Geen service na verkoop in het vliegtuig


Hieronder vindt u de ervaring van Christiaen martine met reisorganisatie Sunjets. Deze is ingevoerd op 14-10-2015 en gaat over de vakantie naar Turkije in september 2015.

 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
6,0
Geen service na verkoop in het vliegtuig
Hotel in Turkije, september 2015

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Geachte ,
Op 25 sept kocht ik in het vliegtuig een parfumvuller. Toen ik in het hotel prafumvuller probeerde ging die aan geen kanten .Op
4 okt terug van Turkeye naar Brussel vroeg. Ik of ik het kon ruilen mijn ticket van aankoop had ik ook .Daar kreeg ik te horen dat ze het niet konden ruilen en dat ik moest mailen naar jet air fly shop .Toen ik thuis kwam heb ik dit gedaan .Ik heb dan ook gebeld daar kreeg ik te horen dat ik naar free bird moest mailen .Terug gebeld free bird daar kreeg ik te horen dat ik moest mailen .Toen ik mail terug kreeg moesten ze mijn uren vd vlucht nog maals hebben ticket en het product .Nu afwachten op nieuw product maar verzendingskosten is ook voor mij .Dit vond ik totaal geen service en zal nooit nog iets kopen in het vliegtuig en ik reis veel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-10-2015 | Accommodatie(s): Kusadasi kustur | Vervoer: Vliegtuig

Bekijk alle Sunjets ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 3,0
Vervoer: 3,0
Accommodatie: 2,0
Reisleiding: 4,0
Prijs: 1,0

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact