg gegaan omdat we ook niet konden koken.
Booking.com verschuilt zich achter de eigenaar van het appartement en de eigenaar achter booking. Resultaat is een geen vergoeding, alleen een voucher voor een nieuw verblijf.
Dat ga ik in ieder geval niet doen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-10-2021 | Accommodatie(s): Fenetre sur Aywaille
 
door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Bookingmoet failliet
Hotel in Nederland, juni 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Misleidende foto's, hoge prijs. Booking is een onbetrouwbaar bedrijf dat staatssteun krijgt voor bonussen voor de bedrijfstop. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-06-2021 | Accommodatie(s): Palace Hotel
 
door

-
Veschrikkelijke service
Actieve vakantie in Nederland, april 2021

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Dramatisch, klantenservice beloofd van alles, maar nergens komt iets van terecht. Ik blijf elke week terug bellen totdat ik mijn geld terug heb. Je ziet de andere reviews overal, dit wil je _echt_ niet. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-05-2021
 
door
31-40 jaar

1,0
Waardeloos Bookimg.com
Hotel in Nederland, maart 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Waardeloos Booking.com. Boeking gemaakt en wegens omstandigheden gratis geannuleerd binnen de gestelde annulering voorwaarden. Het bedrag van de boeking is echter toch afgeschreven van de creditcard. Inmiddels meerdere belletjes en e-mails met de klantenservice verder om je geld terug te krijgen, waarin klantvriendelijkheid niet hun prioriteit is. Als klant kun je het ermee doen. Van het moment van afschrijving mag ik 2,5 maand gaan wachten tot ik het bedrag weer krijg bijgeschreven op de creditcard. Naar mijn inziens klopt dit niet. Als klant word je de dupe en ze komen niet met een passende oplossing. Voor nu is het afwachten wanneer ik mijn geld alsnog terug krijg.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-04-2021
 
door
41-50 jaar
Alleenreizend
1,0
Klanten hebben geen rechten bij booking.com
Autovakantie in Nederland, maart 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Booking.com beloofd maar komt geen afspraak na. Boek bij kan je gratis annuleren. Helaas moest ik annuleren maar krijg geen cent terug.
BETAAL NOOIT VOORUIT BIJ BOOKINGS>COM
Booking.com zegt dat Fletcher Hotels niet wil terug betalen en Fletcher Hotels zegt dat Booking.com niet wil terug betalen. Fletcher Hotels zegt wij krijgen niks van Booking.com dus we betalen niks terug. Booking.com zegt dat het volgens de voorwaarde gaat van Fletcher. oke die hebben gratis annuleren in dit geval. Fletchet Hotels zegt dat het de voorwaarde van Booking.com worden gehanteerd aangezien zijn intermediaire zijn. Oke die hebben ook gratis annuleren.. Alleen naar elkaar wijzen en de kalnt is de dupe. Komende jaren veel belasting betalen omdat Booking.com erg veel staatssteun krijgt maar dan nog niet het fatsoen hebben om ide plichten na te komen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-03-2021 | Accommodatie(s): Fletcher Hotels-retaurant Wolfheze
 
door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Waardeloze service Booing.com
Actieve vakantie in Duitsland, september 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Ik boekte een appartement in Landhaus
Schlossberg in Medebach, Sauerland. Mooie foto’s en “uitzicht over de bergen”. Toen we aankwamen bleek het om een donkere kamer te gaan op de parterre, met zicht op een grasveldje. Foto’s kwamen niet overeen met de realiteit. Eigenaresse claimde niet verantwoordelijk te zijn voor de foto’s, verschool zich achter Booking.com. Vervolgens bleek Booking lange tijd onbereikbaar, en eenmaal in contact deelde Booking mee dat de eigenaar verantwoordelijk is voor de foto’s. Geen enkele poging het probleem op te lossen, gewoon een koele afwijzing. Geen coulance. Na vele jaren klandizie, met vele boekingen, heb ik afgehaakt bij Booking.com. Het is een geldmachine geworden met een servicedesk zonder toegevoegde waarde. Schande!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-09-2020 | Accommodatie(s): Landhuis Schlossberg, Medebach
 
door

1,0
Nooit meer booking.com
Hotel in Japan, april 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Verdienen eigenlijk geen sterren, coronavoucher gehad van 1 hotel, 4 mails gestuurd voor nieuwe datums, deze zegt hotel nooit te hebben ontvangen en we zijn nu 500 euro kwijt, booking.com zegt hier niets aan te kunnen doen! Boek nooit meer bij ze mij zijn ze kwijt! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-04-2021 | Accommodatie(s): resi stay kyoto
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Vieze accommodatie en booking helpt niet!
Stedentrip in Engeland, december 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Bij aankomst in de accommodatie, bleek het een hele smerige boel te zijn; urine op de vloer, schaamhaar, gebruikte handdoeken en beddengoed, vetdruppels op fornuis, schimmel in douche etc. We hebben meermaals contact gehad met de verhuurder en Booking en na een tijdje kwam er eindelijk iemand poetsen. Helaas, was ook het poetsen ver onder de hygiënische normen (badkamervloer poetsen met afwasmiddel???), wat wij allemaal aan Booking doorgaven. Uiteindelijk hebben wij besloten om nog voor de eerste nacht te vertrekken wegens de viezigheid en we hebben een andere accommodatie geboekt. Daarna hebben wij meermaals met booking contact gehad en we krijgen per medewerker andere feedback. Booking wil meewerken aan een vergoeding van slechts 6% van de totale 944 euro aangezien de accommodatie maar een 6/10 heeft op booking en we niet anders moeten verwachten. Schandalig dat ze je zo laten zitten met dubbele kosten en partij trekken voor de verhuurder. Ongeacht hoe duur het is, ik vind dat je altijd mag verwachten dat het schoon is, maar daar denkt Booking helaas anders over. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-01-2020 | Accommodatie(s): Aldgate Apartments
 
door
61-70 jaar
Met partner
8,0
Scheve prijs/kwaliteit verhouding.
Autorondreis in Griekenland, september 2019

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

De prijs/kwaliteit verhouding was volkomen scheef. Het was een piep kleine studio eind september voor € 93,-- per nacht. De mensen waren heel hartelijk en er was fruit en limonade in de koelkast. Opvallend is dat Booking.com ons niet om een beoordeling heeft gevraagd, terwijl dat over alle andere accomodaties wel is gebeurd. Verder alleen maar goede ervaringen met Booking.com. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-10-2019 | Accommodatie(s): Margaretha Appartments Paleochera
 
door
21-30 jaar
Met partner
-
Booking is shit
Autorondreis in Polen, juli 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Booking heeft mij een kamer laten boeken in een hotel die vol zat. Kom ik daar aan waar ze geen 1 woord nederlands spreken met dat ik dus geen kamer heb. Vervolgens booking gebelt waar ik halfuur aan de wachtlijn zat om uiteindelijk een engels talige werknemer aan de telefoon te hebben die niet zo goed wist wat ze moest doen. Ze gingen kijken naar een alternatief en zouden me binnen enkele minuten terug bellen... Enkele minuten??? Het duurde ruim een uur en heb toen zelf weer terug moeten bellen en weer enorm lang in wachtrij gestaan etc. Ze kon geen vervangende hotel voor mij vinden, alleen duurdere maar ik zou het zelf moeten betalen. Vervolgens zouden ze me weer terug gaan bellen want het moest overlegt worden etc. Eindstand waren we 3u later in de avond en geen hotel verder. + Ik ben gaan proberen zelf een hotel te regelen met weinig suc6. Vervolgens krijg ik nu maand later een bericht dat ze de bijkomende kosten wel willen betalen voor me???? Maar op dat moment kon dat niet en heb ik het ook duidelijk gevraagd of ze dat niet deden omdat het hun fout was. Maar wat heb ik hier nu aan ? Helemaal niks want heb die avond niet in een hotel geslapen. #triest Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-08-2019
 
door
51-60 jaar
Met gezin
1,0
Waardeloos
Familiereis in Amerika, juli 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Geboekt op basis van recensies .wat een tegenvaller
Op advies van booking weggegaan en een ander hotel geboekt .achteraf weten ze van niks en reageren ze niet meer op mail
Recensie over hotel is verwijderd oplichters
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-08-2019 | Accommodatie(s): M Boutique
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
door
61-70 jaar
Met partner
-
Zeer slecht
Familiereis in België, december 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Zeer slechte ervaring. 1 jaar geleden geboekt en net voor aanvang van deze vakantie door booking.com geannuleerd zonder opgaaf van reden.
Slecht alternatief aangeboden. Onvriendelijk te woord gestaan. Nooit meer booking .com
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-12-2018 | Accommodatie(s): studio bredene aan zee
 
door

-
Waardeloze klantenservice
Kerstreis in Polen, december 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Voor december 2018 heb ik voor Warschau en Krakau 2 x 1 kamer gereserveerd. Ook voor een vriendin. Op de site van Booking.com staat wat de kamer gaat kosten. Die prijs kan enigszins fluctueren omdat de koers Zloty/Euro kan verschillen. Dat snapt iedereen. Maar hoe kan het dat ik veel meer moet betalen terwijl de Zloty aan het zakken is. Tot 4 maal toe heb ik Booking.com om een reactie gevraagd en steeds vragen ze om een reserveringsnummer en pincode. 4 maal heb ik die gegeven maar een fatsoenlijk antwoord blijft achterwege. Al 15 jaar boek ik bij Booking.com, ook 60 kamers zijn we nu verder maar dit zijn wel de laatste reserveringen geweest bij Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-10-2018
 
door
Met partner
-
Geen respect voor de klant
Kerstreis in Polen, december 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Overal ter wereld heb ik kamers via Booking.com geboekt. Meestal tot tevredenheid. Nu heb onlangs ik twee kamers geboekt in Warschau voor december, ook voor een vriendin. Bij de prijs staat vermeld dat er een prijsverschil kan ontstaan bij de omrekening van de Zloty naar de Euro, dat snap ik. Maar dat er bij de omrekening een prijsverschil ontstaat van meer dan € 25 ten nadele van de klant terwijl de Zloty aan het dalen is, snap ik dan weer niet. Ik heb drie e-mails naar Booking.com gestuurd om uitleg maar het blijft akelig stil aan de andere kant. Dat Booking.com niet antwoordt vind ik ronduit schofterig en schandalig. Wel elke dag mailtjes sturen dat weer overal de prijzen zijn gedaald.
Na 15 jaar en 60 kamers verder voor mij geen Booking.com meer.
Wat een 'klantvriendelijkheid'.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-09-2018
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Nooit meer.
Hotel in Nederland, november 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Zwaar verouderd hotel voor een veel te hoge prijs. Pluspunt is de locatie. Tv op de kamer was erg slecht.
Ontbijt was zeer matig. Vloerbedekking erg vies. Overal loshangende stopcontacten.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-11-2018 | Accommodatie(s): Hightop hotel
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
-
Brutale klantenservice
Hotel in Nederland, augustus 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Eerst heel brutaal te woord gestaan aan de telefoon. Vervolgens mijn klacht gemeld via de mail en nooit meer antwoord gekregen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-08-2018
 
door
41-50 jaar
Met partner
-
Slechte service booking.com
Rondreis in Frankrijk, juli 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij zijn in juli 2018 naar Corsica geweest met Booking.com Zij hebben een leuke actie bedacht en dat noemen ze profiteer van vriendenvoordeel. Uiteindelijk beloofden zij ons een voordeel van € 100,00 Dit wordt ook per mail bevestigd. Maar uiteindelijk wordt het niet terugbetaald. Als je een mail stuurt naar de klantenservice wordt er niet gereageerd. Wat een moeizaam verhaal. Tevens beweren zij dat je kosteloos kunt annuleren. Er wordt € 190,00 van de credit card afgeschreven en je geld krijg je niet meer terug. Allerlei formulieren moeten hiervoor ingevuld worden, een zeer tijdrovend en omslachtig verhaal. Ook hebben we een boeking "kosteloos" geannuleerd. Er wordt € 140,00 afgeschreven en je krijgt uiteindelijk € 137,00 weer terug. Weer 1 van de mooie beloftes, die niet waargemaakt wordt. Wat een slechte firma. A. Groenenboom Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-12-2018 | Accommodatie(s): diversen
 
door
41-50 jaar
Met partner
9,0
Wow! Amazing!
Hotel in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Heerlijk goed hotel met Perfect uitzicht.
Nadat we iets te ver waren gereden en op een onverhard pad terecht waren gekomen even met het hotel gebeld en op de plaats van bestemming gekomen.

Mooi oud landhuis, wat is omgebouwd tot een hotel (de BBC schijnt er ooit gefilmd te hebben en een documentaire ervan gemaakt te hebben).
In vitrines hangen authentieke spullen en klederdracht van vroeger waardoor je een betere voorstelling van vroeger kunt maken.
De kamers zijn groot genoeg en lekker koel ivm dikke muren en luiken die je kunt sluiten zodat de koelte binnen blijft.
Badkamer is van deze tijd.Schoon/grote spiegel/ruime douche incl.regendouche/fohn op verzoek.
Wij sliepen op een kamer met een authentiek bed wat de beleving nog beter maakte.

Ontbijt is prima.Gezamelijk dineren als je er gebruik van maakt, wat wel leuk is want je zit met andere gasten aan 1 gezamelijke tafel.In ons geval heel leuk 2 mensen uit Cuba ,2 uit Libanon en een stel uit Belgie.
Het uitzicht en de rust zijn de sleutelwoorden/unique selling points.

De ligging van het zwembad maakt het uitzicht vanuit daar, nog meer bijzonder.

Vanuit dit hotel ken je op bezoek bij diverse quinta (wijnhuis, met eigen wijngaarden)

Het oude treinstation in Pinhao is de moeite waard om even te bekijken.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-08-2018 | Accommodatie(s): Casa De Casal De Loivos
 
door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Verschrikkelijk
Autorondreis in Canada, juni 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Verschrikkelijk.. Stinkt overal naar de katte pis!!!
Wij zijn gelijk weer vertrokken.
Het huis op de foto is niet het huis waar we in zouden slapen maar in het huis er naast. We kregen een kamertje op zolder toegewezen met matrassen op de grond en geen deur er in. Ook zat er geen gordijn voor het raam.
We hebben nog gekeken naar een andere kamer maar daar kon je je kont ook niet keren. Een ander stel uit Nederland is na aankomst gelijk vertrokken en heeft iets anders geboekt.
Het guesthouse word gerund door Chinezen en alles ruikt naar eten en pis..
Dus: BLIJF WEG BIJ HET MANOR GUESTHOUSE IN VANCOUVER !!!

J. F. Uit Oudkarspel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-06-2018 | Accommodatie(s): The Manor Guesthouse Vancouver
 
door
31-40 jaar
Met vrienden
1,0
BOOKING.COM niet DOEN
Zonvakantie in Spanje, juni 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

In oktober 2017 dachte we een mooie Villa te boeken in Ibiza, 4nachten van 19juli tm 23juli 2018.
In Maart 2018 komt dan echter het bericht dat we even 900euro bij dienen te betalen. Ipv 2200euro wordt het dus 3100euro.
Een Obviously mastake volgens BOOKING.COM. (Zo Obviously dat ze er zelf pas 4maanden later achter komen). Dus even bijbetalen of anders wordt je vakantie gecancelled. Van de reeds geboekte vliegtickets krijg je vanzelf sprekend niks terug.

Kortom boek dus niet deze villa en kijk uit met je boekingen bij BOOKING.COM, het zijn goedkope oplichters, zonder oog voor hun klanten. Ze wachten bewust 4maanden zodat je niet meer terug zou kunnen.
Het vreemd is dat later blijkt dat dit vaker gebeurd bij deze Villa, maar waarom gaat een groot bedrijf als BOOKING.COM dan nog in zee met zulke verhuurders??

Het is ons een groot raadsel. Booking.com helpt zo een complete vakantie omzeep van 10man, waaronder diverse vaste klanten… Ze hebben hier schijt aan en zetten je voor het blok. Ofja ze bieden je 100euro korting aan (900 ipv 1000euro bijbetalen)

Gegroet,


Ruben de Wit / Roel Ebben
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-03-2018 | Accommodatie(s): Villa Falco
 
door
> 70 jaar
Met partner
2,0
Voor ons zeer slecht
Autovakantie in Frankrijk, mei 2018

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Helaas was het hotel niet voorzien van parkeergelegenheid en de mevr achter de balie kon niet vertellen waar wij konden parkeren zelf uitzoeken . Punt 2 .
De muziek van buren houd ons waker of je moet van disco in je kamer houden morgen weer auto reiden is levens gevaarlijk en dat voor €89 veel te ve
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-05-2018 | Accommodatie(s): Cassitel
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Misleidende teksten op website over vooruitbetaling
Stedentrip in Portugal, december 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Een appartement in Lissabon geboekt via booking.com. Op de website in het boekingsveld staat duidelijk aangegeven:geen zorgen, er wordt nog niets in rekening gebracht! en: geen vooruitbetaling nodig!
Het bedrag wordt na het boeken direct gereserveerd (pre-autorisatie) op mijn creditcard, dit vind ik geen probleem. Echter de volgende dag is het volledige bedrag geïncasseerd door booking.com. Bij telefonische navraag wordt mij verzocht om screenshots te mailen. Ik doe alsof ik een nieuwe boeking maak en maak screenshots van deze teksten. Hierop krijg ik als antwoord dat in het betalingsscherm heeft gestaan (mijn creditcard gegevens staan al in mijn account) dat het volledige bedrag direct betaald dient te worden. Daar heb ik uiteraard geen screenshot van en kan ik niet bewijzen maar zou hoe dan ook nogal tegenstrijdig zijn met de teksten in het boekingsscherm. Booking.com blijft hier echter bij ondanks wat in de algemene voorwaarden staat. Ze nemen geen enkele verantwoording over de teksten die ze zelf vermelden en hebben het bedrag ook zelf geïncasseerd ondanks dat er staat dat booking.com niet incasseert maar de leverancier. Nogal misleidend en als consument trek je blijkbaar aan het kortste eind.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-08-2017 | Accommodatie(s): appartement in Lissabon
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Slecht klachtenbehandeling booking.com
Hotel in Nederland, november 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

In augustus heb ik een hotel (The House hotel Istanbul) via booking.com geboekt. In November, kort een week voor mijn reis kreeg een e-mail via booking.com dat mijn hotel is volgeboekt. Hier begon mijn teleurstelling. Direct daarna heb ik contact opgenomen met de (ontwetende) klantenservice. Hierbij werd me vermeld dat ik een nieuwe hotel moest boeken en dat het restbedrag daarmee werd gerestitueerd, wat dus niet is gebeurd! Per direct heb ik geprobeerd om een nieuwe hotel te boeken. Helaas bevond ik me op dat moment in Turkije (wat ik tijdens mijn gesprekken heb ook vermeld). Dus het boeken van een hotel in Turkije was onmogelijk, dat ik na 2 dagen heb ontdekt. Na meerdere malen contact op te nemen hebben ze het probleem niet kunnen oplossen. Ontwetendheid van de callcenter medewerkers! Uiteindelijk heb ik zelf via een familielid kunnen boeken. De nieuwe boeking is dus afgeboekt van mijn creditcard, maar van het bedrag van de annulering heb ik in 1ste instantie niets vernomen. Na meerdere malen bellen en e-mailen hebben ze na 2 maanden mijn geld teruggestort. Steeds werd me in de e-mails vermeld over een terugkoppeling van 72 uur, maar dat is nooit nagekomen. Door deze elende heb ik niet optimaal kunnen genieten van mijn vakantie. Tevens heeft het me energie gekost om achter mijn geld aan te gaan. Ik vond het niet professioneel van zo'n organisatie als booking.com! Uiteindelijk heb ik mijn geld na 2 maanden terug kunnen krijgen, zonder enig tegemoetkoming en gepast excuses!! Erg onwaardig en zwaar teleurstellend!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-01-2018 | Accommodatie(s): The house Hotel
 
door
61-70 jaar
Met partner
2,0
Slechte dekbedden koud en flinterdun
Excursiereis in Engeland, november 2017

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 4

We were there in November 2017. Planned with Booking.com It was freezing cold and there was only a meager thin blanket / duvet on the bed. Far too cold. We have asked for an extra but that was not possible. Even after extra complaints do not. Incomprehensible that such a hotel has no extra blankets! We have our coats laid on it but that did not help. Rooms are far too small, but for the rest it is a reasonable hotel, unfortunately the service is lousy, you just sit down with your thin blanket and you do not do anything. Spent three nights in the cold. We do not do that anymore, bad advertising for Mowbray Court and Booking.com ! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-12-2017 | Accommodatie(s): Hotel Mowbray Court London
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
10
Blij met Booking.com
Hotel in Nederland, oktober 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Booking!!!
Ideaal..goede MENSEN werken bij Booking...begrijpend en aardig.
Ik.heb nooit problemen mee gehad.
Ze lossen jou problemen op en dat is waar..
Hotel was super leuk...
Alles van begin tot het eind top geregeld!
A

Bedankt Booking
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-10-2017 | Accommodatie(s): Hotel prinses
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
Booking.com niet voor hun klanten
Actieve vakantie in Polen, september 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

De office waar wij de sleutel konden halen bleek eerder gesloten te zijn dat dat ze aangaven. Wij probeerden ze te bellen, helaas namen ze de telefoon niet op.
Na een reis van 10 uur blijkt dus dat wij geen overnachting hadden. Gelukkig hebben wij nog een ander duurdere overnachting kunnen reserveren.

Aan booking.com hebben wij doorgegeven dat wij de overnachting niet hebben gekregen, wij hebben hun bewijs zoals onze telefoongegevens doorgestuurd. Helaas blijkt booking.com alleen maar op de hand van het apartement te zijn en niets voor ons als regelmatige booking.com boeker te doen. Het apartement heeft wel het geld van onze rekening gehaald, gelukkig heeft visa dat geld weer terug geboekt.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-10-2017 | Accommodatie(s): Apartamenty Świnoujście - Zdrojowa
 
door
31-40 jaar

1,0
Booking supports scammers.
Stedentrip in Duitsland, september 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

On their site my booking is advised as "one of your best sellers" with a very good location. But nothing like that is true. This property is one big scam.
We got to the Potzdamer Platz in Berlin and walked from there to the location (near the intersection of "Wilhelmstraße" and "An der Kolonnade"), only to find a big construction site. A local noticed our confusion and asked if she could help us, but she was not aware of a hostel in that direct area. We checked booking.com but there was no actual address on your whole site for this property, so we called the listed phone number.
A man picked up. He didn't speak German and his English wasn't very good either. He wasn't very friendly and urged to be fast (we would have been if he would have given us a correct address in the first place). He sent us to the intersection of "Möcknerstraße" and "Obentrautstraße". If you check the map: That's quite a walk. By the time we got there, both our phones were empty from navigating all day. Again: Nothing. We asked a lady who was walking her dog. She got the question before, but had no clue about a hostel in the area.
Frustrated we went to the Hotel Am Potzdamer Platz that was nearby, in the hope they knew about this hostel. They didn't. They tried to look it up but couldn't find anything about it and asked if we were sure about the name. We got allowed to use their business center to check the booking. The name was correct. We noted the number and got permission to use thier phone. Again we spoke to the person not speaking proper English. This time he was even less friendly, but he gave us an actual address and also sent us a mail with the address in it "Möcknerstraße 113".
Now if you would check the map, you will see that this address is NOT in Berlin-Mitte, as advertised when booked. The address is somewhere halfway in Kreuzberg in a quite bad neighbourhood where we didn't really feel safe.
Once we got there, it was an appartment complex with a lot of doorbells, but none for the Hostel. We pressed some random doorbells until somebody opened the front door for us. There was a mailbox with "BNB" on it, but still no appartment number. We knocked on a random door. The lady who opened didn't know the hostel but gave us 2 options to try within the building. The next door we tried seemed to be the correct one - After 2.5 hours of searching, mind you.
An unfriendly man opened and was barely able to ask my name. He called with somebody and gestured us in. Only for us to get the next shock.
If you check your site, you will see nice beds in rooms. This was nothing like advertised (again). The living room of the inhabitans containd a small closet, a table with some chairs, a stretcher and a sofa. We paid for beds in Berlin Mitte, but got couchsurfing in a shady neighborhood. The couple owning the place didn't speak English at all, but the (friendlier) wife showed us via Google Translate that she was still cleaning for 10 minutes (even though we got there a lot later than expected). After this we went to sleep dead-tired and frustrated. In stead of a nice evening in Berlin we had nothing but trouble and frustration.
The beds were too short and we didn't get a good sleep. Eventually we got up early because we both had pain in our backs. Our phones charged over night and showed us that we were in central-west Kreuzberg, in stead of Berlin Mitte. The distance to the Brandenburger Tor was not a Quater Mile (like advertised) but 2.6km.
Not able to talk to anybody about this. We tried to make the best of is. Our frustration got bigger when we found a hotel near Berlin Mitte (Ibis Budget) that had rooms available for only 95 per night - including breakfast. So for only 2 euro more, we could have gotten a decent hotel, with breakfast on a better location.
To top it all: When I got home they charged 30 euros more from my creditcard than the advertised price (which was WAY too high for what we got to begin with).
For some time now, friends of mine (all frequent travellers) are complaining about booking.com and are advising me to switch to another site where the service is better and they also have lowest price guarantee.

Booking does not respond to my complaints and they won't show my review of the Hostel on their site. They also don't allow a review via Facebook.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-09-2017 | Accommodatie(s): Hostel Potsdamer Platz
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Bedankt booking
Vakantiehuis in Nederland, augustus 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Via booking.com een vakantie in villa met zwembad geboekt. Zij hebben een fout gemaakt,na aankomst bleek alles vol. Wij hebben 6 gewacht op een andere accommodatie. Alles was vol. Uiteindelijk een appartement voor ons gevonden. Heel wat minder dan wat wij geboekt hebben. Wij hebben duidelijk dezelfde dag doorgegeven dat dat niet is wat wij willen maar dat wij na 6 uur wachten en twee kinderen geen keuze hebben. Wij zouden een compensatie krijgen, voor drie verpestte vakantiedagen. Hun aanbod is 25 euro. Wij hebben 180 euro betaald!!! Drie vakantiedagen verpest. Bedankt booking! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-09-2017
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
9,0
Fabtastisch
Autorondreis in Frankrijk, augustus 2017

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Fantastisch op alle gebied!!!!!!
Voor alles 5 bedjes als we het op het programma met viervingerig bed zouden zetten
Proficiat aan de uitbaters !!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-08-2017 | Accommodatie(s): La petite bourgonie
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
1,0
Slecht
Autovakantie in Frankrijk, augustus 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Normaal betalen bij hotel
Het was al van mijn rekening bij aankomst
Geen welkomstdrankjes zoals op hun site staat pover ontbijt geen fris en net hotel
Normaal drie sterren ik zou geen enkele ster geven zeker geen aanrader !!
Oud en uitgeleefd hotel !!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-08-2017 | Accommodatie(s): Le clamador
 
door
41-50 jaar
Met gezin
-
Woorden schieten tekort
Familiereis in Amerika, augustus 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Geachte lezers,

Ik wil graag onze ervaring delen met booking.com
We zoeken een huisje voor 7 personen, waarvan 3 kinderen in de leeftijd van 7,16,en 17 krijgen we een huisje aangeboden wat we boeken.
Aangekomen krijgen een huisje voor 5 personen.
Wat blijkt de kinderen moeten bij ons in bed .....
Dit is voor ons geen optie gezien de leeftijden!
Contact opgenomen met booking.com verwijst naar de kleine lettertjes wil niet mee denken met een oplossing voor ons en verbreekt de verbinding.
2 uur zitten wachten vol frustratie 50 euro bel kosten verder, zonder een oplossing pffff bedankt ! — bij Hawks Cay Resort.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-08-2017 | Accommodatie(s): Hawks Cay
 
door
> 70 jaar
Met gezin
1,0
Website is Booking.com onbetrouwbaar
Zonvakantie in Indonesië, juli 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Booking.com wil op geen enkele wijze de verantwoordelijkheid nemen voor hetgeen ze op hun website tonen. De kwaliteit van de accommodatie was erbarmelijk/afgrijselijk, en komt niet in de buurt van de prachtige foto's op de website van Booking.com.
Op basis van deze foto's hebben we onze keus gemaakt en via Booking.com geboekt.
Toen we Booking.com erop wezen, meldden ze dat de verantwoordelijkheid geheel ligt bij de aanbieder van de accommodatie.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-09-2017 | Accommodatie(s): kumpul kumpul II, Legian Bali, Indonesie
 
door
51-60 jaar
Met gezin
10
Een geweldig super mooi appartement, met geweldig mooi uitzicht op het meer van ohrid. Echt een aanrader!!!
Fly and Drive in Macedonië, juli 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

We zaten in appartement villa velesto hoog in de bergen met een super mooi uitzicht op het meer van ohrid, geweldig!!!!!
Super mooi appartement nieuw , schoon, alles aanwezig.
Zelfs een afwasmachine, wasmachine alles compleet.
Zijn hier 6 dagen geweest.
Een echte aanrader.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-08-2017 | Accommodatie(s): Villa velesto ohrid
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Goede prijs-kwaliteit.
Zonvakantie in België, juli 2017

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Goede prijs-kwaliteit. Zeer vriendelijk onthaal. Mooi gelegen in zeer rustig dorp. Minimale keuken aanwezig; weinig ruimte om te koken. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2017 | Accommodatie(s): Haus Tamara, Hochsteg 565 Finkenberg (Tirol)
 
door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Klopt niet met de beschrijving van de booking
Stedentrip in België, juli 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Bij de beschrijving geeft men aan dat er een bed is dat zeker 2m lang is, maar er was geen bed wel een slaapbank met zeer dunne matras en een matras die dan niet op de plaats bleef zodat je steeds een geul had tussen de zetel en de rest van het matras, een matras die telkens naar beneden verschoof. Het huis buiten was volledig vervallen, verwaarloosd, eerste indruk was alsof het niet bewoonbaar was, maar wij hadden dan wel een nieuwe voordeur, éénmaal binnen was er een deur die precies was ingedeukt en toe geplakt, naast ons appartement. Was mijn man er niet bij ik zou me niet veilig gevoeld hebben. Dan bleek er ook een koffiemachine te zijn, nergens gevonden. De ruimte tussen toilet en wasmachine was zeer klein, gelukkig heb ik korte benen, maar voor mijn man wat minder praktisch. Dan was er sprake van 'uitzicht', ons uitzicht was een klein raam die best toe bleef omdat dit dadelijk aan de straatkant was en er inkijk was, (we zaten op half kelder niveau) het zicht dat we hadden waren de benen van de voorbijgangers in het kleine raam. Dan geeft men aan dat de inloopdouche bereikbaar is voor rolstoelgebruikers, maar je moet eerst vanuit de straatkant drie trappen naar beneden, dan is er weinig ruimte voor een rolstoel door te laten in de leefruimte, ik weet niet goed hoe die rolstoel tot de douche moet geraken. Het enige positieve was dat het zo goed als in het centrum van Ljubljana was en dat er geen hinder van lawaai was en dat de keuken goed ingericht was en een kanjer van een TV scherm die zeer veel plaats innam die we uiteindelijk nooit hebben gebruikt. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2017 | Accommodatie(s): black en white appartement Ljublijana, Emonsa cesta 12
 
door
41-50 jaar

-
Zee wknd
Autovakantie in België, juli 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hadden een studio met zeezicht geboekt en ter plaatse kregen we een appartement in de winkelstraat.dit was niet heel netjes gepoetst en het raam v/h terras was niet open te krijgen alsook de lavabo vd badkamer was niet in orde,het water kon niet weglopen,we hebben dit 2 keer gemeld aan de receptie maar toen we terug naar huis gingen was er nog geen klusjesman langs geweest...
de mensen aan de receptie waren wel vriendelijk en het ontbijt was ook zeker in orde!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-07-2017 | Accommodatie(s): sandeshoved nieuwpoort
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Jammer
Familiereis in Nederland, juni 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Boek geen reis via Booking.com. Zij hebben bij hun hun hotels betalingsproblemen waardoor de klant gevraagd wordt dubbel te betalen: 1 x via booking.com en 1 x bij het hostel/hotel zelf. Booking.com belooft het geld terug te storeten maar doen dit niet. Ze reageren ook niet op mijn berichten. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-07-2017
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Goblenz Apartment Am Markt 221: oud en erg vies
Stedentrip in Duitsland, mei 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vanwege goede recenties hebben wij hier in de meivakantie een kamer geboekt. Aangekomen was alles erg, erg vies en in slechte staat. Communicaties verliep per sms en de eigenaar was niet bereid te komen. Ik heb een 20tal foto's gemaakt en een klacht ingediend bij booking.com.Wij hebben een ander hotel geboekt en een klacht bij booking.com ingediend. Als reactie kregen wij dat het hen spijt dat wij geen goede ervaring heeft gehad bij Koblenz Apartment, en dat zij blij zijn dat wij de tijd hebben genomen om hen op de hoogte te brengen van de situatie. Zij vinden het jammer dat het voorval onze vakantie een beetje bedorven heeft. En daar kun je het dan mee doen. Ik hoop van harte dat u deze informatie krijgt voordat u gaat boeken bij Goblenz Apartment Am Markt 221. Jammer dat wij bij dit bericht geen foto's kunnen plaatsen hoe slecht verzorgt en vies het apparement was. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-07-2017 | Accommodatie(s): Koblenz Apartment Am Markt 221, Ehrenbreitstein, Koblenz
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
-
Zelfs met bewijs kom je niet verder!
Stedentrip in Italië, mei 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Hotel heeft booking geannuleerd omdat ze mijn creditcard niet konden valideren. Blijkt , na bellen met de bank, ze een verkeerde vervaldatum hebben ingevoerd. Booking.com heeft upodate gevraagd en ook, 3 dagen later, gevalideerd en is alles oke en krijg ik mail dat het gelukt was en booking bleef staan. Een uur later annuleerd het hotel onze booking. Nu heb ik de fout gemaakt zeker terwijl de bank mij bevestigd heeft dat als vervaldatum juist was geweest er niets aan de hand zou zijn. Hotel beweert dat zij de goede vbervaldatum hebben ingevoerd, bank bevestigd van niet en Booking. Com zegt geen validatie te doen terwijl de bank ook bevestigd dat zij dat wel hebben gedaan.
Datum daarvan heb ik, validatie code heb ik maar nu heeft niemand schuld. Heb ik het vast niet goed ingevuld, ONZIN.
Wij hebben snel een minder hotel geboekt tegen hogere kosten en niemand wil voor de extra kosten opdraaien.
Van het kastje naar de muur en terug, heeft me dagen tijd gekost en na alle bevestigingen , code enz van de bank nog steeds geen bevredigend antwoord.
Ben helemaal klaar met beide en zal ze ook niet als correct aanprijzen!!!!!!!!!!!!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-05-2017 | Accommodatie(s): Tree Charme Spagna Boutique hotel
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
7,0
Slechte service booking.com
Stedentrip in Finland, april 2017

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Half okt 2016 het hotel in Helsinki geboekt via booking.com. Speciaal dit hotel uitgezocht vanwege de mooie ligging en de sauna! Bij aankomst in het hotel bleek de sauna in onderhoud te zijn, we konden er geen gebruik van maken. Dit stond half oktober nog niet op de website. Nu intussen wel. Maar na het boeken heb ik niet meer gekeken. In Helsinki direct bij de receptie dit aangegeven. Ik moest het met booking.com opnemen. Ook gelijk een mail gestuurd. Twee dagen later kreeg ik een mail, omdat ik al was uitgecheckt (dit was niet zo, ik was nog in het hotel) kon ik hier niet meer over "klagen", dat had ik direct moeten doen. Vandaar dat ze ons niet tegemoet konden komen. Ik heb direct weer een mail terug gestuurd, maar nooit meer antwoord gehad. Het hotel was verder wel goed, maar hierdoor erg duur. Zeer slecht van booming.com om zo met de klanten om te gaan. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-04-2017 | Accommodatie(s): Glo hotel Kluuvi
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Annuleren? Volledige prijs betalen!
Autovakantie in Italië, april 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Booking.com maakt op de site melding van gratis annuleren.
Nu moeten we annuleren, geven dit maanden van te voren aan maar nee hoor, we moeten de volledige prijs betalen
Wat een service , nog nooit meegemaakt!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-02-2017 | Accommodatie(s): Hotel
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
2,0
Euro Wembley elm hotel afrader
Stedentrip in Nederland, maart 2017

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Een vriendinnen weekendje naar Londen, vlak bij Wembley Arena om een concert te bezoeken... Leuk zou je denken.. Tot wij het hotel binnen liepen met betaalbewijs van dit hotel. De medewerker achter de balie was erg onvriendelijk en zei dat wij niet betaald hadden. Helaas konden wij aantonen dat we dat wel hadden gedaan via bokking.com. De medewerker was chagrijnig en gaf ons kwaad de sleutel van de kamer.

De kamer is overigens erg vies.

Savonds toen wij op bed lagen, klopten er ineens security op de deur, wij moesten de deur openen omdat meneer dacht dat er gerookt werd..

De enige plus punten die wij kunnen opnoemen zijn de bedden en de afstand naar het station, deze zit echt om de hoek.

Het hotel is absoluut niet aan te raden.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-03-2017 | Accommodatie(s): Euro Wembley elm hotel
 
door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Nooit meer !
Hotel in Italië, maart 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Booking.com maakt zijn aanbiedingen niet waar, als je ze daarop wijst dan weten ze het niet meer en hoor je niets meer.
Ik ga er nooit meer mee in zee.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-03-2017 | Accommodatie(s): Novotel Mestre
 
door
41-50 jaar
Met vrienden
-
Jammer Booking.com
Wintersport in Oostenrijk, februari 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

In oktober 2016 hadden we met twee gezinnen een hotel (Kunstleralm) in Kaprun geboekt. Een week daarna werd het totale bedrag 1300,00 euro van onze creditcard afgeschreven. Op de site van Booking.com stond dat dit mogelijk was dus we hadden geen argwaan. Wel wilden we graag een betalingsbevestiging. Booking.com zou contact opnemen met het hotel. Dit lukte hen uiteindelijk niet en ons werd verzekerd dat de reserveringsbevestiging van Booking.com voldoende zou zijn. Op 2 januari kregen we een mailtje van Booking.com dat het hotel onze aanvraag niet kon honoreren. Best vreemd aangezien we al betaald hadden. Direct daarop een andere mail waarin stond dat we "gratis" hadden kunnen annuleren met daarin een link om maar opnieuw te boeken. Hoezo gratis?? we hadden immers al betaald. Toch maar even gebeld met Booking.com. Het hotel bleek failliet, hoe we het geld terug konden krijgen konden ze geen uitspraak over doen. Ze zouden ons hierover terugbellen. Na twee dagen hebben we zelf maar even teruggebeld. We moesten ons geld zelf terugvorderen bij onze creditcardmaatschappij. Booking.com kon nu even niks meer voor ons doen. Toen volgde er radiostilte........
Gelukkig hebben we het geld teruggekregen, hebben we via de plaatselijke VVV van Kaprun een fantastisch hotel geboekt (landhotel Gut Edelweiss) en een leuke vakantie gehad.
Booking.com heeft helemaal niks meer van zich laten horen, geen mailtje, telefoontje, excuus. Erg jammer. Dit was de laatste keer dat ik ooit bij Booking.com heb geboekt.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-03-2017 | Accommodatie(s): Kunstleralm Kaprun
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
2,0
Zeer slecht
Hotel in Nederland, februari 2017

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Bij het boeken kan je ontbijt selecteren.
Daarna kan je aanvinken gratis wifi en gratis ontbijt. Helaas moet je voor het ontbijt bewoon betalen. We hebben ter compensatie 1 drankje gekregen. Maar dat vergoed natuurlijk niet de bijna 40 euro aan ontbijt. Het is eens en de laatste keer dat ik via booking.com heb gereserveerd. Ik heb aan de receptie de fout laten zien en die hebben dit ook toegegeven alleen zeer slecht opgelost met een drankje. Verder waren de kleedkamers niet aftesluiten, aangezien de deuren klemmen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-02-2017 | Accommodatie(s): Hotel Mitland
 
door
51-60 jaar
Met gezin
-
Illegaal appartement
Familiereis in China, december 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Geboekt appartement bij booking,com bleek illegaal en daarmee grote problemen bij uitreizen van China met de politie welke op zoek waren geweest naar ons gezin. Vervolgens als reactie van Booking.com een toezegging tot compensatie welke tot nu toe (6 maanden verder) niet nagekomen is. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-06-2017
 
door
51-60 jaar
Met partner
-
Verborgen kosten 22%
Duik/snorkelvakantie in Filipijnen, november 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Veel hotels zakelijk en prive via booking.com naar tevredenheid geboekt. Nu voor het eerst met 22% verborgen kosten geconfronteerd (boven op de aangegeven totaalprijs). Achteraf was boeken bij hotel zelf goedkoper geweest. Mijn advies niet weer boeken bij booking.com maar direct via hotel of bijv, Agoda die geen meerkosten berekent. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-11-2016
 
door
41-50 jaar
Met vrienden
1,0
Onbetrouwbaar Booking.com
Culturele vakantie in Griekenland, oktober 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wekenlang door Booking.com aan het lijntje gehouden en nog steeds geen geld terug bij foutieve afboeking door Booking.com. Niemand houdt zich daar aan afspraken. Schande ! Nu maar via ING fraude afhandeling het geld proberen terug te krijgen. Schande! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-08-2016 | Accommodatie(s): Malliott
 
door
31-40 jaar
Met partner
-
Slechte service, oplichters
Zonvakantie in Indonesië, september 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Mijn ervaring is dat Booking.com oplichters zijn! Wij boeken hier al jaren, zowel privé als voor het bedrijf. maar dit is de laatste keer geweest, een organisatie die je probeerd af te poeieren met een slap e-mailtje. Reageren 10 dagen na dat we ingecheckt en alweer uitgecheckt waren en toen konden ze niets meer betekenen omdat de boeking in het 'verleden' ligt, terwijl er meerdere keren was gemaild voordat we ingecheckt waren. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-09-2016
 
door
Met vrienden
10
Uitstekend gastvrij Top
Motorreis in Frankrijk, september 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Prima Auberge kleinschalig met fantastische eigenaren die veel voor hun gasten betekenen.
Tevens uitstekend eten zowel ontbijt meeneemlunch als diner.
Auberge staat in een prachtige omgeving.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-09-2016 | Accommodatie(s): Auberge Myrtilles Salau
 
door
41-50 jaar
Alleenreizend
-
Vertrouwen weg
Hotel in Nederland, september 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Hotel geboekt op Bali ...via creditcard betalingsopdracht gegeven...extra gecontroleerd...krijg ik via de mail de bevestiging mail binnen...heb ik niet Hotel Bakungs Beach hotel...maar Bakung Sari Hotel geboekt....gelijk gebeld...was niet mogelijk dat de fout bij Booking.com ligt....hebben Hotel gebeld op Bali ?...7 uur tijdsverschil...en de nachtportier kon geen antwoord geven of er geannuleerd kon worden...nee vindt je het gek...blijkt ineens het bedrag van de rekening niet in euro's te staan maar in roepia's ....en het bedrag is niet van mijn creditkaartlimiet afgeboekt....schiet mij maar lek....maar het ergste vindt ik nog dat mijn vertrouwen geschaad is ... na zoveel boekingen...en zie internet ...staat vol met klachten....maar dikke bult eigen schuld...want ik heb geboekt. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-01-2016 | Accommodatie(s): betreft foute boeking
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Prachtig verblijf in een unieke natuuromgeving
Autovakantie in Oostenrijk, juli 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Prima pension, hoewel het de naam hotel waardig is. Ontbijt verzorgd en avondmaaltijden steeds afwisselend. Uniek gelegen, als uitvalsbasis voor wie wandeltochten wil maken in alle windrichtingen. Gastvrouw kent de streek perfect en gaf ons nuttige tips voor onze tochten. Een aanrader voor wie een klein-gezellig-familiesfeer zoekt. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-08-2016 | Accommodatie(s): Pension Koch Uttendorf Austria
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
9,0
Fantastische plek, heerlijk eten
Zonvakantie in Nederland, juli 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Super schone accommodatie. Personeel uitermate vriendelijk, eten heerlijk. al met al een echte aanrader. Wij hebben zo genoten van alle gastvrijheid. Dat is echt alles waard!!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-07-2016 | Accommodatie(s): laghi della tranquilita
 
door
41-50 jaar
Met vrienden
-
** sterren hotel, vieze toilet.
Autovakantie in Italië, juli 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Absoluut geen 4**** waard
Toiletten vies, kamer was in orde, achterstallig onderhoud.
Misleidende reclame van booming.com.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-07-2016 | Accommodatie(s): Euro Hotel
 
door
31-40 jaar
Met vrienden
-
Mevr
Familiereis in België, juli 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Kamer en badkamer roken naar visgeur!!! Niet uit te houden geur kwam van de keuken! Lift bleef constant hangen! En ontbijtplaats vuil! Borden bestek heel vuil! Tapijt niet om aan te zien! Gewoon weg vuil hotel Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-07-2016 | Accommodatie(s): Hotel la terrasse de panne
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
10
Prachtige sfeervolle accommodatie
Hotel in Nederland, mei 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Wat een prachtige locatie is dit. En wat een lieve mensen. Ons warme ontvangst door gastvrouw Anke was een leuke binnenkomer. Ze doet er echt alles aan om het naar je zin te maken. Ze neemt uitgebreid de tijd voor je en de gemoedelijke sfeer die er hangt is fantastisch. Alles erg smaakvol ingericht.
Dit hotel is nog niet zo lang open. Dat was aan sommige dingen wel te merken. Maar deze mensen zijn keihard bezig hier een sfeervol hotel van te maken met een echt thuisgevoel. Dit moet je gewoon een keer boeken. Top!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-05-2016 | Accommodatie(s): Klooster Nieuwkerk Goirle
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
10
Geweldig super gastvrij!
Fly and Drive in Portugal, mei 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Dit adres is een echte aanrader! Wat een luxe, prachtige omgeving mooi uitzicht maar vooral de manier waarop deze mensen omgaan met hun gasten is werkelijk voortreffelijk!
Niets was teveel en er werd er alles aangedaan om het je volledig naar de zin te maken! Er bestaan 3- 4- en 5 sterren hotels maar als er een 6 sterren zou zijn hebben wij die in deze prachtige bed en breakfast gevonden! Een dikke 10! Willem Gooren en Vera Soederhuizen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-05-2016 | Accommodatie(s): Casa de Campo sossego da lata
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar
Alleenreizend
-
Booking.com. jammer!
Rondreis in Sri Lanka, februari 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Booking.com vinden wij een klantvriendelijke website. Wij hebben een aantal problemen gehad met boekingen. Wij moesten wel betalen voor hotels waar we niet hebben geslapen. 1 keer had ik een hotel voor 1 nacht gereserveerd voor twee weken later. Helaas had ikzelf 1de verkeerde datum aangeklikt ( 1 dag ernaast). Meteen kwam ik erachter en heb ik via hotel en booking.com geprobeerd deze 1 nacht reservering te wijzigen naar 1 dag later. Natuurlijk lukte dit niet en moest ik ondanks dat de reservering pas voor twee weken later was toch betalen. Dit noem ik bepaald geen klantvriendelijkheid. Ik had nadat ik al wekenlang mijn reis via booking.com boek wel enige coulance verwacht! . Ook reageert hun klantenservice niet op emails. Twee keer kwamen wij bij een hotel geboekt via booking.com en bleek er geen kamer te zijn voor ons ondanks onze reservering. Booking.com reageerde hier niet op ondanks herhaaldelijke emails. Ook wilde ik een goede hotelbeoordeling schrijven maar daar heb je een email van hun voor nodig. Diverse malen om deze link gevraagd om het hotel te kunnen beoordelen maar nooit een reactie gehad. . Samenvattend is booking.com een site waar je bijna niet omheen komt op vakantie. Meestal gaat het goed maar bij problemen geven ze geen gehoor. Dan is het duidelijk dat geld verdienen voor hen het belangrijkst is en dat de klant hen niet interesseert. Jammer! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-02-2016
 
door
31-40 jaar
Alleenreizend
5,0
Teleurstellende ervaring
Stedentrip in Nederland, januari 2016

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

De geboekte moderne royale kamer was niet beschikbaar en wij waren hierover niet geïnformeerd. Er werd ons een upgrade aangeboden. Deze kamer was echter van minder comfort dan de gereserveerde kamer. Er werden nog 3 alternatieven geboden die allen minder of beduidend minder waren dan de gereserveerde kamer. Aangezien er geen andere optie was hebben we gebruik gemaakt van de zogenaamde upgrade. Als "pleister op de wond" werd er een drankje in de bar aangeboden. Bij het ontbijt brak op verschillende plaatsen het bestek en de jus d'orange moest separaat betaald worden.
Verder liet de wifi het de meeste tijd afweten.
Het excuus was meerdere keren "we zijn dicht geweest tussen kerst en nieuwjaar en vandaag voor het eerst weer geopend.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-01-2016 | Accommodatie(s): Berghotel Best Western Amersfoort
 
door
51-60 jaar

10
Zeer goed
Actieve vakantie in Thailand, december 2015

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Vriendelijk personeel , spreken goed Engels en zijn zeer behulpzaam. Een echte aanrader dit hotel. Niet ver van de river kwai brug , kerkhof , centrum alles is te voet mogelijk.Ook het vervoer we werden gratis afgehaald van het station. Nadien mooie uit stappen gemaakt met de auto van het hotel , zeer goede prijs. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-01-2016 | Accommodatie(s): Kao Thai resort kanchaburi
 
door
31-40 jaar
Met partner
4,0
Slechte service van booking.com
Vakantiehuis in Tsjechië, september 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Het appartement was niet zoals beloofd op de site van booking.com. Niemand sprak duits of engels, het was veel kleiner en er stond een luchtbed ipv een slaapbank. Daarnaast waren de afstanden tot station en centrum groter dan beloofd op de site.
Klachten neergelegd bij booking.com, zij zouden terugbellen, maar niets meer gehoord. Nogmaals gebeld, een mail gehad dat we ons geld niet terugkrijgen en met leugens van de eigenaar van het appartment, weer een mail gestuurd met de foto's als bewijs, weer geen reactie. Weer gebeld, ze hebben de mail niet gehad... Weer opnieuw gemaild. Zo zijn we nu al 2 weken bezig
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-10-2015 | Accommodatie(s): rezidence italska | Vervoer: zelf geregeld met de trein
 
door
41-50 jaar
Met partner
4,0
HET IS EEN BB OM NOOIT MEER TERUG TE KEREN EN DIT TE DELEN MET ANDEREN
Fietsvakantie in België, september 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Vertoeven in bb muilderzand almere is echt af te raden.Je kamer ligt vlak bij het spoorweg,continu word je gestoord door treinen ook's nachts.Kamers zijn klein.Je moet je zelf wassen in de kamer doordat badkamer piepklein is.Stel je voor slapen, eten en wassen in een kleine kamer met zicht op de sporen(in hun brochure zeggen ze dat je zicht hebt op het meer???????????)niet gezien wel sporen om zot van te worden.Als ik dat zei aan de eigenaar dat ik een rustige kamer had gevraagd kwam zijn vrouw langs en zei ons dat we het maar moesten afbollen.De inkom (appartementsgebouw)was zeer vuil en vol van hondenhaar.Zeer slechte locatie Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-09-2015 | Accommodatie(s): BB MUILDERZAND ALMERE | Vervoer: AUTO
 
door
31-40 jaar
Met partner
10
Zeer geslaagd hotelletje.
Zonvakantie in België, augustus 2015

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Hotel La Cascada in Bredene was goed. Simpel en eenvoudig maar goed.

Kamer met douche waren proper. Goed geslapen. Ontbijt was niet luxueus maar zeer goed. Ontbijtbuffet met verschillende broodjes , verschillend beleg , yoghurt , fruitsap , gekookt ei , ....
Bediening aan't tafel qua koffie of thee.

Zeer vriendelijk ontvangst , aangename gastvrouw en zeker prijs / kwaliteit.

Hondjes waren zeer welkom.

Voor herhaling vatbaar.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-08-2015 | Accommodatie(s): Hotel La Cascada | Vervoer: auto
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
10
Geweldig
Autovakantie in Oostenrijk, juli 2015

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Haus schoderbockis een keurig en schoon apartement met alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie.Je wordt gastvrij ontvangen door een vriendelijke en behulpzame eigenares.die alles voor je wildoen om je een probleemloos verblijf te bezorgen een fijne acomedatie in een geweldige natuur Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-07-2015 | Accommodatie(s): haus schoderbock | Vervoer: auto
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Bewust niet informeren over verbouwing
Zonvakantie in Curaçao, mei 2015

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Hotel geboekt met waardering 9.0 via booking.com
Bij aankomst leek er een zeer grote verbouwing aan de gang te zijn vanaf 7:00 tot 17:00 elke dag
Gelijk contact gezocht met booking en pas na 9 dagen reactie terug!!
Vakantie verpest en geld weg
Kan nog steeds boeken zonder dat wordt aangegeven dat er verbouwd wordt
Duurt nog maanden voor het af is!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-05-2015 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Vliegtuig en auto
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Alleenreizend
1,0
Booking.com is echt waardeloos, totaal geen meerwaarde.
Hotel in Oekraïne, mei 2015

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Waardeloos! Geboekt en op de luchthaven het hotel gebeld voor de shuttle. Kwamen mij niet halen, ik was daar niet bekend. Booking.com kon ook het hotel niet bereiken en moest zelf een overnachting zoeken. Booking.com vond het vervelend maar zij hebben het als goed opdrachtnemer gewoon niet goed afgecheckt. Ik vroeg aan Booking.com waar ik voor de terugreis het beste kon overnchten. Moest ik de recentie lezen op de site. Ik merkte op dat dit hotel juist een hoge beoordeling had en vroeg of ik mijn ervaring met dit hotel kon delen. Dat kon niet omdat ik er niet had overnacht. Wat een belachelijk systeem: je hebt een waardeloze ervaring dat je het hotel niet in komt maar dat kun je dan niet delen om anderen te waarschuwen.Dat slaat toch werkelijk alles! Zouden gisteren een mail sturen hoe ze het zouden oplossen. Geen mail! Wel, ondanks het intensieve overleg en een ook voor Booking.com niet te bereiken hotel, de rekening gezonden voor het 'no-show' bij het hotel. Zo kan ik ook geld verdienen! Booking.com maakt er een potje van.

Booking.com = Afrader!! Wel de lusten, niet de lasten. Sta je daar alleen op een onbekende luchthaven. DANK!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-05-2015 | Accommodatie(s): Stara Vezha Hotel | Vervoer: vliegtuig
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
10
Proper , vriendelijk , rustig , zalig genieten
Zonvakantie in Griekenland, september 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Kijk naar de foto's op booking.com , het is zo prachtig zoals op de foto . Van de studio direct op strand , elke dag een propere studio , gewoon doen . Zeer vriendelijke mensen , alles was gewoon perfect , we gaan volgend jaar zeker weer en zonder twijfel terug naar ermis suite . Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-09-2014 | Accommodatie(s): Ermis suite platanias | Vervoer: Vliegtuig
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Spookafboeking.
Thema vakanties in Nederland, augustus 2014

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Betreft spookafboeking via booking.com van maar liefs 700 euro tijdens mijn vakantie. Vreemd genoeg was ik al meer dan een week bij familie op dezelfde bestemming en kreeg ineens een zgn. boekingsbevestiging. Booking.com wentelt alle verantwoording af, terwijl ik helemaal geen boeking heb gemaakt. Voorheen boekte ik regelmatig (ook zakelijk) via deze organisatie maar dit kan echt niet. Vragen worden niet beantwoord er er wordt alleen verwezen naar het "hotel" waar geboekt zou zijn. Ik ga aangifte doen en raad iedereen aan geen account te nemen bij booking.com daar dit misbruikt kan worden zonder dat booking.com daarvoor verantwoording neemt. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-08-2014 | Accommodatie(s): niet | Vervoer: niet
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
9,0
Leuk en schoon hotel.
Hotel in Nederland, juli 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Vriendelijke mensen, zeer behulpzaam. Schoon hotel, ook de kamers waren mooi en schoon. Prachtige ligging in het centrum van Nes. Goed ontbijt. Al met al zeer aan te bevelen, komen zeker nog eens terug. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-07-2014 | Accommodatie(s): hotel hofker, nes ameland | Vervoer: eigen vervoer
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
7,0
Niet zou denderend
Autovakantie in Oostenrijk, juni 2014

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Het appartement was op het gelijkvloers met zicht op een haag terwijl er op het eerste verdiep een veel mooier zicht op de Bergen was
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-07-2014 | Accommodatie(s): Fortuna Pertisau | Vervoer: auto
 
door
41-50 jaar
Met gezin
9,0
Zeer gastvrij met heerlijk eten
Hotel in Duitsland, februari 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

We zijn in Pension Nesselbachtal zeer gastvrij ontvangen. Het was heel gezellig, en het eten was weer heel goed verzorgd. De kinderen kunnen heerlijk buiten spelen bij het beekje.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-02-2014 | Accommodatie(s): Pension Nesselbachtal | Vervoer: auto
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Helemaal NIKS
Hotel in Nederland, september 2013

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 1

Hotel davinci is helemaal niks. Brandalarm ging af ten gevolge van het douchen. En alle andere negatieve reacties bestaan nog steeds. Had eerder naar recensies van onze ongelukkige voorgangers moeten kijken. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-09-2013 | Accommodatie(s): Hotel davinci leiden | Vervoer: Trein
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
8,0
Curacao
Hotel in Curaçao, mei 2013

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Top vakantie gehad maar kwamen er later achter dat het via booking stuk duurder was Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-05-2014 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Vliegtuig
 
door
41-50 jaar

3,0
Slecht Hotel met karig ontbijt
Stedentrip in Engeland, april 2012

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Het Hotel was verouderd de kamer stonk naar riool wij hadden 2 kamers geboekt voor 5 pers onze kinderen van 20 jaar moesten bij ons de badkamer gebruiken omdat die van hen te vies was en naar riool stonk. Het ontbijt sloeg alles, kleine ruimte toast werd gemaakt met 2toast apparaatjes voor het hele hotel, keuze was erg beperkt (jam en eieren) oploskoffie en tot overmaat van ramp mocht je ook niet op je gemak ontbijten. Steeds kwam de bediende vragen of je klaar was en dat je op moest schieten omdat er nog meer mensen moesten eten. Ze ruimde de tafel af als je nog bezig was met eten. Mensen uit andere hotels in de buurt kwamen ook ontbijten en stonden in de gang te wachten. Als wij terug kwamen uit de stad was de kamer opgeruimd maar ook je koffers ingekeken tot 2 keer toe.
Wij zouden nooit meer terug gaan naar dit hotel we betaalde toch 42,66 euro pp per nacht voor dit hotel wat het echt niet waard is.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-04-2012 | Accommodatie(s): eurohotel Londen | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
10
Prima verblijf in een super hotel
Hotel in Spanje, april 2012

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Prachtig hotel alles tip top in orde mooie kamers en het ontbijt en avondeten zeer goed en lekker rustig alleen maar lof volgende keer weer dit hotel alles in de buurt . Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-04-2012 | Accommodatie(s): iberostar gran fiesta | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Prima
Autorondreis in Duitsland, juli 2011

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Beetje vreemd om boeking.com te beoordelen op individuele holes of appartementen ik dacht dat het om de website zelf ging.De afgelopepaar jaar minstens 100 verschillende onderkomens geboekt van zeer eenvoudige onderweg stelletjes tot prachtige appartementen van DUitsland tot roemenië van servie tot de azoren en bijna altijd klopte onze verwachting met de omschrijving als je het voor jou belangrijke uit de beoordelingen filtert . Bbijzonder handig is de kaart die door te verschuiven hotels honderden kilometers verderop KANweergeven als je dat wilt zonder opnieuw een gebied of stad in te geven Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-07-2013 | Vervoer: auto
 
door
61-70 jaar
Met partner
9,0
Geweldig gusthouse Amanites
Autovakantie in Griekenland, onbekend

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 9

Een geweldig guesthouse! De eigenaars zijn echte gastheer en gastvrouw. De kamers fris en schoon met een prachtig uitzicht over het dorp. Een heerlijk terras en een geweldig ontbijt, met eigengemaakte lekkernijen. De gastheer geeft goede adviezen voor het bezoeken van kloosters, wandelingen etc. Het gusthouse ligt op 100 meterafstand van de dorpskern met lekkeree restaurants.
In de lente is temperatuur hier heerlijk!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-04-2012 | Accommodatie(s): Guesthouse Amanites in Dimitsani | Vervoer: Eigen auto



Heeft u ervaring met Booking.com of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Booking.com of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Booking.com

Bezoek de s.v.p. de website van Booking.com om alle bestemmingen te bekijken.


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact