Sunjets


Bij Sunjets kunt u terecht voor vrijwel al uw vakanties. U boekt bij Sunjets direct aan de bron, zonder tussenpersonen. Hierdoor betaalt u gegarandeerd de laagste prijs. Verder betaalt u geen reserveringskosten en worden veel van de accommodaties daadwerkelijk door medewerkers bezocht om te kijken of alles op orde is.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 3,0
Vervoer: 3,0
Accommodatie: 2,0
Reisleiding: 4,0
Prijs: 1,0

3,0

33 ervaringen
Sunjets krijgt een gemiddeld cijfer van 3.0. Dit cijfer is gebaseerd op 33 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
3,0
Vervoer:
 
3,0
Accommodatie:
 
2,0
Reisleiding:
 
4,0
Prijs:
 
1,0

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
10 stemmen
Goed:
 
4 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
2 stemmen
Slecht:
 
10 stemmen

Ervaringen
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
3,0
Tenerife nooit meer dit hotel!!
Hotel in Spanje, september 2021

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 1

Verouderd hotel,moesten zelf onze zware bagage een paar trappen nr boven sleuren,grote familiekamer met teraas en prachtig zicht,maar dat was ook alles,de kamer was vuil en stoffig,zetels met vuile(?) plekken,zelf plafond was bespat!
Géén enkel keer verse lakens gehad,wel steeds verse handdoeken,vuile en verouderde badkamer!!Dweilen met een stinkende dweil zodat de hele kamer ernaar rook!!Gangen onverzorgd,vuil en kapot laminaat!Ontbijt was oke!Eten trok op niets,veel hetzelfde en op engelsen gericht!!Niets in de omgeving te zien,enkel een supermarktje en paar souvernirwinkels!Kussens aan het zwembad hebben hun beste tijd gehad en stinken!!Klein maar proper zwembadje boven,soms luide muziek! We zijn niet zo kieskeurig maar daar zie je ons nooit meer!!Had me wel veel voorgesteld van Tenerife en was ook niet goedkoop!! Geen Sunweb assistentie alles per mail of wattsapp!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-09-2021 | Accommodatie(s): Hotel Vincci Golf del sur Tenerife
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
8,0
Minder dan vorig jaar
Zonvakantie in Spanje, september 2018

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Hotel lijdt beetje aan besparingen personeel. Bar s avonds niet open voor 19.30 u, alhoewel er van 19u mensen achter de bar staan weigeren ze u te bedienen en verwijzen ze u door naar de bar aan t zwembad waar de stoelen dan nat en vuil zijn van mensen hun zonecreme(wat normaal is). Om elf 11 u!!!!!!!!kun je pas martras en handdoek krijgen om te zonnebaden. Dag is bijna voorbij. Aan de receptie twee bijkomende handdoeken gevraagd en pertinent geweigerd ondanks we de waarborg wilden betalen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-09-2018 | Accommodatie(s): Gala playa de las Americas
 
door
51-60 jaar
Met partner
-
Waardeloos
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ik heb een reis betaald bij sunjets(1623€) met een waardebon van 1828€ de overige 200€ ben ik kwijt.Word niet terug betaald of een andere waardebon uitgeschreven.Dus nooit meer met sunjets Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-01-2018 | Accommodatie(s): kos
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
-
Slecht
Zonvakantie in Turkije, mei 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Betaald voor zeezicht kamer en promokamer gekregen, na discussie zou ander kamer na 5 dagen, onze metgezellen promokamer geboekt en zeezicht gekregen, slaat nergens op, was voor de 7 de keer in turkye kumkoy beach resort, heb tenslotte geen andere kamer gezien ???? Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-06-2018 | Accommodatie(s): Hotel side kumkoy beach resort
 
door
61-70 jaar

1,0
Rot, slecht, incompetent
Familiereis in Spanje, mei 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 7

Het verschrikkelijke op de algemene waardering, slaat enkel op sunjets.Ik kreeg reeds 5 mails en 1 voicemail bericht dat ik een voorschot op een van de twee reserveringen niet heb betaald.Alles is voor de verplichte stortingsdatum betaald, heb daar de bewijzen van.Blijkt dat men de bedragen van het voorschot op 1 reserveringsnummer hadden geboekt.Alles was volgens hen in orde.Tot ik een mail krijg dat de reis, waarvan het voorschot niet op het juiste reserveringsnummer was geboekt, simpel geannuleerd werd.Nogmaals gechat want 30 cent per minuut betalen om een zaak proberen recht te trekken waar ik geen schuld aan heb, betaal ik niet.Nu heb ik weer mail ontvangen dat men een nieuw dossiernummer heeft geopend en ik het voorschot (welk ik al betaald heb op 28 december 2007) moet betalen tegen 20/02/2018.Ik weet dus nog steeds niet of de reis kan doorgaan, hoewel ik alle bewijzen van betaling in handen heb.Ik denk dat ik reeds 20 jaar via sunjets op reis ga, dit is echter de laatste maal.Als deze reis niet doorgaat, ondanks dat zij mijn centen hebben ontvangen, zal ik gerechtelijke stappen moeten ondernemen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-02-2018 | Accommodatie(s): Melia Benidorm
 
door
51-60 jaar
Met partner
-
Oppassen als je geld moet terug krijgen van Sunjet
Zonvakantie in België, april 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wegens zware ziekte ( kanker ) hebben wij moeten annuleren !!!
Dit is al zeer erg op zich .
Ik had deze reis met mijn golden master kaart betaald waar ook een annulatie op zit . Dit werd door mijn bank onmiddellijk in orde gebracht !!! Maar ook van winners moest ik een terugbetaling krijgen van 115,95€ Tot op heden en dit is nu al bijna 4 maanden werd er aan mij geen euro terug betaald !!! Na vele e.mail met bewijzen van mijn bank en ook dat het nooit op mijn visa kaart terug is gestort krijg ik zelfs geen antwoord meer ! Dit bewijst dat je als klant zelfs met een ziekte als kanker totaal niets betekent voor hen !!! Betalen oké terug krijgen word een heel zware opgave . Pas goed op voor je boekt bij deze organisatie is mijn enige goede raad !!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-06-2018 | Accommodatie(s): Werd geannuleerd
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Nooit meer sunjets
Zonvakantie in Turkije, september 2017

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Hotel en plaatselijke reisleiding top,echter ga ik NOOIT meer met sunjets ergens heen,vanaf dat men zijn reis geboekt heeft tel je niet meer voor sunjets,tevens gebruiken ze bedrieglijke truks om reizen aan de man te brengen zoals hun 'de allerlaagste prijsgarantie's',jawadde,toen ik 2 maanden na boeking merkte dat sunjets dezelfde reis ongeveer 100 euro goedkoper aanbood - en daarbij nog een kamerupgrade als extra- zag nam ik contact met hen op maar opeens bloedde precies hun neus,,van laagste prijsgarantie geen sprake,wel telefoonkosten en ergerlijke emails,,shame on you sunjets! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-10-2017 | Accommodatie(s): Kefaluka Resort
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
1,0
Bar slecht
Familiereis in Spanje, september 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Hotel Belveder Mallorca is het slechtste hotel dat ik in heel mijn leven heb bezocht.
Had geboekt op 17 september 2017 in het gedacht van niet teveel kinderlast te hebben.
Jawatte, een kindertuin was het van pasgeboren met heel de dag gehuil en getier, tot grotere tot ongeveer 14 jaar.

Het eten was gewoon niet te vreten, na drie dagen had ge het gezien. Alle dagen hetzelfde, koud, wat ge bij de lunch kreeg kwamen sommige terug bij het diner, en wat snacks betreft tussen 22.00 en 23.00 uur was opgewarmde kost van het diner.
Dit alles overgoten met massa’s zout, gewoon niet te doen. Bij lunch en diner bij het dessert geen warme dranken te verkrijgen, ja aan de pool in een plastic beker maar men mag met niets het restaurant verlaten.
De cocktails waren niet te zuipen, mierenzoet en trok op niets wat het zou moeten zijn.
Het pizza huis was smerig en al het eten stond open en bloot waar enorm veel wespen en vliegen op zaten.
Het drinken, aan de tapkraan was de uitloop vol met smerig slijm.
Aan het hamburger huisje was het eten lauwwarm.
Mayonaise soms niet te verkrijgen en bij vraag ook niet aangevuld.
Voor de rest niks maar dan ook niks te verkrijgen. Zelfs geen koekje of cake. ALL INN !!!!!!
Wifi te betalen 4 € per uur, ALL INN !!!!!!!!
Het beloofde zoetwaterzwembad was zout water en ijskoud.
Heel de nacht gaan en verlaten van de bussen met het nodige lawaai.
De toeristen tijdens de nacht door de gangen met hun trolleywagens met het nodige lawaai, slaan met de deuren.
Wij sliepen aan de achterzijde van het gebouw, tussen 00.00 en 00.30 uur komt met de vuilbakken leegmaken en kieperen ze in de vrachtwagen, dag slapen, s ’morgens rond 06.30 uur komen de eerste vrachtwagen aan met de benodigde goederen, gaan de werkmensen de koer afspuiten met het nodige gepraat luid genoeg om iedereen wakker te maken, tot ge op het terras gaat staan en vragen of ze niet verlegen zijn, want dan is het plotseling gedaan met roepen.
Het bed gewoon versleten boel.
De liften zijn een ramp, dikwijls stuk en dan kan men best een kwartier staan wachten.
Aan de pool en daarom rond geen enkele maar dan ook geen enkele rookvrije zone, ik ben geen roker maar heb wel ongeveer 5 sigaretten per dag mogen inhaleren.
Het enigste positieve dat ik kan melden is dat ik het beste animatieteam ooit heb gezien, maar dit is dan ook het enige positieve.
Spijt van mijn zuurverdiende geld.
Goede raad, al het positieve commentaar geloof er geen barst van.
NEVER AGAIN !!!!!!!!!!!!!!!
P.S. Ik had een nieuwe tube Voltaren mee gebracht kostprijs 23.95 €.
Ik ben ten val gekomen op een gladde vloer in de WC en had men schouder en heup bezeert. Toen ik mijn tube Voltaren wilde gebruiken bleek deze gestolen te zijn van de TV kast. Bij klacht aan de balie ging men het aan de poetsdame vragen, ja als zij de tube heeft meegenomen zal ze het zeker niet zeggen, s'anderdaag, neen mijnheer ze weet van niets, ik zeg en nu, nu ja mijnheer niets he.
Ben een nieuwe kleine tube moeten gaan kopen, 8.95 €. Wie gaat me dat allemaal vergoeden.
Mensen die het een goed hotel vinden hebben nog nooit een goed hotel gezien.
Zelfs op een gratis verblijf van 14 dagen zou ik niet op ingaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-10-2017 | Accommodatie(s): Hotel Belvedere Mallorca
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
10
Nooit meer
Zonvakantie in Turkije, september 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Wij zij nog niet vertrokken en ik weet al nooit ga ik nog op reis met sunjets .ga al jaren op reis en de laatste 2 reizen geboekt via sunjets .bij de boeking de vriendelijk zelf maar dan komt ge iets tegen en dan laten ze u in de kou staan ....en moet ge nog bijbetalen ....,zogezegd dossiers kosten onze laatste reis heeft ons al 1000 euro extra gekost ......nooit meer ...dit gratis en dat gratis .....tuuuuuuut ......
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-08-2017 | Accommodatie(s): Long beach
 
door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Slecht
Hotel in Turkije, augustus 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik ben nu momenteel in turkey 26/07/2017 in het grand efe hotel volgens jullie referenties een goed hotel dit is ook niet waar ik heb hier een hotel met all in en ik moet hier voor alles bíjna betalen de bar sluit om 23:00 dan daarachter ook betalend het eten sorry trekt hier ook op niks ja de choco is niet slecht en het brood ook niet de rest daar in tegen ik eet nu zelfs buiten het hotel met mijn gezin om toch íets deftig te eten maar dit kan de bedoeling niet zijn en heb dan nog een beetje geluk dat mijn vrouw een beetje Turks kan praten want Engels Frans Duits spreken ze hier echt niet en je wordt hier gewoon aan u lot overgelaten zo kan ik ze natuurlijk ook verdienen ik ga toch twee keer nadenken voor ik nog bij jullie boek hoor want dit apprecieer ik echt niet dit is geen goede reclame want ik zeg dit door!!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-08-2017 | Accommodatie(s): Grand efe
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
1,0
Geldklopperij
Zonvakantie in Turkije, april 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 1

Wij hebben in november 2016 geboekt voor Turkije bij sunjets.be voor 5 personen all in nu heb ik aan Sunjets gevraagd op 17-03-2017 of het niet mogelijk was om te boeken naar Griekenland en een hotel aangewezen dat weliswaar 400 euro duurder was maar gezien de verhouding Turkije - Nederland was ons dat waard. Echter Sunjets kwam met een berekening wat 1653 euro duurder was plus 5 x 50 euro omboekings kosten per persoon terwijl er kennissen zijn die bij Tui Nederland en Corendon gratis of voor 25 euro hebben kunnen omboeken naar Griekenland.
Wij zij al 31 keer met Sunjets op vakantie geweest maar vaste klant heeft dus bij hun ( Tui.be ) dus geen waarde jammer voor diegene die ik afgelopen jaren Sunjets heb aanbevolen maar wees gewaarschuwd
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-04-2017 | Accommodatie(s): Le Jardin
 
door
31-40 jaar
Met gezin
8,0
Zeer goed
Winterreis in Egypte, februari 2017

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Wij hebben er net een weekje sea breeze opzitten ... Wij zijn vertrokken met weinig verwachtingen aangezien de recensies de laatste tijd over dit hotel niet zo oké meer was ... je kan de negatieve toestand van het land wel voelen maar het personeel zet alles op alles om het jou naar je zin te maken grote Dank aan de 3 jongens aan het grote midden zwembad... Jan en Alam zorgden er iedere morgen voor dat onze handdoeken klaar lagen op het plekje waar wij dagelijks aan het zwembad vertoefden soms met een bloemetje erbij of een kunstwerkje met de handdoeken. Echt top aangezien het wat kalmer daar is zo een service te krijgen! Ook onze dank aan de barman Mena zorgde iedere dag voor lekker cocktails en deed echt zijn best om ons te verwennen ! Kwam altijd vragen wat we wilden hoefde nooit recht te staan en op de duur wist hij zelf al wat we graag dronken! Echt 3 top jongens! Maar iedereen van het personeel was super vriendelijk! Nog maar weinig gehad. De kamers zijn iedere netjes gekuist! Het eten was lekker mss niet zoveel keus maar wel lekker en toch wel iedere dag andere dingen . Is mss voor een 5 ster iets te veel ik zou het een goede 4 ster geven ! Want als je ergens met zit zeg het hun en ze doen alles om je gelukkig te maken. Wij komen zeker nog terug !!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-02-2017 | Accommodatie(s): Experience Sea Breeze
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
10
Gewoon een tophotel
Hotel in Spanje, november 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 9

Ben pas terug sedert gisteren heb voor de zoveelste keer Melia benidorm geboekt! Was nog eens een prettige ervaring! Zeer goede service, vriendelijke personeelsmedewerkers lekker eten! Als ik soms beoordelingen lees vraag ik me toch wel af wat sommige thuis wel gewoon zijn! Het is gewoon top! Samyn Mario Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-11-2016 | Accommodatie(s): Melia Benidorm
 
door
61-70 jaar
Met partner
9,0
Ideale uitvalbasis
Actieve vakantie in Duitsland, oktober 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 10

Hotel Atrium voor de vijfde keer bezocht. Altijd aan de kant van het zwembad gelogeerd en steeds goed meegevallen. Zeker zijn drie waard, vriendelijk personeel, proper en goed eten. Men spreekt aan de receptie Nederlands en is altijd behulpzaam. Ideale uitvalbasis om Kreta te verkennen. Loop zeker eens de Milikloof, met het openbaar vervoer te bereiken of je wandelt er naar toe, ongeveer 6 kilometer van het hotel. Vanuit het centraal busstation (2 kilometer) kan je verschillende andere bestemmingen bezoeken. Aanrader neem de autobus naar het kuststadje Agia Galini aan de andere kant van Kreta aan de Libische zee. Ook Preveliklooster en strand, Ghania of Heraklion kan je bereiken met het openbaar vervoer.
Read more at http://www.zoover.be/griekenland/kreta/rethymnon-platanes/atrium/hotel#ZmlHbWO3XKkfw6sU.99
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-12-2016 | Accommodatie(s): Atrium - Rhrtymnon
 
door
61-70 jaar
Met partner
9,0
Ontspannend
Zonvakantie in Griekenland, oktober 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 9

Reeds vijf keer logeerden we in dit hotel. Personeel, kamers en eten zijn uitmuntend. Receptie is Nederlandstalig en zeer hulpvaardig. Wandel de Milikloof, neem openbaar vervoer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-11-2016 | Accommodatie(s): Atrium
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Zeer slecht hotel
Autovakantie in Spanje, september 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Enkele jaren geleden was het hotel 4 sterren waard nu misschien 1 ster
we hebben een klacht ingediend bij sunjets we zouden na 8 weken iets horen ,tot op heden niets gehoord .
Enkel het personeel was prima weet niet hoe die mensen het volhouden onder die omstandigheden te werken
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-12-2016 | Accommodatie(s): Best Cambrils 4 sterren
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Vakantie ,accommodatie prima, hostess zero
Zonvakantie in Dominicaanse Republiek, september 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 9

De hostess van tui kon niet snel genoeg van ons vanaf zijn , veel te onduidelijke info, bij 2 de bezoek van Stephanie was ze van kwart voor 12 tot 12 in t hotel aanwezig, om 13 voor 12 was ze al weg deelde Duitse tui hostess mee, geen Santo domingo uitstap ! Heeft sunjets geen eigen hostess? Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-10-2016 | Accommodatie(s): Now. Larimar Punta cana
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
9,0
Super hotel behalve......
Actieve vakantie in Spanje, september 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Super hotel met vriendelijke mensen aan het onthaal, avond buffet was een genot, veel variatie. Alles proper en net onderhouden als de poets dame een dagje verlof had verwittigden ze je één dag vooraf en mag je alsnog je handdoeken vd kamer inruilen aan de receptie Zeer gemakkelijk met de lijnbus voor 1,50€ naar s'Arenal naar Palma 2,90€ halte voor het hotel.Ook gratis bus van hotel. Donderdag markt in s'Arenal , wifi betalend jammer.Het animatie team zulke luie mensen nog nooit meegemaakt , als ze al eens zin hadden om een meer actievere sport te doen zoals water volleybal moesten we zelf de bal gaan halen uit het zwembad terwijl de dame vd animatie in een band zat in het water de punten te noteren. Als er een activiteit was om 15u en die liep wat uit, werd gewoon de wat actievere activiteit om 16u geschrapt, wij hadden het gevoel dat ze dat met opzet deden . Ze brachten dan nog een grote box mee en zetten de muziek heel luid terwijl je volleybal speelde je kon amper elkaar verstaan. De dame van de kinderclub was super maar daar hadden wij geen nood aan Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-09-2016 | Accommodatie(s): ola maioris mallorca
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met vrienden
1,0
Kolder zonder glimlach
Familiereis in Turkije, augustus 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 1

BATIHAN Hotel Kusadasi Turkije : 3 tot 10 augustus 2016

Sterren ontwaarding aan Turkse Rivièra
Kolder zonder glimlach

Gezinskamer:
5 personen: ouderpaar en kinderen 18 jaar, 9 en 11 jaar.

Kamer:
Niettegenstaande gezinskamer faciliteiten voor slechts 2 personen :2 metalen stoeltjes op terras, 2 tassen geen glazen
Kinderbed =matras op grond
Zeer rumoerige kamers.
Gezinskamers boven bar
Niet werkende airco (32 gr op kamer 's nachts)
Lakens 2 persoonsbed ong. 10 cm smaller dan bed zelf
Aanvullen koffie en thee op kamer zelden (2x op 7 dagen)
Hygiene sanitair ok

Hotel fasciliteiten
Zwembaden en tuin ok
Ligging ok
Bezienswaardigheden/bereikbaarheid ok
Handdoeken race start om 01:30 h 's nachts, ronde 2 om 06:15 h., iedereen na 07:30 heeft het nakijken. (Zie hotel reglement niet voor 7 , langer als uur niet bewaakt...)
Meer dan smerige ligstoelkussens aan zwembad
Spa ziet er netjes uit, prijzen hotel-haman buiten proportioneel
Hotel winkeltjes netjes
WiFi te verbeteren

Food and beverage
Chaos en reftergevoel (echokamers).
Standaard wachtrijen voor alles (voor eitjes ontbijt 15 tot 25 personen, drank 5 personen, diner frietjes 25 tot 30 personen)
Kwaliteit eten: eetbaar met hier en daar uitschieter.
Bars: chemie, plastiek en piepschuim ( na diner koffie -cognac = 1x piepschuim 1x plastiek)
Gebrekkige hygiene drankautomaten.
Onvoldoende aanvulling (zelfde verhaal handdoeken race de eerste zullen winnen)
À la carte restaurant meer dan behoorlijk.

Receptie en diensten:
Nederlands/Engels/Frans/Turks sprekende "guest relation officer" een zeldzaam lichtpuntje in dit hotel dewelke voor een onbegonnen taak staat
14-koppig animatie-team, geen of zeer erbarmelijk Engels
Receptie afwijking gelaatsspieren met de onmogelijkheid tot glimlach als gevolg of doorgedreven afschrik training, niveau Engels nog lager dan animatie team
Excursies: hamman ( 1 h= 80 € 2 pers), bootje varen snorkelen (2 h= 150 € geen bootje 2 pers duiken), donut (10 min.=50€ 5 pers), ephese (4 h 130 € 5 pers) totaal kost: ong. 420 €
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-08-2016 | Accommodatie(s): Kusadasi, Batihan Beach Resort
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar
Met partner
1,0
Grove aanpassing vluchturen
Hotel in Turkije, augustus 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

SUNJETS HEEFT ONS MET DE VLICHTEN ENORM IN HET ZAK GEZET...

Na jaren vaste klant, dit als dank! Schandalig!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-02-2016 | Accommodatie(s): Side star park
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
10
Voor ons alles naar wens !!!!!!!
Zonvakantie in Spanje, juni 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel die ons zelfs in het Nederlands te woord stond. Zeer netjes alles blonk gelijk een spiegeltje. De handdoeken wissel met borg was uitstekend. Het eten niet vet en veel keuze. Goede ligging niet ver van strand en trein, bootje. Geen groot zwembad maar voor ons dik in orde. Animatie moet ik hen bewonderen dit nog te doen na zo weinig opkomst van de hotelgasten. Zijn prijs meer dan waard. Wie hier klaagt is een muggenzifter, hoorde daar ja maar 4* plus dat is hier niet, Jawel vergeleken met zijn prijs kun je hier niets op aanmerken. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-06-2016 | Accommodatie(s): Hotel Sirius
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Alleenreizend
10
Aanrader - super - mooie tuin
Familiereis in Turkije, mei 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 10

Prachtig hotel. Reeds de derde maal. Vriendelijk, goed eten. Kamers goed onderhouden. Eten heel lekker. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-06-2016
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

10
SUPER
Actieve vakantie in Turkije, mei 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Geachte,onlangs was ik op reis te Bodrum in hotel ayaz voor een week ,wel ik heb er enorm van genoten alles was er tip -top ,zeer goede vlucht vriendelijk onthaal en super goed hotel ,eten drinken voor iedere dag lekker een hotel waar ik SUPER VAN GENOTEN heb en zeker voor herhaling vatbaar ,heb er hier dan ook in Belgie al veel reclame mee gemaakt voor mensen die op reis naar Turkije willen via jullie site ,
Nogmaals bedankt voor de leuke tijd die ik mocht beleven ,had er echt nog een weekje langer verbleven
Mvgr Ann
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-05-2016
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
Niet goed
Zonvakantie in Spanje, december 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hebben voor december een reis geboekt bij Sunjets
Wij hebben een standaardkamer gevraagd bij boeking, toen we na 3 dagen de rekening thuisgestuurd kregen was het alleen voor de kamer 150€ meer, het antwoord was je had het dezelfde dag of de dag daarna moeten laten weten.Wij hebben per telefoon een reis geboekt( geen bewijzen)
Als ge belt of per mail dan krijg je als antwoord er was geen standaard kamer meer.
Wij hebben met Sunjets nog al op reis geweest zonder problemen maar dit is onze laatste keer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-10-2015 | Accommodatie(s): Tenerifé | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Alleenreizend
-
Tot nu toe zeer Bizar.
Actieve vakantie in Cuba, november 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ik kan vorenstaande niet beoordelen, omdat ik moest annuleren.Maar ik wacht na vele mails nog steeds.ik kan nergens meer ingelogd komen.
Ik hoop dat een medewerker van SUNJET dit leest en mij alsnog een annuleringsbevestiging kan sturen
voor mijn verzekering. Dossiernr. 288190040.
PO/PNR 017432779. Klantnr.1330495.
Mijn E-mail woetsie@msn.com.Alvast mijn hartelijke voor de moeite. Groet J.M.Woets

Ik wil heel graag mijn annuleringsbevestiging.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-11-2015
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
6,0
Geen service na verkoop in het vliegtuig
Hotel in Turkije, september 2015

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Geachte ,
Op 25 sept kocht ik in het vliegtuig een parfumvuller. Toen ik in het hotel prafumvuller probeerde ging die aan geen kanten .Op
4 okt terug van Turkeye naar Brussel vroeg. Ik of ik het kon ruilen mijn ticket van aankoop had ik ook .Daar kreeg ik te horen dat ze het niet konden ruilen en dat ik moest mailen naar jet air fly shop .Toen ik thuis kwam heb ik dit gedaan .Ik heb dan ook gebeld daar kreeg ik te horen dat ik naar free bird moest mailen .Terug gebeld free bird daar kreeg ik te horen dat ik moest mailen .Toen ik mail terug kreeg moesten ze mijn uren vd vlucht nog maals hebben ticket en het product .Nu afwachten op nieuw product maar verzendingskosten is ook voor mij .Dit vond ik totaal geen service en zal nooit nog iets kopen in het vliegtuig en ik reis veel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-10-2015 | Accommodatie(s): Kusadasi kustur | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
2,0
Corfu Chandris sluiten voor hygiëne
Hotel in Griekenland, augustus 2015

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Zeer slechte hygiëne,de vloer van het restaurant werd nooit gepoetst, olijven, kaas, enz overal verspreid over de vloer.

Foto's stemmen niet overeen met de werkelijkheid, geen katoenen tafellakens maar een plakkerige tafel met kringen van glazen van de vorige

De kamer werd niet degelijk gepoetst

Bestek en glazen moeten dikwijls teruggegeven worden omdat ze niet proper waren

Hier en daar een vriendelijk personeelslid maar doorgaans nors

Dit hotel is zeker twee sterren te veel geschat!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-08-2015 | Accommodatie(s): Corfu Chandris | Vervoer: Vliegtuig + hotel
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Bedrog
Zonvakantie in Turkije, augustus 2015

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 7

Vroegboeken ? Drie maand later is de reis 200€ goedkoper hier worden de vroegboekers gestraft en wanneer ik kontakt opneem over het probleem word je telkens afgescheept mooie reclame nooit meer Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-04-2015 | Accommodatie(s): Grand cettia | Vervoer: Vliegtuig
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Sunjets bedriegt trouwe klanten
Zonvakantie in Spanje, februari 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Hadden reeds vroeg geboekt einde Nov 2014 ,maar in Jan 15
prijs plots 400euro goedkoper en nog een prijsdaling van 20 euro voor brandstof bovenop.
Kunnen daar niks aan doen dixit sunjets.Dus NOOIT meer vroegboekvoorwaarden en gedaan met trouwe klant te zijn
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-01-2015 | Accommodatie(s): Las Palmeras -Tenerife | Vervoer: Vliegvakantie
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
10
Voor herhaling zeker vatbaar
Zonvakantie in Kaapverdië, november 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Het hotel Decameron is de uitgesproken plek waar je verwent word, bovendien moet je het hotel niet uit voor vermaak en plezier. Het hotel heeft een zeer strenge regel voor iedereen Hygiene en properheid wordt hier zeer hoog in het vaandel gedragen door het personeel, maar toch zijn er toeristen die er zich bewust niets van aantrekken, zelfs na terechtwijzing van het personeel, want dit personeel is een voorbeeld van zoals het moet.plezier en shows worden er alle dagen opgevoerd door eigen entertainers (eigen personeel)enik kan je echt verzekeren, dit moet je gezien hebben om te kunnen geloven.Elke dag komen zij ook vragen of je meedoet aan sommige activiteiten ingericht door het personeel. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-11-2014 | Accommodatie(s): hotel Decameron Boa Vista | Vervoer: vliegtuig
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
2,0
Rot hotel
Zonvakantie in Tunesië, oktober 2014

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 1

Vakantie in Vincci Nohza Beach hotel;Deze viersterren hotel is beneden alle peil,het weer was goed en dat was het ook!!!De ontvangst was desastreus,eten was alle dagen hetzelfde,ligstoelen oud en versleten,slecht onderhouden,onvriendelijk,onderbemand en rondom is zo goed als niets te beleven!!!Nog een geluk dat we de zon in overvloed hebben mogen zien,voor ik nog een reis met sunjets zal maken zullen ze toch met iets voor de dag mogen komen....we zijn door zowel sunjets als de groep VINCCI-HOTELS bedrogen geweest!!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-10-2014 | Accommodatie(s): Vincci Nohza Beach Hotel- | Vervoer: vliegtuig en bus
 
5 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Misleidende prijszetting
Hotel in Spanje, april 2014

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 5

Sunjets voert een oneerlijk prijsbeleid.zij beweren zeer hoge vroegboekkorting te geven maar als je dan voor een week toch nog ruim 450€ te veel betaald is je reisgenootschap voor een groot deel verdwenen. Wij voelen ons opgelicht. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-05-2014 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Jetairfly
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
8,0
Goedkoop en goed!
Zonvakantie in Turkije, juli 2013

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 10

We hebben onze huwelijksreis via Sunjets geboekt omdat deze het goedkoopst was. Ik had nog geen ervaring met Sunjets, maar niets dan goed over hen. Bij aankomst kregen we een upgrade naar een suide en lag het bed vol met rozenblaadjes(!) Zou zeker weer met hen boeken. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-12-2013



Heeft u ervaring met Sunjets of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Sunjets of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact