Geweldige dag!

Hieronder vindt u de ervaring van Linda Vriesman met reisorganisatie Slangen Reizen. Deze is ingevoerd op 26-01-2017 en gaat over de vakantie naar Frankrijk in januari 2017.

door

• Reisleiding:
  • Prijs:
  • 10

Afgelopen zaterdag ging ik naar Parijs met de bus (dagtrip) samen met onze oudste dochter voor haar verjaardag.
Om 00.30 uur vertrokken we uit A'dam. Natuurlijk waren er meer opstapplaatsen. Dus eerst een klein rondje Nederland maar dit wisten we vooraf.
Omdat het 's nachts was moet ik heel eerlijk zeggen dat we Dordrecht, Breda en Antwerpen niet echt meer meegekregen hebben.
Henk (onze chauffeur) deed keurig alles uitleggen.
Aangekomen in Parijs reden we eerst een ronde langs toeristische trekpleisters. Overal wist Henk wel wat te vertellen.
Algemene info maar ook informatie van bijvoorbeeld: In dit straatje kunt u echt lekker eten.
Ook liet hij zien waar we opgehaald werden. (dit was anders als op de reisdocumentatie)
Rond 10.30 uur werden we afgezet bij de Eiffeltoren.
Hetgeen wat op haar bucketlist stond.
Ik heb ervoor gekozen om alles met een hop on hop off bus boven de grond te doen zodat m'n dochter alles mooi kon bekijken en ook kon vertellen waar ze uit de bus wou.
Deze kaarten had ik ook al via slangenreizen geregeld.
Rond half 5 kreeg ik keurig een sms je van slangenreizen dat de vertrektijd van de bus gewijzigd was. (dit heeft te maken met de rust van de chauffeur)
Jippie we hebben nog langer!
Wij hebben een ontzettend leuke dag beleefd! Waarbij we van alles hebben kunnen zien.

Aan het eind van de dag hebben we de Eiffeltoren bezocht, lunch, hop on hop off bus ronde gemaakt, Arc de triompf bezocht, champs elysees overgewandeld, boottocht over de Seine gemaakt, diner, gewandeld langs de Seine van de Eiffeltoren naar Place du la concorde.
Om 22.45 uur stond de bus er weer en stapte we uitgeteld maar zo ontzettend voldaan weer in.
Wat me opviel was dat na iedere pauze onze chauffeur eerst een ronde door de bus deed voor hij vertrok.
Ook 's avonds gebeurde dit. 2 dames waren te laat maar hij is wel 3 of 4 keer boven komen kijken of ze er al waren.
Gelukkig duurde het geen 10 min. voor ze er waren. Maar moet heel eerlijk zeggen dat ik dat toch wel super vind!
In de bus gingen de ogen snel dicht. Tussendoor nog wel even eruit natuurlijk. Maar wel weer snel slapen.
Bij Utrecht schoot ik wakker. O jee...snel het thuisfront appen waar we zitten.
Rond 07.00 uur waren we weer in A'dam.
Wat een heerlijke dag/reis!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-01-2017

SGR
U kunt bij Slangen Reizen de volgende vakanties boeken:
 Excursiereis     Stedentrip     Cruise     Autovakantie

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact