Veel teveel reistijd voor een weekendtripje!

Hieronder vindt u de ervaring van Mary de Jong met reisorganisatie Slangen Reizen. Deze is ingevoerd op 19-12-2016 en gaat over de vakantie naar Engeland in december 2016.

2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
2,0
Veel teveel reistijd voor een weekendtripje!
Kerstreis in Engeland, december 2016

• Reisleiding:
  • Prijs:
  • 7

De busreis, de chauffeur en het hotel waren op zich prima, maar een 3 daagse reis naar Londen aanbieden terwijl je feitelijk slechts 10 uur in Londen bent, kan écht niet.
We vertrokken vrijdagochtend om 7 uur vanuit ~Den Haag en waren om ca 18.00 uur bij ons hotel. Wij hadden verwacht die avond nog een paar uurtjes in Londen te kunnen doorbrengen, maar in plaats daarvan zaten we in het hotel. Het hotel lag op ca een klein uur vanaf Londen, hetgeen betekende dat we met de taxi of het openbaar vervoer nog naar Londen moesten. Gezien de lange reis die we er al op hadden zitten, had bijna n iemand daar nog zin in. Dag 2 zijn we in hartje Londen afgezet, maar in de vroege avond (19,30 uur) werden we daar al weer opgehaald... De volgende ochtend vertrokken we om 9 uur alweer uit Londen van waar we om 23.20 pas weer in den Haag waren. Kortom een 3 daagse reis die feitelijk in 1 dag had kunnen worden gedaan.
en ik weet waar ik het over heb, want 2 jaar geleden heb ik de dagtocht Londen gedaan. Veel goedkoper en qua effectief Londen bezoek precies hetzelfde. Ipv overnachten in het hotel, moesten we in de bus en op de boot wat proberen te slapen. Best wat vermoeiend, maar al met al net zo effectief als de 3-daagse reis, maar veel goedkoper!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-12-2016 | Accommodatie(s): Holiday Inn

SGR
U kunt bij Slangen Reizen de volgende vakanties boeken:
 Excursiereis     Stedentrip     Cruise     Autovakantie

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact